Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Guido 17-02-2022

Alles weer netjes geregeld. Opname voor nieuwe koelkast en installatie perfect verlopen. Snel en netjes.

Remmelt 17-02-2022

Review betreft enkel Brilman Enschede. Ik review hiermee niet Electroworld algemeen.
Van Brilman super service. Storing aan mijn koelkast (niet bij Brilman gekocht) de dag voor kerst. Onmiddellijk meedenken, leenkoelkast aangeboden en goed uitgevoerde reparatie. Top!

A.J.Zuihoff 17-02-2022

Goede voorlichting vriendelijk behulpzaam. Weten waar ze het over hebben. Goede kennis van zaken.

COR KONINGS 17-02-2022

Winkel niets mis mee, voldoende keus en redelijke prijzen. Levering op tijd zoals afgesproken, had al met al een 10 kunnen zijn indien de monteur electro (van Daalen) was komen opdagen. Zit nu al dagen op een aansluiting te wachten, slecht werk.

J.Mak 17-02-2022

Na twee maanden een telefoontje dat ze het apparaat in huis hadden waar ik interesse in had getoond. Klassr

Verbeek 17-02-2022

Prettige winkel met personeel dat verstand heeft van hun producten. Wij zijn al jarenlang zeer tevreden klanten.
Bij laatste levering bleek er een kleine beschadiging op het geleverde product te zitten. Foto op de app gezet en werd probleemloos vervangen voor een nieuw exemplaar.

Roelien 17-02-2022

We werden erg snel geholpen en goed! De monteur nam de tijd om te kijken wat er mis was. Ook belde hij na een week op of de reset geholpen was of dat we toch een nieuwe vaatwasser nodig zouden hebben. Dat is (nog) niet zo, dus prima service! Mocht die vaatwasser wel nodig zijn, kopen we hem hier.

Marco Slief 17-02-2022

Fantastisch service
Ook met storing direct geholpen.
Uit uitleg hoe ik het zelf in vervolg kan oplossen

Erik willemsen 17-02-2022

Zeer vriendelijke mensen die je over de vloer krijg.
Snellen reactie.
En ook aan de telefoon vriendelijk om eerst zo te kijken of we er uit kunnen komen alvorens ze naar ons toe kwamen om zo de kosten laag te houden.

Tonny fransen - van der steijn 17-02-2022

De winkel kenmerkt zich door de kennis en uitleg van personeel in de winkel. Goede service en levering.
Voor mij de winkel mooi kleinschalig dus geen nr.

Remmelt 17-02-2022

Super service. Storing aan mijn koelkast (niet bij Brilman gekocht) de dag voor kerst. Onmiddellijk meedenken, leenkoelkast aangeboden en goed uitgevoerde reparatie. Top!

Rudolfus 16-02-2022

Een winkel waar er goed naar je wordt geluisterd en je vragen eerlijk worden beantwoord. Bij de bezorging van de apparatuur wordt die goed geïnstalleerd en wordt er uitgelegd hoe er mee om te gaan. Een fijn bedrijf om mee in zee te gaan!

Wim 16-02-2022

Dicht bij huis dus makkelijk contact. Service en plaatsen van de droger was snel gebeurt.
Blij dat ik de droger niet zelf op de wasmachine hoefde te tillen.

A Haak 16-02-2022

Over de service zijn wij niet tevreden de levering is maar afgerageld.
Wij hadden maar 1 vraag deze kon bij de levering niet worden beantwoord/ opgelost maar op de zaak was iemand die dat wist.
Na twee weken nog niets gehoord, zelf gebeld niet leuk verlopen, of wij dachten dat dit voor de betaalde kosten wel kon?
Onze mening zo ga je niet met klanten om, en nog steeds niet teruggebeld.

Frank Janssen 16-02-2022

Prima correct afhandeling in de winkel.
Vakkennis aanwezig voorzien van prima uitleg waarom men die keuze zou moeten maken.
Levering perfect geregeld precies op tijd binnen 1 dag.
al met al super.

thomas 16-02-2022

Prettige ontvangst, eerlijk advies en super goede en nette service. Zeer snelle levering op locatie. Al diverse keukenapparatuur gekocht en tot op heden zeer blij mee. Maar ook voor tv's bij deze zaak aan het juiste adres!

Bazzy 16-02-2022

Ik ben zeer tevreden over het filiaal in Baarn en mijn laatste aankoop. Ik werd geholpen door een behulpzame jonge verkoper. En werd goed begeleid bij de aanschaf van een stoomstrijkijzer. Ik zou niet weten wat hij anders zou moeten doen, dus vandaar de 10!

De duivenmelker 16-02-2022

Afzuigkap gekocht Geplaatst door een monteur van Bas Baake Een echte vakman met jarenlange ervaring wat echt opviel Wij zijn zeer tevreden

Ruud Rouleaux 16-02-2022

Service was top en snel geleverd.
Helaas de aansuiting niet correct, waardoor de bijkeuken blank....

Monteur opnieuw gepland ter reparatie

Henk en Ietje 16-02-2022

Zeer deskundige medewerkers daardoor een uitstekend advies passend bij onze situatie. Nabijheid van de winkel en persoonlijk contact onderbouwen deze waardering. Prijs en kwaliteit zijn zeker met elkaar in verhouding.

Jeannette 16-02-2022

we hadden een kapotte wasmachine, de pomp is inmiddels vervangen door een zeer behulpzame monteur.
de reparatieservice van het wasmachinemerk was erg druk en kon pas over 3 maanden! iets komen bekijken. Hier werd ik binnen een week geholpen.

JPM Kluts 16-02-2022

Hoogendoorn witgoed heeft een goede prijs - kwaliteit verhouding en een goed advies .
De levering was er op de aangegeven tijd .
Nette bezorgers, monteurs die zelfs de afvoer hebben aangepast voor 2 machines en al het verpakkingsmateriaal hebben meegenomen
Zeer tevreden .

Karnebeek 16-02-2022

Hele fijne winkel om heen te gaan en heel vriendelijk en goed geholpen door de medewerkers.

Immy Paulusma 16-02-2022

Wij zijn zeer tevreden over Electro World. Het personeel neemt rustig de tijd voor je en zijn zeer goed op de hoogte van de producten die ze verkopen.

Ad 16-02-2022

Erg prettig en rustig geholpen in de winkel. Er werd veel tijd en aandacht besteed om tot een voor ons goede aankoop te komen. Jammer dat bij het afleveren van de TV de monteur die dit moest installeren niet lukte om het Wifi signaal te koppelen aan de TV én niet lukte om de mediabox te koppelen aan de TV. Dat heb ik uiteindelijk later zelf moeten doen.