Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

J 15-01-2022

De televisie die ik kocht werd snel bezorgd. De persoonlijke aandacht gaf voor mij de doorslag omdat tegenwoordig alles zowat door koeriers wordt bezorgd. Nu stond de medewerker van Brilman Enschede zelf voor de deur met mijn bestelling. Heel laagdrempelig en attent.

Erik Stolker 15-01-2022

Jura espressomachine gekocht, super goede uitleg en goed advies. Op internet is het apparaat goedkoper maar voor servies en uitleg en persoonlijk contact gaan we voor grote aankopen altijd lokaal winkelen.
Ook het aanschaffen van accessoires is hier gewoon voordeliger en in deze tijd bellen en gelijk af kunnen halen is super.

Gep Vahrmeijer 15-01-2022

Een geweldig bedrijf, werknemers die verstand ban zaken hebben en zeer klant vriendelijk.
Een eigenaar die tussen , voor, en achter zijn personeel staat. Hij is het hart van de winkel.
Wat bij hun past.

Een bedrijf die zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen !!!!!!!!!

Robert Bosch 15-01-2022

De service van Elektroworld Dekkers Wwijk is van een ongekend ouderwets en hoog niveau. Een echte aanrader als je naast een stuk hardware ook meedenken, adviseren en een super-aftersalesservice waardeert. LG Oled-tv gekocht, super-geïnstalleerd door Dekkers en vrij korte tijd daarna zijn we verhuisd en hebben ze de tv opnieuw en weer super geïnstalleerd. Ook voor reparaties kun je hier uitstekend terecht.

Arjan Koetsier 15-01-2022

Een product telefonisch besteld. Mijn vrouw naar de winkel om het op te halen. Product lag klaar. Dus prima. Door corona maatregelen geen verder contact kunnen hebben dus geen idee over de verdere service.

Esther 15-01-2022

Droger kapot. Dikke paniek. De stapel was groeit gestaag. Alle winkels dicht door coronamaatregelen. De winkel van Bas Baake Delden gebeld. Mijn wensen uitgesproken en waarachtig ze hadden er 1 die bij mij past op voorraad. Volgende dag al door ze gebracht. Mijn helden.

Fred 15-01-2022

De service was erg snel en klantgericht en vrijblijvend. We komen zeker weer terug.

Manfred 15-01-2022

Uiterst behulpzaam, geduldig en deskundig geholpen, ontzettend fijn. De geboden service door electroworld van Dijk blijft sl jaren op een hoog niveau, chapeau.

Irma 15-01-2022

Vanwege de lockdown heb ik noodgedwongen telefonisch een wasdroger bij Poortman gekocht. Kreeg duidelijke uitleg over verschillende drogers en heb zonder moeite een keuze gemaakt. De werd de volgende middag bezorgd en werkt perfect naar wens. Wij komen al een aantal jaar bij deze zaak en zullen nog vaak terug komen vanwege de goede service

Ben Smits 15-01-2022

Prima service voor storing aan vaatwasser. Binnen een dag kwam de service monteur langs.

Peter de Vuijst 15-01-2022

Snelle service & deskundig advies. De persoonlijke benadering van onder andere meneer Oosterom zorgt ervoor dat we een vaste (en tevreden) klant zijn bij uw vestiging in Steenwijk. De bewoners van onze zorginstelling voelen zich netjes behandeld en goed geholpen.

Frank 14-01-2022

Erg veel kennis en kunde over tv merken, was erg lastig om de juiste tv met alle voors en tegens eruit te halen

De Boer Donia 14-01-2022

Nieuwe stofzuiger nodig. Gebeld en uitgelegd waarvoor de stofzuiger aangeschaft werd. Het is telefonisch duidelijk uitgelegd wat de verschillen waren in stofzuigers en welk voor ons t meest geschikt zou zijn.
Gelukkig was er nog 1 Miele stofzuiger C3, met stofzakken, en geschikt voor n grindvloer.
Wij konden de stofzuiger meteen halen en zijn zeer te reden met de uitleg, de snelle levering en genieten volop van de nieuwe stofzuiger.😁👍

