Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Hans Donker 24-01-2022

Prima ontvangst door kundige medewerker. Goed advies over het gevraagde product en de mogelijkheden.

Rachel Dekker-Willemsen 24-01-2022

Wij zijn erg tevreden over deze winkel vanwege het uitgebreide en heldere advies dat we hebben gekregen voor de aanschaf van een droger. Levering was tevens goed geregeld, de volgende dag al! Het oude apparaat is meegenomen en de nieuwe geïnstalleerd, waarna nog een goede uitleg van het apparaat werd gegeven.

K Berkheij 24-01-2022

Doordat een medewerker v Peursum bij ons thuis is geweest en daardoor goed advies kon geven, hebben we nu een een mooie Samsung tv, met het juiste formaat, en de bijpassende Sonos soundbar erbij. Het staat heel mooi en radio en tv luisteren en kijken is echt een heel stuk verbeterd. !!!

Petra Jorissen 24-01-2022

Gemakkelijk, duidelijk, goede service! De uitleg was goed, het maken van een afspraak flexibel en netjes op tijd gebracht, aangesloten en oude machine mee terug

J Hurrkmans 24-01-2022

Helemaal goed de levering en de service aan de balie in de winkel perfect

Martin Baarn 24-01-2022

Ik koop alle elektrische apparatuur bij ElectroWorld Baarn vanwege de klantgerichtheid, A-merken en ter ondersteuning van de lokale middenstand.

Martin 24-01-2022

Zoals gebruikelijk snelle levering en vakkundig advies. denken echt met je mee.

Scheepers 24-01-2022

Prima voorlichting door verkoper, en na kleine vergissing bij aflevering meteen dezelfde dag opgelost!

Beitske 24-01-2022

Maandag een reparatie aangevraagt voor onze wasmachine..
Woensdag gehaald voor reparatie, donderdag een belletje dat hij helaas écht na 10 jaar stuk is.. en de reparatie kosten te hoog worden.

Zaterdag ochtend met mijn man den nieuwe uitgekozen en smiddags kon deze al worden geleverd en ook meteen aansluiten!

Wederom zoals altijd weer een super service van Talsma Dokkum waar wij al jaren onze huishoudelijke producten kopen.

An 24-01-2022

Goed geadviseerd en meegekeken door medewerker voor de juiste keuze televisie

Paul van der Eerden 24-01-2022

De monteur was ruim op tijd en heeft de Netflix toepassing snel en goed geïnstalleerd. Daarnaast heeft hij duidelijk uitgelegd de toepassing van de app..

Hennie 24-01-2022

Prima geholpen en goed de verschillen in product laten zien. Netjes de air fryer voor me in de auto gezet. 👍👍

Tim 24-01-2022

De mensen van Hoppenbrouwers hebben passie voor het vak. Mooie winkel en denken met de klant mee. Zijn vriendelijk en hebben kennis van zaken. Echt een winkel voor de regio.

jos 24-01-2022

prima service. Bij reparatie werd meegedacht om de kosten te drukken, bij aanschaf nieuwe machine werd geen voorrij en plaatsingskosten meer berekend omdat ik die voor de reparatie al betaald had

p. jurriens 23-01-2022

denken met je mee, ook als ze er minder aan verdienen. dat is echt klantgericht.

Losser 23-01-2022

prima bedrijf komt afspraken na zeer goed zelfde dag nog geleverd SUPER !!

Annerie 23-01-2022

Al jaren, sinds we in 1994 in Boekelo zijn komen wonen, is Electro Breukers uit Haaksbergen onze vaste leverancier van benodigde huishoudelijke apparatuur, zoals wasmachine, wasdroger, koelkast, diepvries, en worden ze ingeschakeld bij reparaties aan elektrotechnische installaties. Sinds ik weduwe ben, kan ik vertrouwen op hun deskundige advies bij o.a. aanschaf van nieuwe apparatuur en reparaties. En altijd een super service!

Familie Berlijn Ploumen 23-01-2022

Hoewel deel van een keten, toch heel persoonlijke klantgerichte benadering. Zelfs tijdens de covid sluiting, met inachtneming van de maatregelen perfecte op maat service. Vriendelijke aardig en komen afspraken op tijd en correct na.!

Iwan 23-01-2022

Na het plaatsen van een reservering geen opvolging. Bij bezoek winkel produkt direkt meegekregen. Meer aandacht voor reserveringen wenselijk.

Laura van der Westerlaken 23-01-2022

Ze zijn enorm klantvriendelijk en enthousiast over hun producten. Ze geven goed advies en een goede service. En dat allemaal lokaal, zo makkelijk!

Marianne 23-01-2022

Artikel via internet besteld en besteld en op de afgesproken dag en tijd geleverd.

A.Keller 23-01-2022

Door aanraden van een zeer tevreden klant ben ik bij deze shop terecht gekomen.Wij werden daar vriendelijk ontvangen en kregen zeer deskundige uitleg.De wasmachine is op de afgesproken tijd netjes geplaatst.Omdat we weten dat de service ook goed is Zijn wij blij dat we voor deze shop van van Boxtel gekozen hebben.

Bianca 23-01-2022

Ik kreeg deze winkel aanbevolen door familie die al zeer goede ervaring hadden met ze. Onze inbouwvaatwasser was stuk gegaan en aangezien de reparatie kosten hoog uit zouden vallen heb ik besloten om een nieuwe bij hun te kopen. Elektro Word Schoonderbeek heeft een aantal voorstellen gemaild en ik heb daar een keuze uit gemaakt. De vaatwasser werd snel geleverd en weer perfect door hun technische dienst ingebouwd in onze bestaande keuken. Ik ben dan ook zeer tevreden en zal een volgende keer zeker weer voor hun kiezen.

Vaste klant 23-01-2022

Goede service,, vriendelijk & behulpzaam personeel.
Het oude apparaat wordt netjes opgehaald en afgevoerd.
Chapeau!

Ben Viskaal 23-01-2022

Detecte wasmachiene naar volle tevredenheid gerepareerd.
Gemaakte afspraken zeer correct gehandhaafd.
Uitstekende service.