Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3024 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anton Gouverneur 15-12-2022

Persoonlijk contact. Communiceren en adviseren duidelijk. Komen afspraken na. Goed gevoel en service is top.

Energiezuinig! 15-12-2022

Prima contact, zowel telefonisch als per mail, maar ook bij mij thuis bij het installeren. Installatie van de ijskast (sorry, koelkast :-)) en diepvries uitstekend.

Cees 15-12-2022

Uitstekende service zowel in winkel alsook de service-monteur. Goede communicatie telefonisch en fysiek. Ook kleine orders worden stipt uitgevoerd.

Jochem 15-12-2022

Goed advies gekregen van VD Poel Electro over onze nieuwe TV en wasdroger. Ze nemen de tijd voor uitleg en luisteren naar de bhoefte van de klant. De spullen zijn thuis aangeleverd, bij bezorging werd nog een korte toelichting gegeven over de producten. Kortom een uitstekende service.

giel smits 15-12-2022

goed geholpen, producten mee naar de auto gebracht keurige voorlichting en demonstratie gehad

Jaap Osseweijer 15-12-2022

In de winkek zeer klantvriendelijk en vakkundig geholpen door de eigenaar en zijn vrouw.
Ook de levering en de plaatsing ging snel en vakkundig. Kortom zeer tevreden en bij aanschaf van evt een ander product zal ik zeker weer bij Electroworld Hameeteman in Ouddorp binnen lopen!

Gerrie 15-12-2022

Het eerste bezoek was snel en er werd ter plekke een onderdeel besteld. Maar na bijna een week nog steeds niks gehoord, dus zelf gebeld. dat gaf wat wrijving. Maar diezelfde dag werd de (dure) reparatie uitgevoerd.
Gevraagd om een factuur, deze werd gemaild maar was niet gespecificeerd helaas.

Huub 15-12-2022

Deskundig, vriendelijk personeel. De klus was best ingewikkeld en jullie hebben dat goed opgelost.

Verheijden 15-12-2022

Mooie winkel duidelijke en vriendelijke uitleg. Keurig op tijd bezorgd en aangesloten wederom duidelijke uitleg, bedankt.

E Schreurs 15-12-2022

Overzichtelijke winkel en service gericht. De medewerkers hebben weet van hun producten

Lamper 15-12-2022

Online besteld terug gebeld voor aanvullende informatie en levering werd ook netjes uitgevoerd

Rik 15-12-2022

Zeer fijne winkel. Was voor mij de eerste keer. Product was niet op voorraad maar werd een paar dagen later netjes gebeld dat het binnen was en kreeg het nog voor de actieprijs. Bij het afrekenen werd gezegd dat ik de bon op de email kreeg, en dat klopte. Zeer overzichtelijk en de bon kun je zo niet meer kwijtraken.

Top.

Jasper 14-12-2022

Snelle duidelijke uitleg over het apparaat en de levering.
Bezorgers zijn 15 minuten bezig geweest met het naar de 1ste verdieping brengen en plaatsen.

Elly Wolfs 14-12-2022

vriendelijk personeel in winkel, perfecte bezorging en uitleg. X leverde mijn oude wasdroger nog af bij mijn zoon, dank je wel.

elektroworld wout van vlerken someren 14-12-2022

wij zijn niet zo'n computermensen maar bij deze wil ik toch even aangeven dat elektro wout van vlerken someren eerst bekeken heeft wat de mogelijkheden in ons nieuwe appartement zijn en vervolgens de apparaten tot volle tevredenheid hebben geinstalleerd en ons ook nog vlug , zelfs binnen 1 week geholpen hebben ; zo doe je aan klantenbinding.

Alberto Boon 14-12-2022

Service uitstekend. Ongevraagde productinformatie. Bereidheid tot zoeken naar aanvullende informatie.

e. kint 14-12-2022

keurige verzorging aflevering en service. Ben uiterst tevreden over de gehele lijn.

Els 14-12-2022

Ik heb het bewuste artikel in de winkel gekocht. Goede service en korting ontvangen.

PJ NEETEN 14-12-2022

service kan haast niet beter,kunnen ten alle tijden bellen voor RAAD en DAAD

Silvia 14-12-2022

Wij kiezen voor deze winkel omdat deze gerund wordt door mensen die meedenken.

Thea en Johannes 14-12-2022

Deze zaak is voor ons al jaren een zekerheid in kwaliteit en service
En belangrijk heel vriendelijk

De Wondere Wereld 14-12-2022

Direct om 9 uur de winkel ingelopen om te vragen om hulp bij het losdraaien van de stop bij de afvoer onder in de machine. Deze zat muurvast.
Hoewel iedereen een vol programma had was 1 monteur bereid om even in zijn pauze langs te komen. We wonen in dezelfde straat. Nog voor de lunch was alles geregeld. Top! We kunnen weer wassen. Huishouden van 8 personen dus stapels was!!

Leo H 14-12-2022

Vriendelijk en terzakekundig te woord gestaan.
Bestelling zeer snel gekeverd

Ben 14-12-2022

Groot assortiment zeer vriendelijke en vakkundige bediening
Perfecte service en houden zig aan de afspraken

marja 14-12-2022

Ik kom graag in deze winkel; het personeel is vriendelijk; het is mooie winkel