Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Jutte 11-09-2022

Ik werd echt super vriendelijk geholpen en alle vragen die ik had over internet werd ik goed geïnformeerd.

wiel van brandenburg 11-09-2022

Vriendelijk personeel, goed geadviseerd. Goede service. Monteur die de diepvries kwam plaatsen was ook zeer klantvriendelijk en niet te beroerd om iets extra's te doen.

Jakob Zwinderman 10-09-2022

Goede en snelle levering. Meedenken over het product. Dicht in buurt, Past binnen 'koop lokaal'.

G.Joosten 10-09-2022

Zeer tevreden over de verkoper. Goede voorlichting en uitleg.

Robbertsen 10-09-2022

Zeer goed geholpen en alle tijd genomen bij het installeren ven de nieuwe tv, zodat ik direct gebruik kon maken van de TV en de bediening van het toestel snapt. Prima uitleg gegeven daarover.

Roberto en Marga 10-09-2022

We hebben heel goed advies gekregen ivm de onze aankoop van een wasmachine, warmtepompdroger en koffiezetapparaat.
Er werd goed geluisterd wat onze wensen waren en zijn hier samen met ons gaan kijken wat de mogelijkheden waren.
Top advies van Hoppenbrouwers met als gevolg een top aankoop van onze zijde!

WillemF 10-09-2022

Goed advies gekregen en snelle service. Prima stofzuiger. Op voorraad en we konden deze meteen meenemen.

Andre 10-09-2022

Afzuigkap snel en keurig geplaatst, Prima.
ik moest er wel zelf achteraan bellen om een afspraak te maken.

Ronald matse 10-09-2022

Waren op zoek naar een nieuwe wasmachine. Zijn hier supervriendelijk behandeld, goede kennis van hun producten waardoor we de machine hebben gevonden die precies bij ons past. ‘S morgens gebeld welke we wilden kopen en kon zelfs diezelfde middag nog worden gebracht en geïnstalleerd, en hebben de oude machine weer mee terug genomen. Kortom, fijne winkel met goede kennis en service!

Ad Kempers 10-09-2022

goede collectie, keuzes genoeg en goed advies op maat. breed pakket aan witgoed.

Jeroen van Oosterhout 10-09-2022

Klantvriendelijk, professionele uitleg waar goed de tijd voor genomen wordt. Vakkundige installatie en goede service.

H Mulder 10-09-2022

Drieënhuizen, in Amersfoort is de meest betrouwbare electro world zaak die ik in mijn leven ben tegen gekomen. Afspraken zijn afspraken en de manier waarop ik in de winkel word geholpen is subliem. Men is vriendelijk, denk mee en probeert altijd tot een oplossing te komen,

A. Nolte 10-09-2022

Beregoed
Een goede persoonlijke benadering die ik bij een grote multinational duidelijk mis.
Een perfecte advisering en installatie aanwezig.

Ellen Wurpel 10-09-2022

ik ben meestal gewend bij andere Ziggo,s winkels enz lang te wachten. Maar gelukkig dacht ik aan Stiphout, en ze kwamen super
snel langs, en het was zo gepiept.
dus ik ben meer dan tevreden. maar ik ben ook vaker in de winkel geweest, en altijd goed geholpen. Dank.

Baldyga 10-09-2022

Ik ben tevreden met de aankopen van hoogwaardige apparatuur. Service en service op een hoog niveau, ik zal hun diensten waarschijnlijk meer dan eens gebruiken. Ik raad het aan

lammen 10-09-2022

deskundig advies en een soepele plaatsening zeer vriendelijk zoals in de winkel al de monteur die de montage heeft gewerkt

Gerben Stolte 10-09-2022

Prettige en goede service tot ‘binnen de deur’ en goede voorlichting/deskundigheid

Maria Cootjans 10-09-2022

Goede service, aardig personeel die heel correct zijn.
Snelle afhandelingen

Anouk Temmink 09-09-2022

Snelle service, vriendelijk aan de telefoon, altijd meedenkend. Goede aftersales.

frankpertijs 09-09-2022

is in de buurt product kon snel geleverd worden goede service
klant vriendelijk duidelijke uitleg
de na levering was ook netjes geregeld zeer tevreden

FM 09-09-2022

Wij hebben voor 'van Rij Electroworld' gekozen, omdat ze hier zeer klantvriendelijk zijn. Er wordt met je mee gedacht en je krijgt een goed én eerlijk advies over de producten die zij verkopen.
Daarnaast hebben wij het contact tijdens aankoop en daarna als zeer prettig ervaren en worden de apparaten uiteindelijk vakkundig geïnstalleerd.

Hennie Bakker 09-09-2022

Mooie zaak, duidelijke service in de winkel.
Perfecte levering , installatie, afwerking en uitleg.

jan alphen 09-09-2022

keurige en vakkundige monteur over de vloer gehad van de fa hoogendoorn electroworld ... en jippie ipv een nieuw apparaat nodig werkte de oude weer als een tierelier.... dus vandaar mijn positieve reactie over hen/hem

bart koopmans 09-09-2022

prima zaak deskundig
to the point
vriendelijke behandeling
goede nazorg...
divers...compliment.

Lonneke 09-09-2022

professioneel, klantvriendelijke mensen. Snelle levering en meteen aangesloten.