Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Mirjam 24-01-2022

Ik werd goed geholpen in de winkel, vervolgens kon het snel thuis bezorgd worden, ook na 17uur wat fijn is als je moet werken.
De bezorging was netjes en ik kreeg nog kort een instructie bij het artikel.
Goede service!

M Gerritsen 24-01-2022

Winkel zit om de hoek en hebben bovendien aardig en vakkundig personeel die je netjes op de hoogte houden van de bestelling die sneller dan verwacht werd geleverd en geïnstalleerd.

Boltong 24-01-2022

Goede informatie bij Kreutz
In landgraaf
Installeren goed gedaan en goede nazorg als nodig zou moeten zijn

Douwe 24-01-2022

Electroworld van Aarst is een fijne winkel. Kundig, vriendelijk personeel en goed advies bij aankoop. Ook bij installatie van aankopen leveren ze goed werk. De monteurs zijn vriendelijk en netjes en geven goede uitleg bij het product. Ik kan deze winkel iedereen aanbevelen.

Jos 24-01-2022

Geweldige service. Oorspronkelijk zou de airfryer volgens afspraak de dag erna geleverd worden. Toen kreeg ik een telefoontje of levering ook op de dag van bestelling mogelijk was. Natuurlijk ja gezegd.

alfred 24-01-2022

je wordt goed geholpen .service is goed vriendelijkke mensen goede uitleg ,genoeg keus

Remco Dane 24-01-2022

Eerlijk advies , snelle service en schappelijke prijs. Waar vind je dat nog !

Rick van Dort 24-01-2022

Prettig bedrijf, opgeruimd. Niet een Gooi & Smijtwinkel, maar degelijk advies.

Corrie Haacke 24-01-2022

Leveren een uitstekende service en zijn zeer klantvriendelijk.
Kan me geen betere winkel voorstellen.

Carla de Jonge-Cleven 24-01-2022

Lokaal uit de eigen buurt. Houd zich aan de afspraken. Werkt netjes en snel.

J.den Toom 24-01-2022

Waarom!!?? Ik ben 58 jaar en vanaf de dag dat ik het ouderlijk huis verliet koop ik hier mijn witgoed, televisie’s en overige huishoud apparaten. Het is niet de naam wat er boven de ingang van de winkel staat, maar de jongens die mijn helpen om de juiste keuze te maken. En dat is voor mij de reden om niet elders mijn aankoop te doen om een paar euro goedkoper te scoren. Ps. We kunnen ook altijd een dolletje maken. Ik schrijf dit bericht niet om €250, te winnen, maar gewoon omdat ze deze compliment verdienen.

smitsmans 24-01-2022

Goede reparatie tegen een fatsoenlijke prijs! Mooi om te weten dat zij deskundig zijn! Mooi in de buurt!

Tjibbe Brinkman 24-01-2022

Goeie, fakkundige help, selde deis leverjen nei't ús waskmasine stikken gien wie, kundige ynstallaasje

Goede, professionele hulp, zelfde dag bezorgd nadat onze wasmachine kapot is, vakkundige installatie

M.Elzenga 24-01-2022

Goede informatie, en klantvriendelijke behandeling.
Kortom super tevreden. Goed uitleg van product.

Dennis 24-01-2022

Goede hulp in de winkel. T.v was niet meteen leverbaar dus dezelfde dag is nog een leen t.v geleverd. De prijzen zijn hetzelfde als bij de grote winkels. Maar de service is zeker een 10 waard!

nee 24-01-2022

Deskundige, vriendelijke bediening, luisterde goed naar onze wensen en vond prima oplossing.

Van den Hurk. 24-01-2022

Vriendelijk, goede uitleg, open en eerlijk.
Bellen netjes hoe laat ze er zijn. Lossen problemen meteen op. Na de levering wordt nog duidelijk gevraagd of het goed is, en aangegeven als er iets is dat je altijd contact kunt opnemen.

Tevreden 24-01-2022

Werd heel vriendelijk ontvangen en een enorme keuze en maar iets duurder dan bij de goedkoopste webshop

Hiddo Boomsema 24-01-2022

Bakker Stadskanaal zeer vriendelijk en kundig personeel, ze denken met je mee en geven goede adviezen. Heb al mijn witgoed en elektronica er weg. Wordt altijd op de afgesproken tijd gebracht en netjes geïnstalleerd.
Top winkel.

Wim Bos 24-01-2022

Goed bereikbaar per telefoon, snelle afhandeling van de bestelling, prettige montage aan huis

Ton Leenders 24-01-2022

Bestel hier altijd witgoed en elektonica. Ook mijn 2 zonen hebben het witgoed van deze winkel. Levering en installatie altijd snel en vakkundig. Als er iets is dan komen ze altijd het probleem oplossen. Betaal liever wat meer voor service dan zo goedkoop mogelijk via internet.

J. Tanis 24-01-2022

Vriendelijke en goede service, heel goed geholpen! Top !! Verder helemaal niks op aan te merken.

M v Oort 24-01-2022

Cijfer 10, Super fijne winkel, meedenkend personeel, betrouwbaar, uitstekende service!!!

Pytsje de Jong 24-01-2022

Duidelijke uitleg wat betreft de gebruikseigenschappen van mijn aankopen en goede service.

Silene Uitvaart 24-01-2022

Vriendelijk personeel, verstand van zaken. Snelle en correcte levering en plaatsing.