Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2933 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fibbie 15-03-2023

Helemaal geweldig. Aardig en deskundig personeel. Ik kom hier graag weer. Uitgebreid tewoord gestaan.

Jan 14-03-2023

Goed advies bij aankoop van wasmachine en daarna supersnelle levering en alles werd prima aangesloten.

Rookes Rietman Schalkhaar 14-03-2023

Correcte levering en installatie volgens de offerte, zeer tevreden over het product en de uitvoering

Henk Franken 14-03-2023

ik heb per internet besteld uit eerdere ervaringen weet ik dat het een zeer klantvriendelijke winkel is

Mathilde 14-03-2023

Witgoed reparatie.
Vaatwasser gaf een foutmelding. Hij was heel snel gerepareerd! Hij doet het weer uitstekend, heel fijn!
Snelle en goede service!

zeer zeker. 14-03-2023

Vakkundig,vriendelijk,advizerend,volgens afspraak.Alles bijelkaar een vriendelijke man die zijn werk met plezier doet.

Van der poel zundert 13-03-2023

Goeie service en vriendelijk personeel er is klantvriendelijkheid mooie winkel

R Vergeer - van der Mark 13-03-2023

Er is goed met mij meegedacht. Product wat ik gekocht heb heb ik horen spelen gezien het geluid. Door goed te luisteren heb ik de juiste radio gekocht. De service en klantgerichtheid staat hoog in het vaandel bij winkel van Aalten

mic 13-03-2023

In de buurt, niet te duur maar wel persoonlijk advies. Ik kon gelijk mijn twee te vergelijken stofzuigers bekijken en meteen meenemen.

Geert 13-03-2023

Prettige en deskundige verkoper. Heeft goed meegedacht en goed advies gegeven.

Ed 13-03-2023

Wij zijn zeer tevreden over het advies, de levering inclusief installatie van keukenapparatuur !

joop 13-03-2023

Prettig geholpen, deskundige verkoper. Telefonisch tijdig geinformeerd over de bezorging. Uit eerdere ervaringen bekend met hun goede service. Fijn dat een winkel met zo'n uitgebreide sortering zo dichtbij is.

Freddy van Puymbrouck 13-03-2023

Mooi winkel niet zo ver van mij, het is dus gemakkelijk om er eens binnen te stappen. Groot assortiment met mooie producten. Levering gebeurde zelfs op een zaterdag, het ging om een inbouw koelkast en dan wil jet toch zo snel als mogelijk is geholpen worden. Zeer tevreden over deze zaak en kan die zeker aanbevelen!

Johanna 13-03-2023

Ik heb al meerdere producten van electro world gekocht en ben over de service en levering zeer tevreden.

Styxxey 13-03-2023

Duidelijke uitleg, goed de afspraak nagekomen, het apparaat werkt goed.

Ik werd ook samen met mijn vrouw heel goed te woord gestaan in de winkel.

Heel tevreden mee

Marc Geerlings 13-03-2023

Goede uitleg over het apparaat en duidelijke antwoorden op mijn vragen over het gebruik

Alfons 13-03-2023

Goed advies gekregen, keurig op tijd geleverd en geplaatst.
Oude koelkast en restafval alles meegenomen.
Prima service.

A. de Quaasteniet 13-03-2023

Nemen de tijd voor je, en monteur komt zelfs op z'n vrije zaterdag even de tv beugel ophangen. TOP 👍

Janneke 13-03-2023

Gebeld of product op voorraad was, is besteld. Vervolgens gemaild en gebeld door de winkel dat stofzuiger binnen was en opgehaald. Net personeel vriendelijk en behulpzaam

Karin 13-03-2023

Altijd goed advies, vriendelijk, eerlijk en snel. Ik kom graag in deze winkel. Komt niet in mij op om ergens anders te kijken.

Mevr. J.A. Ghirah 13-03-2023

Heel vriendelijk en servicegericht. Denkt mee in oplossingen. Reparatie was snel geregeld. Binnen een week was mijn tv opgehaald, gerepareerd en weer bezorgd. Van te voren een prijsindicatie gekregen en geïnformeerd erover voor de reparatie zou worden uitgevoerd. Al met al een prettige ervaring en zeker een reden om voor mij opnieuw te kiezen, indien nodig, voor Electroworld Zoetemeer!

Fam Paus 13-03-2023

Onze wasmachine stopte ermee en gaf een aantal foutmeldingen. Afspraak gemaakt met Bas Baake en de service monteur kwam snel ter plekke. Euvel snel verholpen en hij gaf tevens een aantal waardevolle tips. Fijne en snelle service.

Demi Korporaal 13-03-2023

Na bij de Mediamarkt extreem slecht geholpen te zijn met een kapotte wasmachine is de service en snelle levering van Electro World een enorme fijne ervaring. Bedankt wij zijn erg blij!

Gertrude 13-03-2023

Prima site om vooraf informatie te krijgen. Vriendelijk geholpen en er wordt meegedacht! Levering snel en correct. Robert denkt mee voor oplossingen.

Joel 13-03-2023

Goede winkel. Goed advies en goede service. Droger netjes naar boven gebracht en aangesloten.