Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ad Verhulst 12-03-2023

16 jaar oude wasmachine kapot. Reparatie was te duur gezien de leeftijd van het “beestje”. Monteur nam de oude machine meteen mee. De volgende morgen naar de winkel en een nieuwe Bosch gekocht. Omdat er een plaatsingsafspraak was weggevallen, kon de nieuwe wasmachine direct geplaatst worden. Dus een super service. Omdat plaatsen, afvoer van de oude en kosten voor de monteur zijn inbegrepen, ook een betere deal dan via internet!

Frits Sanders 12-03-2023

Zeer goed geholpen en prima service en goede apparaten geleverd
Ik zou deze winkel (jan berkvens Boxmeer) zeker aanraden

Sabine 12-03-2023

Fijne winkel. Je wordt erg goed geholpen, er worden zaken voor je uitgezocht en er wordt meegedacht. Top service!

Loek 12-03-2023

Duidelijke afspraken , prima plaatsing van inbouwkoelkast, alles netjes op orde.

Fam.Beld. 12-03-2023

Was prima levering werd uitstekend uitgevoerd
Het was alleen iets later dan gepland
Ervaringen zijn tot nu toe goed.

Els Huijbrechts 12-03-2023

snel en eerlijk geholpen, door eerdere aankopen in deze winkel heb ik ervaren dat ze goede service verlenen

AS 12-03-2023

Keurig in winkel geholpen en bestelling geplaatst.
Snelle levering, oude vaatwasser retour, nieuwe gemonteerd en gecontroleerd en alles netjes opgeruimd.

Richard de Jong 12-03-2023

snel en goed en bijzonder vriendelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Overeem 12-03-2023

Medewerker stelde goede vragen over wat onze wens was mbt aankoop laptop.

Goed advies gekregen.
Vertrouwd adres voor witgoed en aankoop laptops en dergelijke.

Dommanschet 11-03-2023

Hardwerkende MKB in een goedbevolkt Zeeuws dorp, altijd vriendelijk, altijd goedlachs zowel team als eigenaars, geen vraag te veel. To the point , kwaliteit voor alles en grondige kennis van wat ze verkopen. Een groot goed !

jeanne 11-03-2023

Kundige mensen en snelle levering.
Er werd ook geschoven met de tijd, omdat we weg moesten. Heel fijn.

Chris 11-03-2023

Goede voorlichting en een gunstige prijs/kwaliteit verhouding. Plus steun aan de plaatselijke middenstand bij ons op het dorp.

Jolanda en Sjaak Janssen 11-03-2023

prettig geholpen, goed advies. We zijn dan ook al vanaf het begin van deze winkel klant en dat is al heel lang

Ben 11-03-2023

Prima service, ook na de garantietermijn.
Tegelijkertijd besteld artikel ontvangen, met goede prijs.

J. Cals 11-03-2023

Goed contact met eigenaar en constructeurs ook als bestelde items niet direct geleverd kunnen worden.

Aert Bakker 11-03-2023

De speciaalzaak kennen we al lang. We komen er zeker terug. Vakkundige adviezen. Gemaakte afspraken worden prima nagekomen. Dus graag tot een volgende keer.

C. M. Visser 11-03-2023

Mooie zaak. Waterpomptank laten liggen. Krijg je terug als het bestelde mobieltje A14 binnen is.
Fam Visser

Verhaak 11-03-2023

Goede service eerlijk advies!
er word goed met je mee gedacht!
en het gekochte artikel was direct leverbaar.

Richard Schon 11-03-2023

Prima service, nadat ik mijn tv had besteld bleek deze niet op voorraad, 2 uur daarna werd ik gebeld om dit te melden dat deze besteld moest worden en dat het een paar dagen later zou worden, je weet dus direct waar je aan toe bent, een aantal dagen later werd deze keurig aan de deur afgeleverd door de firma Elres. De tv functioneerd als verwacht.

Ad Swidde 11-03-2023

Ik heb gekozen voor Breukers Elektro omdat je daar nooit misvraagt en accuraat wordt bediend.

Mieke 11-03-2023

Vaatwasser vlot en deskundig gerepareerd. Komt afspraken na, vooraf duidelijke prijsopgave gekregen.

Bart 11-03-2023

Altijd veel persoonlijke aandacht, ook als het niet om een groot product gaat

Fliesta van der Goes-Wolters 11-03-2023

Prettig telefoon en mailcontact! Snelle levering! Installatie perfect uitgevoerd!

Ineke 11-03-2023

De wasmachine werd eerder geleverd dan verwacht en is naar tevredenheid geïnstalleerd.

Gerard vd Veen 11-03-2023

Goede service en deskundigheid in de winkel.
Tijdens de montage door een deskundige monteur denkt hij mee als er oplossing gevonden moet worden.
Daarom is deze winkel een aanrader.