Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Eltink Bemmel 16-02-2022

Electroworld Eltink is een prettige winkel en we zijn deskundig geholpen. Shoppen in eigen dorp is fijn ook voor de nazorg!!

ja 16-02-2022

Vakmanschap , vriendelijkheid, betrokkenheid etc. , ruime parkeerplaats ; zakelijke en positieve indeling van het winkelpand.
naamsbekendheid van de firma is ruimschoots aanwezig. Toelichting van deze punten is mogelijk

G. Kaelen 16-02-2022

Zeer kundig advies, zeer vriendelijk.
Bezorging ging hartstikke goed.
Ik ben heel tevreden over mijn aankoop.

Jos 15-02-2022

Netjes geholpen. Komen de afspraken goed na. Prijstechnisch niet de goedkoopste winkel, maar dat betaal je voor de service.

Antoinette Verhoofstad 15-02-2022

Al jaren mijn Witgoed leverancier.
Belde voor een heel ander probleem. Kortsluiting en andere winkels waren al dicht. Ik ben alleen en binnen 10 minuten was er iemand. Een warme douche.

Ko crucq 15-02-2022

Wij hebben gekozen voor goede begeleiding en uitleg boven financieel gewin
Daarnaast is voor ons service van groot belang

Ruud 15-02-2022

Zeer vriendelijk en vakbekwaam personeel. Afspraken keurig nagekomen en de installatie naar volle tevredenheid verlopen

Anja 15-02-2022

Mooie open winkel met vakkundig en aardig personeel . Goede uitleg en niet opdringerig om maar te verkopen
We hebben een nieuwe diepvriezer gekocht
Prima zeer tevreden zeker terug en vertellen dit ook aan collega's, vrienden en familie.

Hendrikus Geurtsen 14-02-2022

Bewust gekozen voor de plaatselijke ondernemer, en heb daar een goed gevoel aan over gehouden. Vanaf de aankoop tot aan de aflevering is alles fantastisch gegaan. Bij aflevering nog de koelkast deuren omgezet en een duidelijke instructie gehad, nette en vriendelijke persoon die dat kwam doen.
Zeker een bedanktje waard.
Groetjes Fam. Geurtsen

Mevrouw. Neven 14-02-2022

Toen de afwasmachine het begaf, werd binnen 48 uur een nieuwe machine vakkundig en netjes op maat geplaatst door ontzettend aardige vakmensen. Ook de uitleg over de gebruiksaanwijzing was heel duidelijk.

Sepp 14-02-2022

Ik ben al jaren een zeer tevreden klant . Altijd vriendelijk personeel, vlot en goed geholpen, zowel in de winkel als thuis bij reparaties of aflevering van apparatuur.
Ik zou zeggen: ga zo door!!

Barbara 14-02-2022

Altijd vriendelijk geholpen. Zeer deskundig personeel die verstand heeft van de apparatuur die Van Rij Electro World verkoopt. En ze nemen altijd de tijd voor de klanten.

t noorloos verdoorn 14-02-2022

we komen al jaren in deze winkel voorheen toen het een andere naam had al en nu nog ze hebben goede kennis en meer dan voldoende keus en ook nog een betaalbaar product.

Fam. Zoutzeling 14-02-2022

Ik heb voor Combi gekozen omdat het personeel kundig, eerlijk en vriendelijk is. Zaterdagochtend ging de televisie kapot, begin middag bezoek aan de winkel gebracht en einde van middag werd de nieuwe televisie geleverd en aangesloten en geïnstalleerd , kapotte televisie namen ze mee, echt top service!!! Dikke pluim voor jullie!!

van Rossen 14-02-2022

Plaatselijke winkel met in principe goede service.
Het gaat om de aankoop van een nieuwe AEG wasmachine. De levering en aansluiten van de machine verloopt prima.
De verkoper (wat ik niet gewend ben) communiceert minimaal naar mijn mening. Eerst was er een onduidelijkheid over de diepte van de wasmachine. Vervolgens bij de verkoop vroeg ik of de machine op voorraad was. Dit werd bevestigd. Bij levering bleek dit het showmodel uit de winkel te zijn. Ik vind dat dit gemeld had moeten worden, omdat dit een reden zou zijn het apparaat wel niet aan te schaffen.

Elise 14-02-2022

Prima service, snelle levering, goed advies en deskundige installatie. Super tevreden!

Stephan de Bruijn 14-02-2022

Brilman levert in mijn ogen constante goede service, het advies in de winkel is zeer goed en vriendelijk.

L. Langeleen 14-02-2022

Alles volgens afspraak geleverd.
Goede uitleg bij levering.
In winkel goede voorlichting over producten

S 14-02-2022

Goede en keurige adviezen gekregen.
Helaas weinig modellen te bezichtigen i.v.m. een tekort aan leveringen door de coronacrisis

Harold 14-02-2022

In Augustus 2021 de hele inboedel qua Electronica aangeschaft bij Electro World Visser te Wapenveld, een goede prijs en super kwaliteit en levering, ze hebben geholpen met alle apparaten op de juiste plaats te zetten. helaas bij het installeren van de Televisie werden 2 zwarte pixels ontdekt, contact gehad met Visser. Zij hebben alles in werking gezet en na 14 dagen kwam er een storingsmonteur van Samsung langs die op locatie het LCD scherm heeft vervangen. Nogmaals super. Afgelopen week een nieuwe laptop aangeschaft ook bij Electro World Visser. Prima prijs en kon hem gelijk mee nemen. Het was een verjaardags cadeau. Deze hebben ze netjes ingepakt. Top Service

Alle tijd voor een duidelijke uitleg. 14-02-2022

Goede duidelijke uitleg en vriendelijke behandeling. Het product (de steelstofzuiger) voldoet volledig aan het hetgeen waarover wij een uitleg hebben gekregen.

Toon Baats 14-02-2022

Ik kwam voor twee batterijtjes voor mijn telefoon en kocht daarbij ook nog een televisie.
En juist in die volgorde zorgde voor wat hilariteit. Verder prima uitleg en advies.
Ook de installatie aan huis verliep prima door twee vaklieden die uitstekend op elkaar waren ingespeeld.

janny 14-02-2022

Al jaren een vertrouwd adres voor onze huishoudelijke apparaten en elektronica. Goede, snelle service, meedenkend en competent.

Sharon 14-02-2022

Mijn familieleden hebben hun producten bij Wim van Leeuwen gekocht en zijn erg tevreden. Daarom heb ik daar ook mijn wasmachine gekocht. Erg vriendelijk personeel met veel kennis. Ik had zo mijn keuze gemaakt. Goede levering en service.

Chris 14-02-2022

telefonisch goed en snel geholpen! komen de afspraken goed na, en willen net dat beetje extra voor de klant doen!