Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

familie Timmermans 11-04-2022

We worden altijd erg vriendelijk te woord gestaan en geholpen. De service is nergens beter. Wij zijn heel erg tevreden over Electroworld Schijndel!

Eric Romeijn 11-04-2022

Al jaren aardige mensen, die je goed helpen om je producten te kiezen.
Het assortiment is uitstekend. Je kunt altijd tussen eenvoudiger en luxere modellen kiezen.
De winkel is prima bereikbaar.

AIM de Jongh 11-04-2022

De medewerkers zijn deskundig en hulpvaardig.
Belangrijk voor mij is dat de winkel in onze woonplaats is.

Peter 11-04-2022

Goede service, snel geholpen en duidelijke uitleg over de nieuwe wasmachine gegeven

Karin Heeman 11-04-2022

Wij zijn heel tevreden met de service van Stiphout - Zandvoort.
Snelle service, hele prettige mensen die de koel-vriescombinatie geweldig hebben geïnstalleerd.

Jan 11-04-2022

Prima prijs en uitstekende service. Vaatwasser netjes ingebouwd. Monteur houdt zich aan afspraken.

m van eersel 11-04-2022

heel fijn geholpen en een goed advies. en zeer goede uitleg voor gebruik. vriendelijke mensen !

Monica de Bokx 11-04-2022

Erg goede communicatie vooraf, via email omdat wij in het buitenland wonen en een koelkast en magnetron vervanging voor mijn oudere moeder verzorgden. *** was vriendelijk en behulpzaam bij het maken van de keuze, levering en plaatsing. Weer een goede ervaring bij Electroworld Verlinde Terneuzen. Dank jullie wel 🙂

Elnara Emmer 11-04-2022

Deze jongens zijn vakkundig , geven goede informatie en service. Hier hebben ze veel kennis van de producten die ze verkopen. Voor mij gevoel heb ik altijd top kwaliteit voor een goede prijs!👌

R Molijn 11-04-2022

Overzichtelijke winkel en deskundig behulpzaam personeel. Zeer klantvriendelijk, doen graag een stapje extra. Helpen met het in de auto leggen van de aankoop

Lodewijk 11-04-2022

geen moeite teveel en goede follow up bij late levering wijnkoeler (in totaal 3 apparaten besteld), ook begeleiding bij leuze is uitstekend

C.K 11-04-2022

Nette winkel, zeer goede en snelle service. Was in de ochtend in de winkel en 2 uur later stond het bij mij thuis, en ook nog eens op zaterdag. Aardig en meedenkend personeel. Geen gladde verkopers die je iets willen aansmeren..Kortom zeer tevreden, Ik koop niet voor niks al meer dan 20 jaar trouwe klant.

Geert-Jan van den Heuvel 11-04-2022

Ik ben weer enorm fijn geholpen en we hebben het apparaat wat we graag wilden. Dankzij de fijne en vriendelijke service van de medewerkers.

Marie-Jeanne Van den Bergen 11-04-2022

Ze hebben een breed assortiment. Maar in deze tijd is toch wel de klantvriendelijkheid en de service van groot belang. Daar ontbreekt het daar absoluut niet aan. En de deskundigheid van alle personeelsleden is ook van groot belang en zeker aanwezig.

Jan F Hollander 11-04-2022

Mede vanwege leeftijd, geen c.q. matig technisch inzicht, is 't voor ons handig om te kiezen voor een plaatselijke organisatie, die de kennis & techniek in huis hebben, en antwoordt op je vraag hebben, en onze tv 't had laten afweten ná 15 jaar, we gelijk een mooi verjaarscadeau hadden voor ons samen 3 & 16 apr, en er zaterdag een nieuwe versie werd geplaatst door de heren van STIPHOUT ZANDVOORT

HIlde Peeters 11-04-2022

snelle service en zeer klantvriendelijk. voldoende uitleg bij een nieuw toestel - tijd nemen om alles goed te installeren. Met dank!!

Willem 11-04-2022

Na aanschaf van een Google chromecast, was de installatie in onze Wi-Fi-netwerkvoorziening nog wel een dingetje.
‘s Avonds om 10.30 uur monteur Richard van Electroworld Hans Brinkhuis geappt, met de bedoeling dat hij mij de volgende dag zou adviseren hoe te handelen. Dezelfde avond werd het probleem op afstand door R. gefixt, hulde, wat een grandioze SERVICE!

Mash 11-04-2022

Kwaliteit goed en uitstraling geweldig, koeling en vriezen op hoog niveau met enorme ruimte

A. Van de Sande 11-04-2022

Goed geluisterd naarmijn wensen en goed advies. Ook nog direct geleverd op zilder.

hj kok 11-04-2022

Goede voorlichting. Snelle levering en precies op de afgesproken tijd afgeleverd.

Annette Wolterinck 11-04-2022

Prombleem gemeld en de volgende dag al een monteur en dezelfde week gerepareerd .

Henri 11-04-2022

Snel en kundig geholpen bij aanschaf inbouw koelvriescombi waarvoor men eerst ter plaatse komt kijken wat mogelijk is.

joost 11-04-2022

Zeer goede uitleg over aankoop machine's, keurig gemonteerd, oude machine's meegenomen.
Uitvoerige uitleg over de nieuwe machine's, dus alles met elkaar top.

Hans 11-04-2022

We hebben een monteur van de Witre Hal bij ons gehad ivm storing wasmachine. Een zeer rustige, deskundige en communicatief vaardige jongeman heeft ons perfect geholpen. Complimenten.

Mevr. Agterberg 11-04-2022

Service is prima. Alleen al daarom wordt er voor Brilman gekozen!!!
Helemaal goed. Ga zo door