Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Klaas Hoff 12-01-2022

Perfecte service, Vrij eenvoudig om snel een afspraak te maken, die ook wordt nagekomen. Goed geschoolde sociaal personeel.

José Lenders 12-01-2022

Ze bieden een snelle service.
De contactpersoon was meedenkend en gaf advies op maat.
De prijzen zijn schappelijk.

Jeffrey 12-01-2022

Snelle en zeer goede service. Zelfs het deurtje van de droger omgedraaid voor het makkelijker laden vanaf de wasmachine naar de droger.

johan 12-01-2022

goede service, vriendelijke mensen, nette prijzen en een lokale ondernemer wat voor mij belangrijk is.

Rob Poortier 12-01-2022

Vorige week online onze Samsung stofzuiger gekocht. Ondanks de bestelling online heeft plaatsgevonden ben ik uitermate goed geholpen. Ik kan zeggen dat Electroworld een zeer kundig bedrijf is waarbij je ook op afstand goed wordt geholpen. Zeer snelle reactie op vragen, goede prijsstelling / acties en zeer snelle levering.

B. de Keizer 12-01-2022

Klantvriendelijk, goede informatie, levering volgens afspraak en goede service.

Lizzy 12-01-2022

Beetje aan de late kant met bezorgen maar verder alles was goed gegaan ook qua telefonisch gesprek was prima.

SandraF 12-01-2022

Snelle levering en installatie. Hadden keurig mondkapjes op. Namen oude apparaat en de dozen weer mee, tevens een korte uitleg van het product gekregen. En kon op rekening betalen. Top.

Judith 12-01-2022

De bereikbaarheid, vriendelijkheid, kennis van servicemonteurs en bezorgers is top. Wat mij tegenviel was het feit dat ik een apparaat had uitgezocht met de servicemonteur (ivm corona en niet de mogelijkheid om naar de winkel te gaan) en later werd gebeld door de verkoper die me een ander apparaat voorstelde, 50 euro duurder met diverse extra's. Ik wilde dit niet doen maar door het voordeel van 5 jaar garantie ipv 2 jaar ging ik overstag. Bij het bezorgen zei de bezorger; 2 jaar garantie. Ik zei toen dat het vijf jaar was volgens mij. Hij gaf toen aan dat dat zou kunnen maar dat je dan je apparaat moest registreren op de website van de fabrikant. Ik vind het erg jammer dat de verkoper dit er niet bij zei op het moment dat hij mij het aanbod deed van een duurder apparaat. Het registreren is weer extra gedoe en kost tijd. Als ik dit van te voren had geweten had ik het niet gedaan. Mijn tip aan de verkoper is om dit gewoon erbij te vertellen tegen de klant. Dan kun je een weoverwogen keuze maken om iets al dan niet aan te schaffen. Ik ben desondanks zeer tevreden over dit bedrijf en kom er graag terug. Zie het als een gratis tip.

Bos Smart Solutions 12-01-2022

Monteur ( Will) denkt mee , is vriendelijk, werk netjes.
Ze begrijpen wat service is en wat een klant wil ervaren.
Top ! :)

R. Mensen 12-01-2022

Het bedrijf komt afspraken keurig na. Nieuwe koelkast is netjes geplaatst en de oude mee retour genomen, alles netjes opgeruimd.
de monteurs/installateurs waren erg netjes, echt een aanrader

Mieke Goossens van Muijden 12-01-2022

Een geweldige service door onze wasmachine (die we twee maanden geleden gekocht hadden) voor een klein bedrag weer naar beneden te brengen voor een verhuizing. Fijn dat we een beroep op deze mensen mochten doen!

Johan bentum 12-01-2022

Erg vriendelijk en behulpzaam toen het niet lukte om mijn chromecast op te starten kreeg ik goed advies hoe het misschien wel kon

J.A. Kramer 12-01-2022

Zo als altijd weer vriendelijk geholpen ditmaal door Ton. Nam alle tijd om het om ons alle vragen te beantwoorden wat uit eindelijk tot de koop van het artikel heeft geleid. Onze dank.

J bosch 11-01-2022

Goede keuze, lieten ook goed zien wat het prijsverschil was tussen de vaatwassers in kwaliteit.
Hebben me zelfs nog nagebeld over een passtuk wat ik nodig had, nadat ik mn oude vaatwasser bjj hun ingeleverd had.

Bart 11-01-2022

Weer perfecte service aan huis. Vaatwasser gerepareerd in plaats van vervangen waar we wellicht zelf voor vreesden. Snel verricht en ook nog gelijk de storing van de wasmachine verholpen. Perfecte service zoals we dat gewend zijn Electro World in De Lier

Rob 11-01-2022

De monteur is vriendelijk en heeft kennis van zaken . Daarnaast was de klus snel gereed .

Sandy 11-01-2022

Mijn wasmachine was defect. Binnen 2 dagen kwam de monteur om het probleem direct op te lossen. Prijs was fair en werk is goed en netjes uitgevoerd. Monteur was netjes en beleefd. Dus een hele positieve ervaring.

Jaap 11-01-2022

Alles tiptop geregeld: van eerste telefonische contact tot aan levering / plaatsing wasmachine. Verkoop verliep via telefoon en digitaal.

roel 11-01-2022

via Electroworld Meppel aangeschaft: prima service, keurig op tijds geleverd, uiterst vriendelijke leverancier!

Hendriksen 11-01-2022

Super voor elkaar snel gemaakt en vriendelijk personeel.!!
En ook zeker niet te duur!!

Marlies Klooster 11-01-2022

Al vele jaren zeer tevreden over Stadhouder; ook nu weer! Via telefonisch overleg is zijn mij toestellen aangeraden, waarop ik volledig vertrouw en deze werden vrijwel per direct geleverd door twee keurige heren, die de gevaartes naar twee-hoog sjouwden en de oude mee retour haalden. Het enige puntje van kritiek betreft de rekening. Ik begrijp dat installatie niet voor niets kan, maar ik betaalde het drie keer: voor de wasmachine, de droger én het koppelstuk. Alle drie keer hetzelfde bedrag... Ik begrijp niet, dat dat koppelstuk evenveel technische vaardigheden en zwaarte vergt als de wasmachine en de droger... Maar sois...ik had het er voor over...

C.Dorland - de Rooij 11-01-2022

Uitstekende service ook in corona tijd snelle en adequaat levering.
Oplossing aangeboden, juiste voorstellen gedaan voor afhandeling en tijdstip van ophalen bestelling.

w.v.b. 11-01-2022

goede en snelle levering, goed advies, klant vriendelijk, overzichtelijke winkel

J&J 11-01-2022

Door covid alles gesloten eventjes bellen en doorgeven wat ik graag zou willen en het wordt klaar gelegd en we halen het op en klaar is kees heel gemakkelijk.
Het personeel is ook heel vriendelijk en behulpzaam.