Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Hans Wullink 11-11-2022

Ben diversen keurig geholpen door .....hij legde mij alles duidelijk uit .Ook de plaatsing van de LG TV door .... geen ook weer rustig en duidelijk

Hpm aartman 11-11-2022

Goed geïnformeerd,aardig en snelle en vriendelijke plaatsing.,helemaal top!

oirbans 11-11-2022

hebben eerst alles beoordeeld , daarna goed advies gegeven en de levering ,het plaatsen en alles netjes achterlaten , Het was ALLES PERFECT

H. de Winter 11-11-2022

Altijd goede voorlichting, en prima service,monteur veel verstand van alle zaken komt afspraken na

Twanneman 11-11-2022

Juist en professioneel uitleg en verdere info gekregen betreffende aankoop van was- en droogmachine. Uiterst klantvriendelijk met bezorging en plaatsing.

inge 11-11-2022

gewoon goed zoals altijd, het is prima
Je wordt altijd vriendelijk en goed geholpen, en er is veel kennis aanwezig

Martens 11-11-2022

Fijne winkel goed advies fijn personeel, winkel goed bereikbaar de bezorgers netjes en erg behulpzaam ,

fam. Bruintjes 11-11-2022

20 jaar geleden hier een wasmachine gekocht, nu waren we aan een nieuwe toe. Mevrouw gaf prima uitleg, praktisch en ter zake kundig. Snelle levering.

Els Sweep 11-11-2022

Altijd vriendelijk en adequaat personeel! Zeer op service gericht. Zowel bij problemen of bij aanschaf van een product prettig geholpen. Ook terugkoppeling. Je hoeft bij deze winkel niet ergens achteraan te bellen, dat voelt goed.

Ellen 11-11-2022

Zeer tevreden. Mijn koelkast ging stuk en ik had per direct een nieuwe nodig. Deskundig advies en snelle levering. Oude direct meegenomen en probleem opgelost 👍

Lisette 11-11-2022

Prima webshop, duidelijk en gebruiksvriendelijk.
Toch contact gezocht met de winkel in Glanerbr.
is aan ons uitstekende service verleend!
We zijn erg tevreden.

J.J. Kortes 11-11-2022

De winkel is overzichtelijk en je wordtvriendelijk en ter zake kundig geholpen. Ok de plaatsing van de bestelde artikelen gebeurt netjes en accuraat.

René 11-11-2022

Installateur was aanwezig op de afgesproken tijd en heeft de vaatwasser geïnstalleerd het het frontje netjes teruggeplaatst. Verpakkingsmateriaal en de oude vaatwasser zijn keurig meegenomen. Ook is er een goede uitleg gegeven over hoe de vaatwasser te bedienen. Erg prettig, dan hoef je niet meteen de handleiding er bij te pakken. Al met al erg tevreden over ElectroWorld Barneveld.

Janne van der Vegt-Hoeben 11-11-2022

Alle tijd en aandacht in de winkel en nog dezelfde dag iemand thuis die de zaak kwam opmeten. Na het kiezen van de inbouwoven binnen een week geleverd en geplaatst door vakkundige mensen die er ook voor zorgden dat het plankje van het keukenmeubel dat afgezaagd moest worden (“netter met een cirkelzaag, mevrouw”), ‘smiddags nog teruggebracht en vastgeklikt werd. Had dus eigenlijk ook een 10 kunnen geven.

Paul Braaksma 11-11-2022

Wij hebben voor deze winkel gekozen omdat die in de buurt is gelegen. Wij steunen (zoveel mogelijk) lokale ondernemers! De winkel is ruim, overzichtelijk en met de auto goed bereikbaar (gratis parkeren). In de winkel werd ik plezierig en deskundig door Dennis geadviseerd om vervolgens een eigen keuze te kunnen maken. Een paar dagen later zijn de wasmachine en de droger door twee eigen medewerkers netjes afgeleverd. De aflevering hield in: het ophalen van de oude machines, het plaatsen en installeren van de nieuwe machines en een korte instructie van de werking van beide apparaten.

Sjaak 11-11-2022

Defecte stofzuiger repareren: Onderzoek, reparatie, service, vergoeding. Allemaal top.

A.G. Mooij 11-11-2022

Zowel bij de bestelling als de levering en (nog belangrijker) de perfecte plaatsing van onze nieuwe wasmachine hebben wij van de unieke servicegerichtheid van Elektroworld Combi DH genoten.

Wij kunnen het bedrijf en de medewerkers van harte aanbevelen.

A.G. Mooij

Cornelia 11-11-2022

Goed geholpen en de monteurs zeer aardig en behulpzaam, fijn om bij een plaatselijk bedrijf te kopen en direct service te krijgen.

kuster 11-11-2022

op advies van anderen/ zeer goede service en vriendelijk personeel
heldere uitleg

Jan B 11-11-2022

Prettige winkel om te de apparatuur te kiezen, niet opdringerig . Goed advies.
Keurige vakkundige plaatsing. Ouderwets vakmanschap.

Rian Martens 11-11-2022

Super klantvriendelijk,ze nemen je serieus en smeren je niks aan, duidelijke uitleg van alles

Fam Oost 11-11-2022

Fijne winkel waar je nog goed
en gezellig geholpen word.
Goede uitleg en service in de winkel en bij het bezorgen en installeren van de machines.
Wij zijn dik tevreden.

Blij 11-11-2022

Ik ging heel bewust voor de plaatselijke zelfstandige in witgoed. Er werd thuis ingemeten en vervolgens zeer goed meegedacht met de keuze van de apparaten. De levering en plaatsing was ook heel snel. Vriendelijke en vakkundige medewerkers. Zeer tevreden!

SUPER 10-11-2022

Perfecte service, zeer goed advies. De verkopers weten waar ze over praten, niet opdringerig gewoon eerlijk.
De winkel ziet er perfect uit. Al met al gewoon Geweldig

Gemma 10-11-2022

We hebben alleen telefonisch contact gehad over een nieuwe inbouwkoelkast. Daarna is er een medewerker langs gekomen om te meten welke maten onze huidige koelkast heeft.
Daarna kregen wij via de mail een over zicht van de koelkasten die geschikt zouden zijn voor onze keuken.