Geertje Kroneman 14-01-2022

Ik belde voor mijn man die een hartstilstand heeft gehad, afgekeurd is(56 jaar) en die graag wilde verwennen met een mooi kado.
Een nwe laptop waar hij zijn vrachtwagenspel op kan spelen, wat zijn passie is.
Ik heb hier een externe brander bij gekocht zodat hij kan spelen.
Ik belde vorige week vrijdagmiddag, kreeg een heel aardige mevrouw aan de lijn die mij goed advies gaf over welke laptop voor ons de beste zou zijn.
Deze was niet op voorraad.
Later belde zij opnieuw om te laten weten dat ik een snellere kreeg die nor
maal gesproken 30 euro duurder is, voor dezelfde prijs!
Zou hier voor een evt. nwe aankoop zo weer voor kiezen.

Frans Verhoeven 14-01-2022

Advies en bestellen:
Afzuigkap bij Balsters in Eelde besteld en ook laten plaatsen. Er werd een goed advies gegeven over het aansluiten van een afzuigkap in combinatie met mechanische ventilatie (recirculatie in combinatie met koolstoffilters). Dat is erg belangrijk omdat de mechanische ventilatie verstoord wordt als je daar een afzuigkap op aansluit.
Ook over de levertijd werd een realistische planning afgegeven.

Montage:
De monteurs die de afzuigkap kwamen plaatsen werkten zeer netjes en dekten de kookplaat en het aanrecht netjes af.
Bij de bestelling was maar 1 koolstoffilter besteld. Er zijn 3 nodig. 2 worden nog nageleverd en geplaatst.
De afzuigkap van ETNA werkt zeer goed en de bediening is eenvoudig.
Na afronding van de werkzaamheden werd alles netjes opgeruimd en werd alle verpakkingsmateriaal meegenomen door de monteurs.

Garantie:
Naast 2 jaar garantie geeft ETNA nog 3 jaar extra garantie als je het apparaat aanmeld. Dus 5 jaar in totaal.
Al met al zeer aan te bevelen.

Lida 14-01-2022

Fijne communicatie. Werd na een eerder telefoontje snel teruggebeld met goed advies. Levering was snel en kon toen even advies vragen over iets anders.

Harriet Venema 14-01-2022

Meteen toen ik belde dat de koel-vriescombinatie het niet meer deed, kreeg ik goede raad, werd een vervangende koelkast aangeboden en een afspraak met de monteur geregeld. Toen de combinatie niet te herstellen was, kreeg ik binnen een week een keus uit verschillende merken aangeboden. De nieuwe kasten werden snel en vakkundig geplaatst. Al met al ben ik zeer tevreden over de service van deze zaak.

Frans van Staalduinen 14-01-2022

Wij kiezen (bijna) altijd voor Hagedoorn. Hier krijgen wij de beste service en een vakkundig advies. Als er iets kapot is komen ze op korte termijn om iets te repareren oid.
Dit is ons heel veel waard en dan hoeft een product voor ons niet altijd persé de goedkoopste te zijn.

Fam de Vroom 14-01-2022

Vriendelijke verkoper, snelle levering ,coronaproef opgehaald en xxx van Amelsvoort staat voor ons voor kwaliteit en service.

C de hoon 14-01-2022

Persoonlijke hulp en zeer goede services komt op afgesproken tijd%
.duidelijke uitleg.

Jolanda Bruinse 14-01-2022

Wat een fijn bedrijf is dit!!! Geen gedoe, bellen, bestellen en de volgende dag thuis bezorgd.
Mijn witgoed koop ik hier!!!

Maryse Kummer. 14-01-2022

Fantastische snelle levering met installatie van de TV. Bijzonder vriendelijke en geroutineerde monteur,die ook bij het geringste probleem langs zal komen.

Erwin 14-01-2022

Duidelijke helder advies betreffende aanschaf nieuwe wasmachine. Fantastisch service bij het leveren. Onze dank is bijzonder groot heren van Electroworld Baarn

Maaike 14-01-2022

Talsma Dokkum is een service gericht bedrijf die meedenkt met de klant. Sinds een paar jaar trouwe klant en zal dit ook nog lang blijven.

Marcel ten Voorde 14-01-2022

geholpen door xxxx. Ik ben zeer tevreden over de voorlichting en genomen moeite om alles uit te leggen, terwijl het ging om een lamp! geweldige service!