Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

J Wijgerde 08-05-2022

Goeie service.
Je wordt prima op de hoogte gehouden van je leveringen.
Aflevering gaat verder dan alleen bij de voordeur neerzetten.
Men wil een tevreden klant achterlaten.

B. Verstraeten 08-05-2022

Door de medewerkers van ETB Verlinde keurig en snel geholpen toen onze wasmachine kapot was.

Nilane 08-05-2022

Uitstekende webshop met concurrerende prijzen, je kan dan in de fysieke winkel je product kopen waar bovendien dekundige medewerkers je verdere informatie kan geven.
De winkel in Den Hleder is heel prettig, goed advies , prima service en bovenal heel vriendelijk

Verbruggen 08-05-2022

Vriendelijk en behulpzaam in de winkel. Nette levering en goed geïnstalleerd.

Fred 08-05-2022

Gewoon een super goede winkel.
Je word goed geholpen
ze nemen de tijd
Al bijna 40 jaar vaste klant

Nic 08-05-2022

Snelle en correcte levering volgens afspraak.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Janb6 08-05-2022

Electroworld Stiphout koppelt traditionele klantvriendelijke familiezaak met een modern aanbod en hedendaagse service.

Fct.de Wilt-Koevoets 08-05-2022

Prima service , fijn geholpen in winkel gratis thuisbezorg. Gezellige winkel

Jan S. 08-05-2022

Koop al vele jaren artikelen in deze Kuilenburgse winkel. Service is als vanouds toppie.
Prettige winkel waar men goed advies geeft.
Veel op voorraad dus snel leverbaar.

Anita 07-05-2022

Onze vaatwasser stuk binnen de garantie periode en monteur kon het niet maken. We zijn naar de winkel geweest en alles is naar tevredenheid afgehandeld.

R. Roetenberg 07-05-2022

keurige levering en montage. Alles word direct opgeruimd als er rotzooi word gemaakt.
Goede monteurs met verstand van zaken

Lemaire 07-05-2022

Als je wilt dat winkels in je dorp blijven bestaan, moet je er ook kopen. Daar heb ik meerprijs tov andere websites voor over. Makkelijk om voor service op terug te vallen. Mijn keuze van wasdroger was niet op voorraad, maar toch binnen enkele dagen leverbaar. Snelle afspraak voor plaatsing. Kreeg nog belletje vlak voor ze kwamen. Alles keurig aangesloten en uitgelegd. Oude machine meegenomen. Goede service.

M. Stout 07-05-2022

Medewerker is beleefd, vraagt naar onze wensen, denkt mee en heeft de apparatuur goed geïnstalleerd.

Yvo 07-05-2022

Fijn,deskundig en meedenkend geholpen. Blij met mijn aankoop. Zelfs het inpakken was geen probleem.

g simon 07-05-2022

snel geholpen bij service en keurig afgeleverd bij plaatsen en inbouw vaatwasser

Tonny 07-05-2022

Prettige verkoper. Was niet de hele tijd aan het woord, maar stelde ook doelgerichte vragen om erachter te komen waarmee wij het best gediend waren.

N.v.t. 07-05-2022

In de ochtend een nieuwe tv gekocht. De tv is dezelfde dag nog geleverd en gratis geïnstalleerd. Vriendelijk personeel!

A.A.M.J.Hendrix 07-05-2022

Uitermate plezierige service en zeer betrouwbaar. Goede advisering. Een aanbeveling

Marleen van Gennip 06-05-2022

Deskundigheid
Alle tijd om tot het juiste product te komen
Vertrouwen in de klant
Het goed kunnen inschatten wat de klant nodig heeft.
Dit alles is wat electro verberkt in huis heeft.
Zoek je Deskundigheid met daarbij de menselijke maat dan moet je hier eens gaan kijken.

Saantje 06-05-2022

Ik heb hier eerder een oven-inductiekookplaat gekocht in deze winkel. Dankzij alwel (woonstichting ) o.a. duurde het ruim 2 maanden voordat mijn woning klaar was gemaakt voor deze oven. Op 1 dag is de elektricien geweest en toen ging alles snel, voordat ik er erg in had was de loodgieter ook al geweest om het gas af te sluiten. Gelukkig konden hun mijn oven nog op deze dag brengen waardoor ik toch nog kon eten. Na deze positieve ervaring besloten om ook een afzuigkap bij electroworld te kopen. Ik kreeg mooi op tijd een telefoontje wanneer ze hem zouden komen installeren en mijn oude afzuigkap mee terug zou den nemen. Op de afgesproken dag waren ze mooi op tijd en was het snel geplaatst. De installateur/verkoper heeft gevoel voor humor wat mij goed bevalt. Helaas voor hem/deze winkel heb ik echt geen plaats voor een vaatwasser nog in mijn kleine keuken ;-). Klein minpuntje is wel de hoge bijdrage in mijn ogen om de afzuigpak te plaatsen en de oude mee te nemen (100 euro), maar bij andere bedrijven lees ik ook in de kleine lettertjes dat er extra geld gevraagd wordt voor het plaatsen van gekochte spullen (Coolblue vraagt ook extra geld (75 euro) voor wat meer service zoals het plaatsen van een wasmachine op een verdieping, iets wat ik gewend was dat vanzelf gebeurd (of bij de prijs al inbegrepen was)).

J.M.P. Ossenblok 06-05-2022

Vooral de goede service en bovenal, DE VRIENDELIJKHEID!!!!! En de snelheid waarmee een probleem en/of reparatie wordt opgelost.

Ineke 06-05-2022

Levering volgens afspraak en installatie afspraken. Kleine problemen direct opgelost de volgende dag.

J. ter Horst 06-05-2022

Ik werd vriendelijk te woord gestaan. Het product wat ik heb aangeschaft doet inderdaad wat mij is toegezegd en werkt prima. Ben zeer tevreden!

Herman Blokland 06-05-2022

Wij kopen al meer dan 25 jaar hier onze huishoudelijke apparaten, service is altijd volgens verwachting, vriendelijk personeel wat veel kennis heeft van alle apparaten van scheerapparaat to smart TV en van stofzuiger tot wasmachine.

Gerard 06-05-2022

Zoals altijd zeer nette levering en alles heel netjes uitgepakt en op zijn plaats gezet.
Alles aangesloten en goede uitleg indien nodig.
Oude apparatuur wordt netjes meegenomen en alle verpakkingsmaterialen worden ook meegenomen.

Kopen hier al jaren diverse apparatuur. Nooit klachten. Service iedere keer top.