Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Rob Gansner 09-05-2022

Super service, nieuwe tv geïnstalleerd en oude keurig opgehangen boven in slaapkamer alles netjes in kabelgoten. Geadviseerd om 2e kaart van ziggo te nemen en deze een week later nog geactiveerd. Helemaal tevreden. Gr Rob

Leendert B. H. 09-05-2022

Nette vriendelijke mensen, eerlijk verhaal, komen bij twijfel zelf opmeten. En zo precies en nauwkeurig gewerkt bij het plaatsen, dat ik mijn ogen niet kon geloven! Wat een vaklui!

Miranda 09-05-2022

Snelle levering goede uitleg en werken netjes de winkel in Bakel is top ik heb daar de Miele wasmachine en droger gekocht 👍

cm vd gaag 09-05-2022

Goede ervaring bij eerdere aankopen hebben we voor AVA gekozen. De afspraken waren duidelijk en de uiteindelijke afhandeling van de reparatie was uitstekend. De monteur was vriendelijk en een snelle werker.

Margriet 09-05-2022

Vriendelijke medewerkers. Lange levertijd maar dat is niet te wijten aan de firma zelf. Zodra artikel binnen was hebben ze meteen gebeld en was installatie binnen enkele dagen mogelijk.

Yke 09-05-2022

Fijne winkel, ruime keuze en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Al heel veel jaren klant.

Jan Bax 09-05-2022

Groot aanbod, vriendelijk en kundig personeel, bovendien meedenkend en behulpzaam.
Prima installatie op locatie.

Ella ven Eenennaam-Vermaire 09-05-2022

Vlotte, vriendelijke bediening, goede uitleg, we konden ons apparaat gelijk meenemen, was ook prima geregeld.

Marleen 09-05-2022

Ik zocht iemand die onze vastgelopen wasmachine kon repareren. Via de site gegevens ingevuld. Ik werd direct gebeld en binnen een uur was er een monteur !
Echt geweldig!

Arnold 09-05-2022

Fa Cup geeft altijd een goed advies zoek de beste oplossing en een top service bezorgen en installeren.

Giap Tan 09-05-2022

Ons werd de Stadhouder aangeraden. Voor ons dus de eerste keer, nadat we jaren elders klant waren. De betreffende winkel sloot. Kortom: wij hopen bij de Stadhouder dezelfde deskundige en persoonlijke assistentie te krijgen als voorheen bij de andere winkel. Onze eerste aankoop, een ijskast, bevalt ons goed: deskundig advies, stipte bezorging en goede installatie. Op naar een volgende aankoop.

Jos Hoogervorst 09-05-2022

ruime winkel met best veel keus, zeer net en bekwaam personeel.
komen hun afspraken 100% na en levering en montage is helemaal in orde.

Thamara 09-05-2022

Hele fijne service bij elektroworld Oosterhof! Er werd ruim tijd genomen om te adviseren, snel een datum gepland voor installatie en vervolgens is de droger netjes geplaatst, geïnstalleerd en uitleg gegeven over de werking. Fijne ervaring!

Looza 09-05-2022

Goede service, snel leveren, goede kwaliteit! En wat ook belangrijk is meedenken voor (andere) mogelijkheden en dergelijke, en vriendelijk, ook belangrijk!

Susan 09-05-2022

Zeer goede en prettige service! Goed bereikbaar, denken met je mee en staan je kundig en vriendelijke te woord.

Bart 09-05-2022

Koelkast gekocht bij Electroworld Hamers. Deze bleek verkeerd besteld en later niet leverbaar. Bij Hamers dachten ze mee en boden een tijdelijke koelkast aan. Bij de tweede poging alles dik in orde. Fijn dat jullie zo meegedacht hebben.

Yvonne 09-05-2022

Deskundig advies.
Na een telefoontje kwam Dhr Cup nog de zelfde dag langs om te kijken of de wasmachine nog te repareren was.
En bood gelijk aan om eventueel gebruik te maken van een leenmachine.
Na bezoek winkel en deskundig advies nieuwe wasmachine besteld hij wees ons nog op aankomende actie.
Dus al met al zeer tevreden

DvK 08-05-2022

Keurig geholpen met het zoeken naar een alternatieve nieuwe inbouwkoelkast.

Cees en Cathrien Staal 08-05-2022

Vriendelijk, professioneel en deskundig. Uitstekend advies en staan altijd voor je klaar. We hebben zeer veel vertrouwen in Elektro Lamper. Ook na de installatie blijft men klaar voor je staan en wordt je vriendelijke woord gestaan en geholpen.

Jan 08-05-2022

Prima service, wisten zonder al te veel moeite wat gewenst werd en handelde de bestelling keurig af. Duidelijk wat kan en kon.

Klaas Winters 08-05-2022

Super service we konden wegens omstandigheden niet aanwezig zijn bij de aflevering van de goederen maar de aflevering heeft top plaats gevonden.

J de jong 08-05-2022

Dan zie je weer het voordeel van een locale winkel ipv webshop . Goed advies in de winkel en je kon prima vergelijken en vragen stellen . De levering ging ook snel en volgens afspraak . De boel ingebouwd en oude afgevoerd . Iedereen tevreden 👍

A.Snoep 08-05-2022

Tijdens aanschaf: deskundig advies.
Levering in overleg en stipt.
Tijdens installatie: snel, vakkundig en buitengewone service door meerdere toestellen in huis correct en up-to-date te herprogrammeren.
Betaling: snel en gemakkelijk.
Alle medewerkers zijn vriendelijk en klantgericht.
Kortom: Topzaak!

whl 08-05-2022

Zul je altijd zien: dag voor we op vakantie gingen gaat de wasmachine stuk. Monteur kwam binnen een kwartier, maar reparatie loonde niet meer (15 jaar oud) dus snel een nieuwe besteld. Die werd tijdens onze afwezigheid netjes geplaatst, en de oude afgevoerd. Super service van Electroworld !

Cor en Jeannette Gundlach. 08-05-2022

Ik kom al jaren bij Radio Vos in Numansdorp. Bij deze winkel hebben wij nagenoeg alles gekocht van audio tot witgoed en keukengerei. Nu heb ik weer binnen een halfjaar een nieuwe vaatwasser en wasautomaat gekocht. De service is er goed en de servicemonteur is een vriendelijke vakman.