Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

B. Alberts 28-08-2022

In de winkel kregen we goed advies en uitleg, de bezorging werd op de afgesproken tijd bezorgd en bij het installeren moest nog enkele kleine aanpassingen gedaan worden. Een prima service van dit bedrijf, top.

Electro world Stiphout 28-08-2022

Deze winkel is zeer service gericht, vriendelijk personeel en snelle service, vandaag gekocht en vaak dezelfde dag in huis

Jos Laurs 28-08-2022

sinds 17 jaren klant bij Van Leeuwen, dus ik kijk nauwelijks naar de site en ga meteen naar de winkel, waar ik voortvarend geholpen word bij het bepalen van mijn keuze. Daarna binnen een redelijke levertijd een complete aflevering en installatie. Wat wil ik nog meer?

E van Nijnatten . 27-08-2022

Mooie ruime winkel . Genoeg keus en je wordt goed geholpen , kundig personeel . Volgens afspraak geleverd .

Femke Oude elberink 27-08-2022

Was snel gemaakt, problemen zijn opgelost en ik ben zeer vriendelijk geholpen
Echt een aanrader als je problemen hebt met je laptop

w.verkerk 27-08-2022

duidelijke uitleg over product en de mogelijkheden die het product heeft. bekwaam personeel dat goed meedenkt en advies geeft.

H.Hunnekens 27-08-2022

helemaal in orde, vriendelijke bediening, bezorging en aansluiting zeer correct en netjes.

Nelleke 27-08-2022

Vriendelijke behulpzame mensen, niet opdringerig. Prima! allemaal. Aan te bevelen

Franka 27-08-2022

Zeer tevreden over de Harense Smid in Haren electro world. Gewoon ouderwetse service, zeer klantvriendelijk. Volledige ondersteuning bij overzetting/installatie van je gekocht artikel. En je betaald ook niet teveel. Ben zeer tevreden

Monique Heijes 27-08-2022

Top service!! Smiddags gehaald volgende dag weer thuis! 👍🏻 Droger was stuk en kreeg hem in een nog betere staat weer terug. 👌🏻

Kleuskens 27-08-2022

Zeer deskundige medewerker, die je op een prettige manier te woord staat. Door goed te luisteren kregen we direct het advies om een speciale borstel voor onze stofzuiger aan te schaffen, speciaal voor parket. Geweldig, want die werkt heel fijn.

Letty Jansen 27-08-2022

Uitstekend geholpen goed geadviseerd
Diepvries netjes afgeleverd en de oude meegenomen

lucas 27-08-2022

goede informatie gekregen i n de winkel. Vriendelijke beantwoording en deskundige hulp.

J.Pruissen 27-08-2022

We komen al jaren bij jullie tot alle tevredenheid. Dat zegt al genoeg denk ik.

Wim van Wilgen 27-08-2022

Zeer vriendelijke werknemers die je goed en duidelijk adviseren. Netjes en op tijd zijn de goederen geleverd. Complimenten aan de winkel!

Dolf Westen 27-08-2022

IK had een nieuwe wasmachine nodig en ben naar hoppenbrouwers gegaan omdat mijn zoon er ook zeer tevreden over was!!
Bijzonder goed geholpen en met de verkoper X de juiste wasmachine gekozen!
Het was binnen 20 minuten beklonken! Super winkel electroworld . Ook omdat het een paar uur later werd geleverd en vakkundig werd aangesloten, door zeer vriendelijke mannen.

Gruttovriend 27-08-2022

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik het product ook gemonteerd wilde hebben. Ondanks de (te) lange levertijd ben ik heel tevreden over de persoon die de inductiekookplaat heeft geplaatst

T d H 27-08-2022

Duidelijk en goed advies gekregen passend binnen mijn budget. Vriendelijk te woord gestaan. Bezorging heel goed geregeld met vooraankondiging. Afspraken zijn geheel nagekomen.

Schomaker 27-08-2022

Deskundig, behulpzaam, vriendelijk.
Kort maar krachtig zou ik zeggen.
Voor mij is het zo genoeg

Wilco 27-08-2022

Goed advies en deskundige installatie. Levering volgens afspraak en montage perfect.

A. Jacobs 27-08-2022

Goede en snelle service. Bij een vraag zoeken ze naar een goede oplossing. Bij een defect apparaat dat al langere tijd uit de garantie is denken ze met je mee om de kosten laag te houden.

Franciska 26-08-2022

Vriendelijk en duidelijk te woord gestaan zowel in de winkel als thuis een bezoek gedaan ivm aanschaf kookplaat als het wel niet mogelijk was

PeterB 26-08-2022

Electroworld van Ommeren uit Lienden geeft goede informatie en komt gemaakte afspraken altijd stipt na.

Cornelia 26-08-2022

Goede voorlichting , mail ontvangen met keuze mogelijkheden .
Vlot geleverd , op plaats gezet en aangesloten , oude fornuis en koel/diepvries meegenomen.

Mamosali 26-08-2022

Complimenten. De meneer die ons kwam helpen super aardig. Vooral zo doorgaan!!!