Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Wiggers 15-08-2022

Goed advies, snelle levering (bijna alles op voorraad), prima prijs kwaliteit, perfecte service !

AV 15-08-2022

Vriendelijke en goede uitleg in de winkel over de aankopen.
Aangezien ik 2 aparaten kocht kon er toch ook nog wat extra korting vanaf nadat ik er om vroeg.
Snelle levering en plaatsing.

Emmie 15-08-2022

Prettige omgang met de klant, ruime uitleg van de artikelen. Ook aanspreekbaar als het niet helemaal goed gaat.

Jeanine 15-08-2022

je hoeft maar te bellen en je krijgt spoedig met de goede service te maken. Super snel en oplossend denkend.

J. Terpstra 15-08-2022

Ik doe al vele jaren mijn inkopen bij AVA Elektro in Oost-Souburg. Ze denken met je mee, geven prima service ook als er iets defect gaat. Heb eigenlijk nooit een probleem ondervonden.

Fred B. 15-08-2022

Mooie winkel, prima service en uitgebreide informatie welke door de medewerkers werd gegeven. Aflevering van de koelkast was perfect, zeer aardige en beleefde medewerkers. Winkel niet via website gekozen, maar vanwege locatie, dicht bij huis.

Herm 15-08-2022

Oosterhof Steenwijk is voor mij dé beste leverancier, fantastische service, duidelijke afspraken en kwaliteit van de concurrerende producten.
Top!

Cilia 15-08-2022

Ze geven altijd goed advies en levering op tijd en installatie goed uitgevoerd.
En dat dichtbij.

Jan 15-08-2022

We kwamen in de winkel met wat maten voor een nieuwe, energiezuinige inbouwkoelkast voor in de keuken. We werden snel en goed geholpen en de koelkast is snel en professioneel geplaatst. Gewoon geen gedoe, Betrouwbare zaak waar je graag terugkomt.

Van de Logt 15-08-2022

Mooie overzichtelijke winkel. Personeel is vriendelijk, geduldig, heeft kennis van zaken en legt goed uit. Bezorging was ondanks krappe bezetting prima op orde
Ook vriendelijke bezorger, die het gebruik van onze nieuwe wasautomaat nog eens netjes uitlegde.

Henk 15-08-2022

Wij waren al de hele dag op zoek naar een koelvriescombinatie ( ca. 4 winkels bezocht op deze zaterdag ) en waren al voor de tweede keer vandaag in deze winkel. Het was inmiddels al 16.45 uur geworden. Uiteindelijk toch in deze winkel, na een deskundig advies, gekozen voor een combinatie koelvriezer van het merk van Liebherr een zeer stille koelvriezer met 5 jaar extra garantie . Ondanks dat de winkel eigenlijk om 17.00 uur zo sluiten hebben ze de nieuwe installatie toch nog geleverd, wat eigenlijk pas op maandag zou gebeuren. Dus een heel goede service, TOP !!!!! wij zijn gekoeld het weekend goed door gekomen ondanks de hittegolf.

Baukje 15-08-2022

We liepen de winkel binnen om een afspraak voor een reparatie te maken voor onze wasmachine, het verhaal gedaan en het kwam er op neer dat er toch beter een nieuwe kon komen aangezien er vele kosten aan verbonden zouden zijn. Wellicht iets duurder dan online maar de service was super! We zijn erg goed geholpen en verschillende wasmachines bij langs geweest. De koop was ook zo gemaakt. De wasmachine was dezelfde middag nog geleverd. Zeer tevreden ook met onze nieuwe Bosch wasmachine.

Carina de Goederen 15-08-2022

Prettig contact. Snelle offerte en de koelkast en vriezer zijn snel en vakkundig geinstalleerd. Ben heel tevreden en zal dit bedrijf zeker aan anderen aanbevelen

H. Gunters 15-08-2022

Komen bij je thuis om de app. die ik graag wilde op te meten. Geven dan een aantal keuze qua app. Overleggen om aan mijn wens te kunnen voldoen

piet.l 15-08-2022

Perfecte service en uitleg product. Omdanks de drukte was er alle tijd om uitleg te geven over de werking. Tijdens een kopje koffie werd alles afgehandeld. Kom hier zeker nog eens voor al mijn eletronica.

Hans 15-08-2022

Goed advies en uitgebreide uitleg in de winkel. Na installatie nogmaals uitleg over de werking en garantie/verzekeringsmogelijkheden. Zeer tevreden over de service erg blij met de aankoop van onze wasmachine en droger combinatie.

H.jongen 15-08-2022

Zeer tevreden over de snelle inplanning mbt repareren van mijn wasmachine.
Ook erg tevreden over de reparatie zelf .
Vriendelijk personeel.

Dawy 15-08-2022

Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Hebben alles aangesloten en op de plek gezet en meteen het apparaat uitgelegd
Super tevreden

Doortje Hoogsteen 15-08-2022

Al jaren ben ik klant bij Peursum (sinds 1975, ik kocht mijn centrifuge uit de winkel in de secr Varkevisserstraat) en 2e aanschaf was miele stofzuiger nadat Peursum verhuisd was. Die stofzuiger doet het nog steeds. Altijd goed geholpen en snel. Fijne winkel en vriendelijk personeel.

Peter 15-08-2022

Uitgebreid en eerlijk advies op maat. Vlotte en voorzichtige bezorging en aansluiting.

Sander 15-08-2022

Na een uitvoerige check van de reviews op internet, kwam ik uit bij de mobiele airco van Inventum AC127W. middels google kwam ik erachter dat elektroworld de goedkoopste aanbieder was. Toch nog even bellen om er zeker van te zijn dat ze deze airco op voorraad hebben. Dit bleek inderdaad het geval te zijn en ik kreeg een korte uitleg waarom deze airco een goede keuze is. Na bestelling werd ik gebeld met de vraag wanneer deze geleverd mocht worden, want afhankelijk van de pakketdienst kon daar anderhalve dag overheen gaan.
Een dag na de bestelling werd ik om 16 uur opgebeld met de melding dat ze de airco al binnen hadden uit hun magazijn en of ze deze diezelfde dag nog konden komen brengen. Wat een geweldige persoonlijke service.
Daarnaast is het een geweldig apparaat, zeker met deze warme dagen.

erwin 15-08-2022

Het begint met een goed en betrouwbaar advies op maat! Keurig twee blowers geïnstalleerd en aangesloten op centrale schakelaar in de ruimte. Alles opgeruimd en netjes achtergelaten. Top!

verlinde etb terneuzen 15-08-2022

Vakkundige en snelle levering. Goede service. Kwalitweitsproducten.Vriendelijk personeel en eigenaar.

Hannah 15-08-2022

Goed advies gekregen en flexibel in toepassing van tijdelijke extra's bij het bespreken van de keuzes die ik had. Bij de installatie was er alle aandacht en tijd voor mijn ingewikkelde vragen. Ik voel me zeer gehoord.

Donald Nobel 15-08-2022

Goede service, zet zich goed in voor zijn klanten bij garantieproblemen en volgt de zaak op de voet.