Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Anke Maas 19-07-2022

Snelle, goede en vriendelijke service voor het onteren van onze nieuwe inductie kookplaat

R. Morsink 19-07-2022

ik werd op een prettige benaderd. Ik heb de informatie ontvangen die ik nodig had om een juiste keuze te maken. Bezorging gaat op afspraak en ging goed volgens planning.

Sjoerd de Hoop 19-07-2022

Toegankelijk en duidelijk.
Daarnaast eerlijk en betrouwbaar en evt ook persoonlijk benaderbaar als er iets mis zou gaan.
Er verrijking voor onze regio.

Riet 19-07-2022

Waren altijd vaste klant bij de Bruin op de Beeklaan zijn helaas gestopt. Zijn toen naar Electroworld gegaan. Zijn zeer tevreden met aanbod en kennis, personeel is helemaal top en zeer goede service.

Gerrit 19-07-2022

Vriendelijk ontvangen door personeel. ( Elektroworld Bakker Stadskanaal ) Na samen enkele tv`s te hebben bekeken viel ons oog op deze Hisense tv. Na deze gezien te hebben en een goede uitleg hebben we deze genomen. Hadden eerder al een koelkast en wasmachine gekocht. Prima service en vriendelijk personeel.

R.L.Eijsman 19-07-2022

Vriendelijke bediening en ruime keus. Opstelling van de artikelen wat verwarrend. Zelfs personeel moest even zoeken.

Jan Van Dorst 19-07-2022

De service prima. Aardige medewerkers. Een televisie gekocht die op vrijdag 15 juli 2022 i bezorgd en de installatie is ook gedaan terwijl er pas op dinsdag 20 juli door omstandigheden betaald kon worden. Niets dan lof voor deze zaak.

tabak 19-07-2022

klantvriendelijk..snelle levering..goede advisering..wij komen er al jaren met volle tevredenheid

Jentil 19-07-2022

Electroworld Thijssen in Raamsdonksveer denkt met je mee.
Een kapotte stofzuiger hadden ze naar Miele kunnen versturen, maar door zelf er naar te kijken had ik mijn stofzuiger al na een dag weer terug en bleven de kosten laag ( het bleek om een draadbreuk te gaan).
Met nog wat tips voor een nog beter gebruik, hoop ik nog een aantal jaren plezier te hebben van deze stofzuiger!

Bart 18-07-2022

(*) neemt altijd de tijd voor je met vakkundig advies waarin hij alle opties meeneemt en de voor en nadelen duidelijk uitlegt.

Madblues 18-07-2022

Duidelijke informatie correcte behandeling en prima adviezen. Toppie gewoon.

Fred v duijnhoven 18-07-2022

100% de afspraken nagekomen en de snelle bediening en afwikkeling heeft er voor gezorgd dat ik een prettige relatie met mijn huurders heb vandaar een 10 en ik zal zeker terugkomen bij een volgende keer .

Peter Kuling 18-07-2022

Wasmachine gaf foutmelding. Contact gehad met Firma Stiphout. Zij kwamen langs maar konden niet repareren. De volgende dag, zaterdag in de winkel een nieuwe wasmachine uitgezocht. En ja hij kon nog diezelfde zaterdagmiddag geplaatst worden. Dus Stiphout geeft goede service en zeer klant vriendelijk.

Joey 18-07-2022

Ik ben nu 2 keer bij stadhouder geweest en ik heb professioneel advies gekregen over de vragen die ik had. Erg behulpzaam en vriendelijk personeel, zeker een aanrader tov de grotere ketens die elektronica en witgoed aanbieden.

Epema 18-07-2022

vaste klant,langjarige goede ervaring,goede garantiemveel keuzemogelijkheid

H lenkens 18-07-2022

Ik vindt het een mooie shop met vriendelijke mensen
Ik heb gekozen voor deze shop omdat ik de lokale winkeliers steun

Een zeer tevreden Gebrooker 18-07-2022

Een duidelijke uitleg van de verschillen die er zijn tussen de alternatieve mogelijkheden. Een zeer vriendelijke klantbenadering. Tijdens de plaatsing samen met de klant meedenken over aansluitingen van andere apparatuur om zo weinig mogelijke "kabel gedoe" zichtbaar te hebben. Wat betreft de instelling van het geluid (hiermee moet ikzelf experimenteren) is de "routebeschrijving" naar de instelmogelijkheden zelfs op papier gezet. Top!
Het verdient aanbeveling de klant mee te delen dat noodzakelijk contact voor 11:00 uur via de mail mogelijk is. (kan niet per telefoon tot dat tijdstip.

Frank van Campenhout 18-07-2022

Snelle afhandeling en vooral na aflevering nog een telefoontje of alles goed afgeleverd en aangesloten is.

Van der Poel (Electro World) Zundert 18-07-2022

Een 8 omdat je altijd de uitdaging moet hebben om te kunnen verbeteren.
1.product, nav de uitleg inderdaad voor een ander merk gekozen. Ik ben ook naar andere bedrijven geweest en prijs en informatie opgevraagd.
2.Toch gekozen voor plaatselijke aankoop waar je geen nummer bent maar een naam hebt.
3.Plaatsen en installeren, niets is teveel en gaan pas weg als alles werkt. Zij nemen ook nog de lege dozen mee, erg fijn. (bedankt Niels)

Jan berkvens in boxmeer 18-07-2022

Goed vakwerk en altijd bereid om te helpen, het personeel is vakbekwaam en heeft veel kennis

Marianne H 18-07-2022

Correct.
Ter zake kundig.
Bereid.
Communicatief.
Lost op.
Kijkt mee, denkt mee.

Ton Oortwijk 18-07-2022

Service weer als vanouds, koelkast al een dag eerder geleverd als wat was overeengekomen. Wij kopen er met de hele familie al jaren en altijd tot volle tevredenheid, met goede service.

MarinelPoncin 18-07-2022

Ik heb een reparatieverzoek on line ingediend. Heel snel een reactie en afspraak gemaakt. Perfect geregeld. Ben niet in de winkel geweest maar reparatieteam was geweldig.

J-P 18-07-2022

Duidelijke voorlichting, en snelle levering en uitvoering van de werkzaamheden. Gewoon een goed en professioneel bedrijf dat me heeft ontzorgd!

Mart 18-07-2022

Attent, behulpzaam op tijd en correct afgehandeld van een reparatie vaatwasser