Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Marijke 09-06-2022

Denken mee, zijn snel ter plaatse voor reparatie en het zijn fijne medewerkers

H. van Rhijn 09-06-2022

Ik ben al vele jaren klant bij Van Dijk. Reden is een deskundige voorlichting bij de keuze van de aankoop van het product en de betrouwbaarheid met betrekking tot de levering en plaatsing van het aangeschafte artikel. Ook de serviceverlening na de aankoop is een groot pluspunt voor mij.

Fam. de Jong 09-06-2022

Goed advies omtrent aanschaf vaatwasmachine. In samenspraak uitgekomen op een Siemens ter vervanging van een ATG (Bosch) vaatwasser van 17 jaar oud.

Tevreden klant 09-06-2022

Goede service. Vriendelijk personeel met geduld voor oudere mensen.
Fijn dat zulke service gewoon nog hier in het dorp verkrijgbaar is.

Diana Meijer 09-06-2022

Wauw, wat een snelle service.
Deze man kent zijn vak vwb installatie.
Het winkelbezoek was ook zeer fijn. Goede voorlichting en super vriendelijk.
Radio Drieenhuizen is top

van AARST UIT HEERDE ELECTRO WORLD 09-06-2022

mijn naam is jaap lagcher ik heb bij electro world van AARST uit heerde een nieuwe koel diepvries combinatie gekocht merk LIEBHERR mijn oude koel diepvries was na 23 jaar op maar wat een fijne koelkast snelle levering en alles er netjes in gemaakt dus dat was helemaal top een tevreden klant

Mieke 09-06-2022

Altijd fijn om hier face to face advies te vragen en de stofzuiger in dit geval te zien en te kopen :-)

Ronald Berkhoff 09-06-2022

Ik ons deze winkel omdat ik het een nette uitstraling heeft. En toen wij naar binnen gingen werden wij met veel deskundigheid geadviseerd. Uiteindelijk maakten wij een keuze. De installatie bij ons thuis vond volgens afspraak op deskundige wijze plaats. Wij houden er een prettig gevoel aan over.

Angela Stassen 09-06-2022

Ik heb voor deze shop gekozen vooral voor de service en de goede behandeling.
Ze hebben voor mij alles correct en super opgelost.
Ik ben een zeer tevreden klant.

Liesbeth 09-06-2022

Ik heb dit voorjaar online en daarna telefonisch een bestelling gedaan bij Electroworld Tolner in Vries. Daar sprak zoveel vertrouwen uit dat ik daarna de bestelling geplaatst heb. Er werd verteld dat er een lange levertijd op zat, achtereenvolgens keurig op de hoogte gehouden wanneer de producten binnen kwamen en op afspraak geïnstalleerd. Dit verliep zeer professioneel en netjes.
Kortom, zeer tevreden en erg blij met de geleverde producten die ivm hun expertise precies op maat waren uitgezocht.

Tommhofman 09-06-2022

Goede en persoonlijke aandacht, prijs is goed, locale bedrijven blijven steunen

Sjoerd 09-06-2022

Reparatie van vaatwasser gedaan bij Weiden. Komen de vaatwasser er zelf uithalen. Bij reparatie geven ze duidelijk aan wat er vervangen is. Prijstechnisch ook nette prijs. Na reparatie hebben ze de vaatwasser ook weer netjes teruggeplaatst!

Antoinet en Johan Bos 09-06-2022

Perfecte uitleg gekregen van verschillende machines, en afspraak gemaakt over de aflevering .De machine geplaatst door een vakkundige monteur.
Top zaak !

Robert Vanek 09-06-2022

Tweede aankoop dit jaar gedaan. Naar volle tevredenheid afgehandeld! Installatie van nieuwe wasmachine was volgens afgesproken tijd. Vlot en vakkundig gedaan. Op de factuur stond nog een post over het aansluiten van een trekschakelaar; echter dit bleek niet nodig. Na een telefoontje met Jelle zou dit gecrediteerd gaan worden. Keurige service, wederom!

Marc & Natascha 09-06-2022

Enthousiaste verkoper met zeer veel product kennis en duidelijke uitleg apparaat. Apparaat ( koffie machine) Zijn ze netjes komen aansluiten en wederom duidelijke uitleg.

Kees 08-06-2022

Super netjes en vlot geholpen door de mensen van Ava elektro zowel in de winkel als bij het bezorgen, we konden via track en trace percies zien wanneer de monteur zou komen echt super handig.
Monteur was zeer aardig en heeft zelfs onze 2 oude koelkasten voor ons meegenomen.

ETB Verlinde, Terneuzen 08-06-2022

De goede service die we bij deze shop ervaren en de goede advisering. Er wordt zeer klantvriendelijk gewerkt

Valerie 08-06-2022

Goede service en snelle levering. Bevestiging per telefoon en e-mail en alle documenten snel in je inbox

René 08-06-2022

Goed en deskundig personeel . Kort om prima prima winkel waar ik al jaren mijn elektrische apparaten koop

Somsen Scheidingswanden B.V. 08-06-2022

wij kopen al jarenlang bij deze vestiging. voordeel voor ons is deze is makkelijk bereikbaar en ze beschikken over een goede service afdeling

M.G.Spruitenburg 08-06-2022

Een heel fijne overzichtelijke winkel, een ruim aanbod aan witgoed, TV's, stofzuigers, koffieautomaten enz enz met vriendelijk personeel, die verstand van zaken hebben.
Wij kochten in deze winkel al eerder verschillende producten en als laatste een nieuwe wasmachine.
Een snelle levering en heel goede service!

Erwin 08-06-2022

Kom al jaren bij ze… wil nergens anders heen!! Mannen weten wat ze verkopen en een grapje en grolletje vinden ze mooi!!!

Topservice

Nick 08-06-2022

Wij zijn na het defect raken van onze vaatwasser meer dan prima geholpen. Wij zijn snel gebeld voor een afspraak, de dag erna stond er al iemand om ter plekke de situatie te bekijken. Vakkundig en snel werd er een oplossing aangedragen en de dag erna al geplaatst. Wij zijn meer dan tevreden met hoe wij zijn geholpen.

Afzuigkap 08-06-2022

Prima winkel heb met alles wat ik koop bij jullie zeer goede ervaring van mij een 10

G. Stegeman 08-06-2022

Wij zijn zeer tevreden over deze winkel,
De service is goed en vriendelijk personeel.

Wij hebben een staande schemerlamp gekocht en een staande leeslamp.

Deze passen precies bij ons interieur.
De prijs/kwaliteit is goed.

Wij hadden ook al drie hanglampen voor de eetkamer en keuken bij deze zaak gekocht.

Dus, waarom zullen we naar andere winkels gaan!