Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Jeroen 09-01-2022

Prima website en snelle levering, geweldig. De bestelling is meteen de volgende dag afgeleverd.

Marijke Heideman 09-01-2022

Prima advies en service.
Zeer tevreden over de inbouwmonteur.
Goed advies en uitleg. Alles netjes opgeruimd en afgevoerd.

Marly 09-01-2022

Zeer goede en geduldige uitleg over de Miele apparatuur. Ze hebben heel veel keus en hebben het juiste geadviseerd. Snelle levering

Elke 09-01-2022

Prompte service, snelle afhandeling en bijzonder klantvriendelijk met een goede lach!

Johan 09-01-2022

Onze wasmachine was na ruim 5 jaar kapot gegaan. Van Dijk heeft geprobeerd dit te repareren maar het bood helaas geen soelaas. Een gevalletje van pech. Met een korting en teruggaaf van de reparatiekosten hebben wij toch maar besloten deze te vervangen. Binnen twee dagen geregeld!

R Hop 09-01-2022

Telefonisch goed bereikbaar! Er werd tijd genomen voor het beantwoorden van mijn vragen.
Levering op afgesproken tijd!

RotheGroen 09-01-2022

De service is geweldig! Veel ervaring en keurig werk! We zullen een volgende keer weer gebruik maken van Pol Winsum.

verbeek 09-01-2022

winkel dichtbij, prima service. vriendelijk personeel.
zijn al jaren klant !

Heddy 09-01-2022

S'morgens gebeld voor een kapotte vaatwasser, niet te repareren, s'middags een nieuwe geplaatst. S'avonds draaien. Snellere service kan niet.

Jp de smeth 09-01-2022

Kleine maar essentiële reparatie heel snel uitgevoerd.
Ondanks deze lastige Corona tijden. Prima.

W.J. T 09-01-2022

Goed en eerlijk advies.
Goede prijs/kwaliteit.
Keurige installatie door monteurs.
Afspraak is Afspraak.

van Dijk 09-01-2022

De service was prima. We moesten wel vaak terugbellen over hoe laat de monteur de dag erna zou komen. De monteur belde zelf voordat hij arriveerde al op dat hij onderweg was. Verder alles goed en werd snel opgelost.

J.A. Kramer 09-01-2022

Zo als altijd weer vriendelijk geholpen ditmaal door verkoper. Nam alle tijd om het om ons alle vragen te beantwoorden wat uit eindelijk tot de koop van het artikel heeft geleid. Onze dank.

POL Winsum gr. 09-01-2022

Zeer goede service en uitleg. Het plaatsen en installeren zeer Goed uitgevoerd.

Bram van Rijswijk 09-01-2022

Top verzorgd via mail en telefoon zeer goed bereikbaar, keurige bezorgers, goede uitleg gekregen, ook geen enkel probleem om een extra droger af te voeren .
En je krijg ook een goed advies.
EEN ECHTE AANRADER

de roos 09-01-2022

vlotte afhandeling en levering van het product .
telefonisch bestelt en ook zo betaald na levering

Rob 09-01-2022

Keurige overgang van gasfornuis naar inductie. Netjes ontzorgtd, professioneel en vriendelijke medewerkers.

Suzanne van Vulpen 09-01-2022

Wij zijn tevreden over de service van Electro World de Groot.
Vriendelijk contact, snelle service!

Wel vinden wij de voorrijkosten (€30,-) best hoog aangezien wij praktisch om de hoek wonen.
Dit zou naar ons inzien misschien berekend kunnen worden op basis van kilometers.

Atelier 09-01-2022

Zeer prettige winkel waar uitstekend personeel staat met vakkennis waar je wat aan heb.

Dekkers Waalwijk 09-01-2022

De firma Dekkers is al dag en jaar een zeer betrouwbare partner met een uitstekende service.

JR mulder 09-01-2022

Zo netjes ontvangen na dat ik een afspraak had gemaakt toen pasfoto’s gemaakt perfect geholpen ik zocht ook nog een tv kreeg meteen goede uitleg over wat ik er mee kon en wat er ook niet opzat en met de vraag waar gaat u hem voor gebruiken en dat de tv daar prima voor geschikt vandaar dat ik ook zo tevreden ben echt toppers👊🏻

Bert 09-01-2022

Na het invullen van het contactformulier al binnen een uur gebeld en alles werd geregeld. Kon 2 dagen later al het door mij bestelde artikel komen ophalen. Toen ik constateerde dat het door mij bestelde artikel voor € 20,00 minder in de winkel stond werd ook voor mij die € 20,00 in mindering gebracht. Prima geholpen dus.

lieke 09-01-2022

Goede service. Vriendelijke en behulpzaam personeel zowel bij bestellen als bij de levering. Ook toen ik naderhand tijdens installeren een vraag had konden ze telefonisch goed uitleggen wat het probleem was en de oplossing. Met andere woorden een fijne winkel met goede service, iets wat ze al jaren waarmaken.

C. Annen 09-01-2022

Duidelijke website en de mogelijkheid van afhalen werd door hun omgezet naar bezorgen!! Helemaal top.

Tolhuisstraat Lobith 08-01-2022

Meedenkend en behulpzaam, goed en snel contact en tevreden over nstallaatie en levering