Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Leon Pluymaekers 30-10-2022

Service is de beste wanneer je ook belt ze zijn er altijd
Service is ook beter dan de grote concerns

D..Vlot 30-10-2022

Deskundig advies en zeer goede service. Mooie winkelen ruime keuze.
Vriendelijke mensen.

Herman 30-10-2022

Ondanks dat de vaatwasser niet daar gekocht was toch snel en vakkundig geholpen.

Ria 30-10-2022

Vriendelijke verkoper legt alles goed uit, gastvrij, lekker kopje koffie, snelle levering, keurig geplaatst en aangesloten,
Nogmaals uitleg over de droger en wasmachine .
Top zijn zeer tevreden.

Saida 30-10-2022

Hele vriendelijke meneer Jos die me geholpen heeft, meegedacht en de tijd genomen om mij zaken uit te leggen. Zeer deskundig!

Abbink 30-10-2022

Goede service
Super personeel
Fijne winkel . Als je een probleem hebt staan ze altijd klaar.

A.Schutselaars 30-10-2022

Koelkast is goed geplaatst, maar het deurtje an het vriesvak moet nog omgedraaid worden

Uitstekekende voorlichting nieuwe koelkast 30-10-2022

Koop altijd bij Bunschoten mijn apparatuur. Goede voorlichting en perfecte service. Lokaal kopen seer belangrijk. Monteurs weten we wat ze doen.

Fam. Willemse 30-10-2022

Goede service, goede kennis en installeren bij ons thuis ging ook heel vlot. Aardige mensen ook.

Roelofs 29-10-2022

Gewoon goede service en voorlichting. Geen verkoop bla bla! Ik gaf aan wat ik nodig had en ik heb hem nu staan.

Klaas van der Bie 29-10-2022

Op de site wasmachines en drogers gezien. Maar liever naar de winkel in De Bilt. Daar was geen uitleg te veel. Alles in werking gezien en toen met de verkoper bepaald wat wilden kopen. Alle lof voor de verkoper.

Wil R. 29-10-2022

Als nieuwe klant zijn wij zeer goed geholpen in de winkel bij de aanschaf van een tv.
De 28e is deze bezorgd door 2 vriendelijke mannen die de tv ook zeer zorgvuldig hebben geïnstaleerd.

Mj Broekhuizen 29-10-2022

Wij hadden een vrieskast besteld en zou 2 dagen duren dat ze de vrieskast binnen zouden hebben..
Maar duurde in totaal 9 dagen.
Daar kan electro world niet veel aan doen.
Maar als klant is dat lastig als je vrieskast kapot is gegaan.
Al met al is de service verder goed verlopen.

Jack 29-10-2022

Altijd snelle en zeer goede service, niet alleen in het plaatsen van apparatuur, maar ook in het verhelpen van storingen.

Lies 29-10-2022

Fijne winkel. Je krijgt goed advies en de service is uitstekend. Vriendelijk en bekwaam personeel. Artikel wordt snel geleverd en indien nodig perfect geïnstalleerd. Al jaren ervaring met deze winkel.

Rosbergen 29-10-2022

Helemaal tevreden Goede uitleg over het apparaat Afspraak netjes nagekomen Goede service

Tanis 29-10-2022

Hartelust in Aalsmeer levert top service. Wij hebben onze koelkast weggebracht en 2 dagen later was hij gerepareerd voor een zeer betaalbaar bedrag.

Karin 29-10-2022

Prettige winkel, personeel heeft uitstekende productkennis en je weet dat je nooit een slecht product koopt want die verkopen ze niet. Daarnaast een hele goede service.

henk de langen 29-10-2022

klantvriendelijk bedrijf, met altijd goede oplossingen.
Nooit te beroerd om thuis te komen en het probleem inzichtelijk te maken en op te losse.
Een zaak waar Sittard trots op dient te zijn.

Sharon 29-10-2022

Fijne winkel met een goede uitleg tussen de verschillende televisies. Leuke prijzen tijdens de stunt dagen.

Kees K. 29-10-2022

Ga als leek maar eens op zoek naar een geschikte inductiekookplaat! In de showroom van Electroworld Baarn kreeg ik goed advies en viel mijn keuze op de Etna KIF672ZT. Na het aanleggen van een extra groep is de kookplaat een paar dagen geleden naar volle tevredenheid geïnstalleerd en hij werkt uitstekend. Ben blij dat ik de kookplaat niet online heb aangeschaft, want het installeren moet echt door een vakman gebeuren.

Vaags 29-10-2022

Winkelervaring. Ik vroeg om een onderdeel inzake ontvangst via de schotel voor de tv. Het geleverde bleek in mijn geval niet te kunnen wegens een kabelbreuk. De aflevering is in goed overleg teruggedraaid. Geen problemen.

v Meggelen 28-10-2022

Top service. Ben hier ook niet anders gewend, geweldig. Qua tekst kan ik hier niets aan toevoegen, is gewoon geweldig

Daan van Hoorn 28-10-2022

Nette winkel en vriendelijk personeel. Ruim assortiment maar we hadden het huiswerk al gedaan. Gekozen voor de plaatselijke winkel. Kwestie van gunnen.

Angelique Schouten 28-10-2022

Al jaren meer dan tevreden! Komen zo snel als ze kunnen en heel prettig personeel. Goede service en altijd vriendelijk! Ga daar nooit weg!
Heb je bij de mediamarkt niet! Koop lokaal, zeker nu.