Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Stefan Grotenhuis 31-12-2022

Wij zijn erg goed geholpen tijdens de aanschaf en installatie van onze inbouw vaatwasmachine. Erg behulpzaam en vriendelijk de verkoper en installateurs.

Martijn Stierum 31-12-2022

Fijne winkel en goed advies gekregen tov onze zoektocht naar de juiste Jura Koffiemachine.

Hans 31-12-2022

Kundige, snelle en schone montage van kookplaat en combi oven. Geplaatst door twee vriendelijke monteurs. We zijn er heel blij mee.

Eveline 31-12-2022

Heel aardig een behulpzame mensen in de wind kei, maar ook degenen die de gekochte spullen.kwamen afleveren!

Christine 31-12-2022

We zijn heel lang klant bij Vogel
Altijd goed geholpen in de winkel en heeft een goede service
We kwamen voor een wasmachine probleem en twee dagen later was het probleem verholpen
Super service in de winkel en met de monteur.
We hadden een andere probleem met ons muziek installatie. Die konden het niet repareren. Maar de winkel medewerker heeft de tijd genomen om het adres van de dealer te geven. Nog bedankt ervoor.

Irma 31-12-2022

We zijn erg tevreden! We hebben een hele moeten wachten op onze koelkast, maar het was het wachten waard.
We hebben om te overbruggen, als service een leentoestel gekregen.
Top zaak, met super service.

Frans van Loosen 31-12-2022

Reparatie vaatwasser. Werkzaamheden op de afgesproken tijd en volgens prijsopgave uitgevoerd.

brabers 31-12-2022

goed geholpen door vakkundige mensen met genoeg keuze aan producten in de winkel

Familie Hermans 31-12-2022

Goede service. Afspraken zeer correct nagekomen.
Kundige eigenaar en medewerkers.

sjef van schijndel 31-12-2022

goede levering ,op tijd. goede voorlichting.kom afspraak na, goede service koop altijd in eigen dorp als er iets is kun je altijd bellen

Ad 31-12-2022

Deskundig, en duidelijke uitleg, die goed te volgen is. Een vertrouwd adres waar je goed zaken kunt doen.

Richard Donders 31-12-2022

Erg vriendelijke verkopers en geven goede uitleg en zeer goede service .
Echt een aanrader . Vele malen beter dan bv een mediamarkt.

A.F. Spaninks 30-12-2022

Van hulp bij keuze voor juiste product, tot stand komen van de order, communicatie over de voortgang en afspraken, tot installatie en nazorg. Het gehele traject wordt vriendelijk, duidelijk en vooral kundig begeleid. Een prima ervaring. Niet onbelangrijk ook de aangeschafte producten voldoen aan de verwachtingen.

Angela 30-12-2022

heel snel en goed meegedacht bij afgebroken wasmachine deurtje. reparatie binnen 48 uur opgelost. Geen overbodige kosten aangesmeerd. Aangegeven door hen dat het goedkoper zou zijn om het deurtje zelf weer te monteren zodat er geen monteur incl voorrij kosten in rekening gebracht zou worden. Top service en goede uitleg

wim smeets 30-12-2022

Het is een prachtige winkel met heel goede service en deskundig advies. Je komt er elke keer weer graag!

Verheul 30-12-2022

Ik heb een wasmachine gekocht voor de zoon van mijn man hij had een ander huis gekregen en het zou gebracht worden tussen 10u en 13u zij waren er om 9.50u en om 9.55u kwam de zoon van mijn man aan, de bezorgers reden net weg en hij heeft de winkel gebeld, was een beetje boos wat logisch is maar ze hebben gezorgd dat de bezorgers terugkwamen. Prima service en daar waren we erg blij mee, dank jullie wel.

Peterson 30-12-2022

Keurig op tijd geleverd. Netjes geïnstalleerd. De medewerkers waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Jannis Gossije 30-12-2022

We worden altijd vlot en deskundig voorgelicht over de aan te schaffen producten. Goede service van u ontvangen.

Greet 30-12-2022

Snelle service. Ik werd meteen gebeld met de vraag hoe groot het frontje van de huidige vaatwasser was en of de oude mee terug moest. De volgende dag werd de vaatwasser gebracht. Heel goede ervaringen deze zaak dus

Ad 30-12-2022

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de eerdere ervaringen met deze keten. Het personeel is zeer deskundig en geeft snel de juiste informatie waar om gevraagd wordt. de aflevering verloopt vlot en volgens afspraak worden de geleverde producten snel en op de juiste manier geinstalleerd.

John Starosciak 30-12-2022

Tja, we kozen Van Kan omdat die hier in onze stad een vestiging heeft. Maar je moet wel goed opletten. De prijs in de winkel wijkteam in ons geval €200 af van de prijs in hun eigen webshop. De verkoper checkte de prijs nota bene nog terwijl wij in de winkel stonden. Hij zei dat de webshopprijs toen € 50 onder de winkelprijs lag en wilde ons de wasdroger wel voor die prijs gunnen. Na de koop thuis aangekomen zag ik dat de webshopprijs nog € 150 lager lag. Toen ik de verkoper daarmee confronteerde, corrigeerde hij meteen het factuurbedrag.

Ook vertelde de verkoper ons dat de deur van de wasdroger linksdraaiend te maken was. Dat was voor ons belangrijk gezien de plaats waar de droger geplaatst zou worden. Nadat wij de droger besteld en aanbetaald hadden en thuis aangekomen waren belde de verkoper ons met de mededeling dat de deur niet omkeerbaar was!

Dus wees allert bij deze verkoper.

De wasdroger is overigens perfect.

J. de Witte 30-12-2022

Vlotte service, goede uitleg van de nieuwe tv.
Alles wat weg kon ook mee genomen.
Medewerker straalde energie uit, heeft mij de indruk gegeven dat hij plezier in zijn werk heeft!

F. Malgo 30-12-2022

De service is top. Vriendelijk personeel en gedegen advies. Ook apparaat storingen worden snel opgelost. Ik raad deze winkel zeer zeker aan.

Rodermond 30-12-2022

Al onze electrische apparaten komen. bij Ava vandaan. Al jaren zijn we zeer tevreden,
Ook deze aankoop( diepvriezer) zijn we weer goed geholpen.
Nu we Oost -Souburg verlaten wil niet zeggen dat we nu andere electro zaak gaan bezoeken, we bijven trouwe klant van Ava.

a m van de kerkhof 30-12-2022

super ik heb al zoveel bij electro world gekocht . kan het ieder een aanbevelen , service super