Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Tom 02-06-2022

Bij Electro World Stadhouder weten de verkopers veel over de apparaten, die zij verkopen. De levering en zorgvuldige plaatsing vond op de dag van de aankoop plaats! Dat heb ik nooit eerder meegemaakt. Uiteraard ben ik hierover zeer tevreden.

Wil1974 02-06-2022

No-nonsense-politiek, respectvol en normale bejegening. Niet het gevoel dat ze koste wat kost je iets willen verkopen

Dv 02-06-2022

Echt top. Net contact keurig op tijd kundige reparatie man en normale prijs. Ik zou jullie zo weer inschakelen.

service 02-06-2022

De service, klantvriendelijkheid ben ik erg tevreden over. Tevens houdt men zich aan de afgesproken tijd.
De voorrijdkosten van 55 euro vond ik erg hoog voor de afstand en het werk wat gedaan moest worden.

Susan 02-06-2022

Vriendelijk geholpen. Verstand van zaken. Staan altijd klaar, ook als je het niet begrijpt

Anja Augustijn 02-06-2022

Super snelle service en duidelijke uitleg.
Top! Onderneming met super vriendelijke medewerkers.
Echt een aanrader!

J.l. van den Bosch 02-06-2022

Goede uitleg de verkoper zocht mee naar oplossingen in de winkel en de service was perfect

MLO 02-06-2022

Super geholpen in de winkel, goed advies en erg klantvriendelijk. Alle voor en nadelen van de diverse apparatuur werden goed toegelicht. We hebben een Koelkast, combimagnetron en inductiekookplaat aangeschaft. Alles werd ook exact op tijd geleverd en binnen geplaatst. Ook chauffeur was erg vriendelijk.

Andre 02-06-2022

Top service. Goed geadviseerd. Keurig alles geïnstalleerd (2x tv). Ik ben heel tevreden over deze winkel.

Fam.duister 02-06-2022

Vriendelijk en kordaat geholpen in de winkel en een hele goede fijne service

Dhr. A.C. Lodewikus 02-06-2022

overzichtelijke winkel.
vriendelijke personeel.
Verder gekochte installatie thuis bezorgd en alles aangesloten en duidelijke uitleg gekregen.

Max Peters 02-06-2022

Vriendelijke bediening met een redelijk ruim assortiment en goede parkeerplaatsen! Erg fijn om een dergelijke winkel in de buurt te hebben en direct je benodigde spullen te kunnen meenemen.

C. Beerens 02-06-2022

Ik kocht alle electrische apparaten de 22 jaar dat ik in Wernhout woonde bij van der Poel Zundert en zal dat ook blijven doen nu ik verhuisd ben naar Breda.
Al die jaren zeer tevreden over de goede service en de vriendelijkheid waarmee de klanten worden behandeld.

jac pieper 02-06-2022

door de goede service en bezorging het installeren van de antenne versterker

vdHeijdt 02-06-2022

Heel fijn om een winkel in je dorp te hebben die nog gewoon advies kan geven.
Altijd het gevoel dat ik met het juiste apparaat de winkel uit loop en weet hoe ik hem moet gebruiken.

Edith 02-06-2022

Goede service , app aangesloten uitgelegd en alles kwa plastic en karton meegenomen

Het Anker, Overwinningsplein 54, 9728 GV 02-06-2022

Omdat de winkel Het Anker dichtbij mijn appartement staat. De verkoper heeft mij (ben doofgeboren) duidelijk uitgelegd. Twee monteurs hebben nieuwe tv Samsung opgehangen en geïnstalleerd. Ik ben erg tevreden met de verkoper en twee monteurs. Ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

STEFAN 02-06-2022

Vriendelijke en snelle service in de winkel.
Koelkast werd op tijd geleverd, uitgepakt en aangesloten zonder enige problemen.

Saskia 01-06-2022

Keurig geholpen. Hebben de apparaten 1 maand voor mij in order gehouden. De apparaten zijn gisteren bezorgd.

Ans 01-06-2022

Goede winkel, veel keuzemogelijkheden. Ook vlotte service, binnen een paar dagen geleverd!!

Astra Kos 01-06-2022

Al jaren kom ik als klant bij Combi Den Helder/Electro World en t is er gezellig winkelen met goede adviezen. Vooral t geduld en de uitleg vind ik te prijzen ! Ook voor installatie van diverse artikelen kan je op hen rekenen. Zij zien mij er vast weer terug .

G.P. Rommers 01-06-2022

Ondanks de drukte in de winkel snel geholpen.Goed advies over de aankoop van ,t product. Wij hebben al meerdere producten van Electroworld. Goed service .

Joost 01-06-2022

Na significante schade aan mijn apparatuur door een overspanningssituatie, heeft Electroworld Brenkman Culemborg mij uitstekend geholpen met schade opname, reparatie en vervanging. Zelfs in het weekend en na openingsuren.
Persoonlijke aandacht en flexibiliteit zijn de grootste pluspunten.

Esther 01-06-2022

Op alle gebieden een 10.
Kwalitatief goede wasmachine besteld voor een mooie prijs.
Zeer snelle en klantvriendelijke levering, de volgende dag al.
Chauffeur was zeer behulpzaam, deed eigenlijk meer dan hij moest doen.
Oude machine ook mee retour genomen.
Geen enkel verbeterpunt, maar we zijn al jaren tevreden over van Kan electro.

Mevr G ruegebrink 01-06-2022

Reparatie van AEG wasmachine verliep erg vlot. De trommel lagers waren stuk na slechts twee jaar gebruik vd wasmachine, de zaak van Brilman in enschede heeft de machine in enkele dagen gemaakt. Vervoer en arbeidskosten werden niet berekend, goede services.