Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

R 15-07-2022

Goede service, vriendelijke medewerkers. Produkt snel en in goede staat ontvangen 👍

Van der Poel 15-07-2022

fijne winkel prima service nette winkel wat je nodig heb is aanwezig

Evie 15-07-2022

Uitstekende service bij Electroworld Papendrecht. Onze nieuwe wasmachine 2 trappen naar boven gebracht en de oude verwijdert, zonder schade aan de trap! De nieuwe wasmachine is keurig geïnstalleerd en we kregen er nog handige tips bij. Een echte aanrader, zou zeker weer gebruik maken van Electroworld Papendrecht.

Ingrid Franssen 14-07-2022

wij halen alles bij de Witte Hal, vanwege vriendelijkheid, deskundigheid en service. Wij surfen niet op het internet, gaan niet vantevoren kijken wat er is. Wij gaan met het volste vertrouwen naar de winkel, laten ons adviseren, en maken daar een keuze. Dit vertrouwen is nog nooit geschaad. Wij betalen graag voor deze diensten.

Gerrit de Boer 14-07-2022

Iedere keer wanneer wij naar Electro World Hamer teruggaan voor de aanschaf van het een of ander verrast ons weer de klantvriendelijkheid en de nooit aflatende moeite om je te voorzien van de nodige informatie. Ditmaal een stofzuiger. Zoveel informatie dat je weloverwogen een keuze kunt maken. Fantastisch!

Gebra Noordwijkerhout 14-07-2022

Keurig netjes gebeld ,en bedankt voor de bestelling.Zodra deze binnen is bellen wij u voor een afspraak .Inderdaad woord bij woord gehouden.

Mariska 14-07-2022

Kijken, inschatten. Daarna na overleg onderdeel besteld en alles met 15 minuten geregeld. Snel en optijd aanwezig en zeer vriendelijk.

Theo 14-07-2022

goed en deskundig advies en daarnaast prima levering en inbouw van de koelkast.

Yvonne 14-07-2022

Snelle en goede service. kreeg een kundig advies. voelde mij niet gedwongen direct het product aan te schaffen.

R. Schilt 14-07-2022

Persoonlijk, klantvriendelijk, betrouwbaar en deskundig. Prettig in de communicatie.

Fam van Daalen 14-07-2022

Prima winkel en vriendelijk en behulpzaam personeel en zeer deskundig.na aflevering alles keurig afgewerkt en opgeruimd.

Molier 14-07-2022

Prima service,....snelle levering,...vriendelijke monteur.
meerdere malen wat kunnen bestellen.

Dave 14-07-2022

Prima service en snel geholpen. En uiteraard goede prijs/kwaliteit verhouding.

Homan en willy 14-07-2022

Goed enal meer dan 35 jaar klant. Al ver voor het ew geworden is. Hopen nog vele aankopen te doen in Eelde

prima winkel 14-07-2022

snel en prettig geholpen met goed advies over de voor en nadelen van de diverse TV's, daarnaast de juiste coax bekabeling geleverd.

Fam. Van de Water 13-07-2022

We wonen in Uithoorn, maar komen altijd 1x per jaar in Steenwijk. Ze nemen de tijd om je goed voor te lichten en hebben zelfs het product geruild op ons adres. Dat was zeker een doos Merci waard.

Theo 13-07-2022

Monteur kundig, goede uitleg, netjes gewerkt. Kortom een zaak waar je met een gerust hart jouw tv, soundboard of wat je maar op electronicagebied nodig hebt kunt aanschaffen. Voor mij een dikke 10.

Van t Hoff 13-07-2022

Klantvriendelijk, goede service, nemen de tijd voor je, niet te duur, goed gelegen in Steenwijk nabij parkeerplaats.

J.J. Dommanschet 13-07-2022

Op advies van twee dochters, bekend met inkopen bij uw winkel, voor een gehandicapte zwager een TV gekocht.
Zo nodig zal ik zeker uw winkel bezoeken.

Bert 13-07-2022

Ontzettend tevreden over dit bedrijf! Keurige service en snel geholpen. Personeel wat meedenkt in oplossingen en je gelijk willen helpen. In de afgelopen maanden behoorlijk wat investeringen (moeten) doen in de keuken, maar blij dat er zo'n fijne zaak om de hoek zit.

Bert 13-07-2022

Werdt in de winkel al fijn geholpen .
En kreeg keurig op tijd mijn bestelling geleverd.

Ton Verbeek 13-07-2022

We kregen goede informatie over alle verschillende merken. Hebben daarop onze aankoop gebaseerd. Alles is conform afspraak afgeleverd en geïnstalleerd. Alle troep werd netjes opgeruimd, ze hadden zelfs een eigen stofzuiger meegebracht. Prettige samenwerking.

Nan 13-07-2022

De shop is te vinden in ons dorp Prinsenbeek., dus gemakkelijk te bezoeken.
Televisie aangeschaft, maar de beeldinstelling was niet te vinden voor slechtziende echtgenoot. Ook niet door een van de medewerkers. Met aandacht en goede informatie voor ander toestel kunnen kiezen. Naar tevredenheid.
Wij zijn al klant in deze winkel en zullen dat zeker blijven. Zeker aan te bevelen.

Maria 13-07-2022

Goed geadviseerd in de winkel.
Vriendelijk te woord gestaan.
Levering volgens afspraak op geplande tijd.

Hennie Meijers 13-07-2022

Klantvriendelijk en goede service. Een zaak waarop je terug kan vallen en niet alleen bij aankoop van nieuwe apparatuur!