Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2766 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan van Leeuwen 17-03-2023

Snelle service. s'Middags om 16.00 uur gevraagd of er een monteur naar onze wasmachine kon komen kijken. Die maakte een vreemd geluid. Al om 17.00 uur stond die voor de deur. Zijn oordeel was "de machine is overleden", niet meer gebruiken! Volgende dag in de winkel een fijne uitleg gekregen en allerlei opties besproken van diverse machines. Daarop een keuze gemaakt en de machine werd de volgende dag al om 9.00 uur geplaatst. Oude de deur uit en we konden weer wassen. Nog een paas tips gekregen over de hoeveelheid wasmiddel enzo. Kortom alles ging vlot en op een hele fijne manier. Echt een aanrader.

MK 17-03-2023

Altijd goede vriendelijke service. Werd snel geleverd op een tijdsbestek wat ons uit kwam.

Nancy limburg 17-03-2023

Vind het erg belangrijk om in je eigen dorp te kopen aardige mensen en goeie survis raad het zeker iedereen aan

Ans 17-03-2023

Vriendelijk en snel geholpen, duidelijke uitleg
Dezelfde dag nog is de wasmachine geleverd

René 17-03-2023

Deskundig en eerlijk advies. Vriendelijk personeel. Ruim assortiment. Prima prijzen t.o.v. online. Daarom kom ik hier telkens weer terug. Van harte aanbevolen!

Pia Annema-de Boer Damwoude 17-03-2023

Ik heb een combi magnetron Sharp aangeschaft bij Talsma Dokkum. De volgende dag is het apparaat geleverd en geplaatst en aangesloten! Vakkundig, vriendelijk personeel. Ik ben heel tevreden!!

F Martens 17-03-2023

Om dat ik hele goede ervaring heb bij jullie daarom kom ik elke keer terug en erg klant vriendelijk

Leny Tönder 17-03-2023

Vriendelijk en deskundig personeel hangt een fijne sfeer in de winkel, al je vragen worden beantwoord

M.J Batenburg 17-03-2023

Vriendelijk en behulpzaam personeel in de winkel. Ik wordt altijd goed geholpen. Fijn dat gekochte artikelen snel thuis worden bezorgd. Ik koop er altijd mijn spullen, duim omhoog voor deze zaak👍

Hans 17-03-2023

Prima site en heel goede service. Bij vragen wordt je duidelijk en snel geholpen.

Irene 16-03-2023

Klantvriendelijkheid en met de klant meedenken staat op eenzame hoogte bij deze winkel. Als je vragen hebt of er is iets niet goed is niets teveel om een passende oplossing te vinden. Er wordt geluisterd naar de klant en actief meegedacht. Terugbrengen van spullen is geen enkel punt. Ze komen zelfs bij de klant thuis om kleine spullen af te leveren. Hulde aan Breukers!

Wijkbelang Hooghuis 16-03-2023

Goede service, snelle levering. Op tijd geleverd en aangesloten. Namen oude tv weer mee terug. Kortom heel tevreden.

Gerard Verhagen 16-03-2023

Electro-world van Drongelen heeft een uitstekende service en geeft goed advies bij aankoop.

yolanda 16-03-2023

winkel ligt hier in mijn woonplaats dus wel zo handig. alleen 1 puntje de koel/vries combinatie was niet meer te leveren en wij hoorden niks. dus zelf maar eens gaan informeren over het hoe en wat. maar last but not lest toch alles mooi opgelost.

Beter geluid van de radio met een te zwak signaal. 16-03-2023

Goed gewerkt, probleem oplossend, prima resultaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MM 16-03-2023

De winkel is goed bereikbaar en makkelijk toegankelijk. Wij zijn goed geholpen en hebben de aanschaf volgens afspraak keurig aangesloten opgeleverd gekregen,

robert 16-03-2023

goeie service , vriendelijke mensen prijs technisch ok ,goeie locatie , mooie winkel

Ton 16-03-2023

Keurig netjes geholpen door een meneer met verstand van zaken. Deze meneer heeft zich niet opgedrongen.

Mirjam Botman-Overmars 16-03-2023

Wij hebben al jaren ervaring met medewerkers winkel en reparateurs altijd even behulpzaam, eerlijk en duidelijk over mogelijkheden en kosten

Ger Lengowski 16-03-2023

Prima service, vriendelijk en kundig personeel en uitstekende monteurs om de praktische zaken door te voeren

Corry Peery 16-03-2023

Altijd goed advies, vriendelijk en professioneel personeel. Fijne bezorging en installatie van apparatuur.

Inge Oosterman 16-03-2023

Via een buurvrouw die al heel lang klant is van Jan Berkvens kwamen we in de winkel in Boxmeer uit. Tot nu toe drie apparaten gekocht. Het hele proces - van bestellen tot levering - is probleemloos verlopen. Van tevoren had ik nogal wat vragen die ik via e-mail stelde - over zuinigheid van de apparaten e.d. - waarop ik altijd correct antwoord heb gekregen. Ook zijn we in de winkel geweest om advies te vragen over het meest geschikte model van de (inbouw-)oven voor onze keuken. We hebben voornamelijk contact gehad met Nick Peters. Keep up the good work, Nick.

Piet Okhuizen 16-03-2023

Vakkundige hulp in de. winkel, snelle en positieve actie op telefonische vragen en bij installatie vakkundig personeel.
Kortom aanbevelenswaardig!
Betreft diverse reparatie of aanschaf momenten.

Andrea 16-03-2023

Inmiddels komt bijna al ons witgoed bij Rinze vandaag..goede kwaliteit voor een nette prijs
Snelle levering, goed contact en super lieve mensen..voor ons geen andere electronica meer😁

Corry 16-03-2023

Deze winkel is goed berijkbaar en deskundige medewetkers , zeer vriendelijk .
Prijs / kwaliteit is goed , ruime keuze