Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Electroworld Harderwijk 06-12-2021

De heren hebben veel tijd genomen voor een heldere uitleg. bakje koffie erbij. geen push gedrag

van Dijk Electroworld BV in Reeuwijk 06-12-2021

Prima service en snel. De gemaakte afspraak werd zelfs nog een dag vervroegd omdat ze nog een gaat je hadden om de televisie te plaatsen.

maikel 05-12-2021

bij bestelling van een wasmachine goed geholpen en echt vriendelijk personeel.

V.V. SIOS 05-12-2021

De webshop van Electroworld is overzichtelijk en helder opgebouwd. Het assortiment is mooi verdeeld in verschillende categorieën. Wel zou ik meegeven om de onderverdeling in het menu een andere kleur of kleuren te geven. Nu is het een groot spierwit vlak wat uit de toon valt bij de rest van de website. In de vestiging waarmee wij contact hebben is het personeel kundig en vriendelijk. Ze helpen graag en denken mee met de klant.

lenyroks@live.nl 05-12-2021

Prima winkel ruim assortiment overzichtelijk .zeer vriendelijk en heel goed advies over het product.
Bezorgers zeer vriendelijk. Werken netjes en geven zeer goede uitleg over de werking van het product .

Erik van de Velde 05-12-2021

Goede service, snelle levering, vriendelijk personeel. Ik koop al jaren bij deze winkel en ben niet van plan zo snel over te stappen naar bijvoorbeeld MediaMarkt.

Ria 05-12-2021

Aardig personeel.
Geven goede tips, adviezen.
Service is prima!!
Ook als je je bon niet meer hebt ,als je een apparaat stuk hebt, dan is dat geen probleem.
De administratie van de klant staat keurig in de computer!

Joke 05-12-2021

Wasmachine en warmtepompdroger keurig geleverd, zonder mopperen twee tappen opgetild, waterpas neergezet. In één woord: prima!

benny 05-12-2021

duidelijke en vriendelijke uitleg, begrip, geduld en aandacht voor een ouder iemans

Adrie 05-12-2021

TV netjes opgehangen, oude tv en verpakkingsmateriaal keurig afgevoerd. Tip: volgende keer wel 2x meten.

G.H.Heijnen 05-12-2021

Mooie winkel
Goede service van mensen die er ook verstand van hebben. Dringen je niets aan en geven je rustig de tijd om een beslissing te nemen over je aankoop

Roger 05-12-2021

Vriendelijk telefonisch contact. Snel reparatieafspraak gemaakt. Vakkundige servicemonteur en snel!

Ellen 05-12-2021

Ik ben goed, snel en zorgvuldig geholpen in de winkel. Daarna montage van tv thuis ook prima uitgevoerd!

Wim Voorrips 05-12-2021

Geweldige winkel. Goede uitleg. Zeer tevreden zijn wij. Er wordt met je meegedacht over je wensen. Er wordt aandacht aan je besteed.

Hans 05-12-2021

Keurig conform afspraak gebracht en aangesloten. Vooraf netjes gebeld of we thuis waren. En bij aflevering de tijd genomen om uitleg te geven bij het apparaat. Eerder die week ook keurig de wasdroger gerepareerd.

alfred 05-12-2021

snel en vakkundig geholpen. goed advies. snel geleverd tegen een concurrerende prijs.

Chris 05-12-2021

De tweede keer binnen enkele maanden een aankoop (diepvrieskast) gedaan bij Electro Kreutz in Landgraaf..
Ook deze keer weer zeer tevreden over advies en levering van dit product door verkoper!
De klantbensdering door verkoper,verkoper en verkoper is hartelijk en geeft extra vertrouwen om voor een volgende aankoop weer bij hun aan te kloppen!
Blijf zo doorgaan!

Goede gangbare winkel. 05-12-2021

Prettige winkel met vriendelijk en deskundig personeel, geven goede uitleg en maken de afspraken in de service waar.

G.E. Geurtsen 05-12-2021

Een overzichtelijke winkel met deskundig personeel en een representatief assortiment

Carla Poel 05-12-2021

Ik voel me er altijd welkom ze kennen me goeie service betrouwbaar de mensen goed advies.

Ina 05-12-2021

Bij Hamer Electroworld zijn de klanten nog koning. Je wordt er super geholpen en hebben verstand van zaken. Als er problemen zijn wordt je ook altijd super geholpen.

Michael 05-12-2021

Goede service qua reparatie van de soundbar, helaas was deze niet te verhelpen. Daarom een nieuwe gekocht en deze doet het perfect

Boneschansker 05-12-2021

Praktische en logische indeling van de winkel waardoor je rustig kunt kijken, personeel vraagd of ze je kunnen helpen maar dringend niet op. Geven een een deskundige uitleg geen moeite is teveel. Alle apparaten zijn ook hier gekocht. Beveel je deze winkel aan? Ja wil je service en een goede uitleg hebben moet je hier zijn.

Nico de Vos 05-12-2021

Kom al ruim 25 jaar bij Vogel. Waarom? Een ruime opstelling in de winkel, staat het er niet dan wil het niet zeggen dat het niet geleverd kan worden, een uitstekende uitleg en advies over het apparaat wat je graag wil hebben en een uitstekende service. Bij levering die ook op afgesproken tijd is, wordt uitermate voorzichtig gedaan en na installatie krijg je ook nog een prima uitleg over de bediening.

Huiskamp 05-12-2021

Goede uitleg in de winkel, snelle levering, perfect geïnstalleerd en ook toen weer een goede uitleg.