Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

ORM de Jonge 15-09-2022

Vanwege defecte wasmachine eerst bezoek aan huis om te zien of een reparatie de kosten nog waard waren. Dat bleek niet het geval. Geen druk om bij hen nieuwe machine te bestellen. Dat alleen al is een prettige ervaring. In de winkel goed geholpen bij aanschaf nieuwe wasmachine. Ervaren medewerkers, plaatsing ook door vriendelijke medewerkers gedaan. Dikke pluim!

Fam. J. Dirks 15-09-2022

Mijn beoordeling is afgestemd op het filiaal Vogel in Vlaardingen.
De ervaring die wij als familie hebben met dit filiaal is altijd goed. Service wordt hier terecht met een hoofdletter geschreven.

Familie de Vries Ermelo. 15-09-2022

Electroworld in Putten is een is een winkel waar een klant nog een klant is, er zijn klantvriendelijke mensen in de winkel die aandacht en tijd nog hoog in het vaandel hebben staan!
Ook de levering ging naar wens, vakbekwame en vriendelijke persoon zorgde ervoor dat alles naar wens werd afgehandeld.

Nanda 15-09-2022

Deze winkel heb ik gekozen omdat het altijd goede services is en heel leuke vriendelijke mensen, ik ben verhuist naar een andere stad maar ben toch weer naar deze winkel gegaan voor nieuwe wasmachine en droger, mooi setje van siemens, goed advies gekregen en ben er heel blij mee , dus goede leuke mensen op de juiste plek.

famk 15-09-2022

Altijd goede uitleg en meedenken met de klant. Altijd vriendelijke mensen die ook tijd voor je nemen.

ORM de Jonge 15-09-2022

Mw. van den Broek 15-09-2022

bijzonder klantvriendelijk; geweldige service;
het model wasmachine dat ik graag wilde, was niet in eigen magazijn op voorraad, maar werd na rondbellen bij een collega getraceerd en daar opgehaald. Geen moeite was teveel.
Installatie prima.

A 15-09-2022

Na de bestelling, werd telefonisch contact opgenomen en alles doorgesproken om zeker te zijn dat het product aan mijn verwachtingen zou voldoen. Erg fijn want op een retour van een groot apparaat zit niemand te wachten. Ook een snelle levering!

A.M. den Brok 15-09-2022

Na demontage van de oude koelkast paste de nieuwe niet. Niet tevoren even opgemeten. Deurfront beschadigd bij demontage van de oude koelkast.

Robert 15-09-2022

Prima prijs en een goed advies gekregen. Zelfs optie tweede hands aangeboden gekregen.

Frank van Haren 15-09-2022

Klantvriendelijk, servicegericht en oplossingsgericht. De winkel kwam vooraf kijken om een inschatting te maken over de werkzaamheden! Top geregeld.

B. Verbiest 15-09-2022

Telefonisch contact gezocht over een vrijstaande vriezer.
Zeer deskundig en prettig geholpen. Prima en vlotte levering en installatie.
Ook de financiële afhandeling was prima geregeld.

José Vonsee-Paap 15-09-2022

Blij met de vakkundige installatie van onze airco alles keurig netjes opgeruimd achtergelaten ! Een aanrader dus!

mw. E. Boelhouwers 15-09-2022

Ik heb voor Drieenhuizen gekozen, vanwege hun vakmanschap en service. Zeker wanneer je de juiste installateur hebt een man als Peter met vakmanschap en kunde, heeft mij enorm geholpen en zelfs voor betere oplossing gekozen! Waardoor ik nog meer dan bij de aankoop een tevreden klant ben.

Vreede 15-09-2022

Goede uitleg,vriendelijk. Betrouwbaar en goede service! Kortom een winkel waar de klant nog belangrijk is.

Bas 15-09-2022

goede informatie, deskundig personeel, duidelijke uitleg, vriendelijk personeel

Ellen Giesen 15-09-2022

We hebben voor leneman gekozen omdat we niet online willen bestellen en voor service kiezen
De service in de shop zelf ( aankoop) vonden wij oké, we vonden de verkoper niet klantvriendelijk, geen bedankt voor de aankoop en veel plezier ervan.
De monteurs daarentegen waren top! Netjes, vriendelijk en service gericht.

J Grobecker 15-09-2022

Je wordt hier prima geholpen, krijgt eerlijk advies.
Ze laten je de verschillende prijsklasse zien.
De service en installeren van de gekochte vriezer en inbouw koelkast was netjes .
Ik kocht hier al vaker en blijf dit zeker doen.

Tilly Houtmans 15-09-2022

Prima advies in de winkel over de aan te schaffen tv en een uitstekende service bij aflevering!

Claudia 15-09-2022

Levering was prima. Inbouwservice dramatisch. Komen afspraken niet na. Nadat de vaatwasser anderhalve week niet-geïnstalleerd in onze keuken heeft gestaan, hebben we gevraagd de factuur aan te passen naar enkel de vaatwasser en hebben wij iemand anders ingeschakeld om de vaatwasser te plaatsen.
Geen begrip of ondernomen actie van zowel electroworld als de installerende partij waarmee zij samenwerken.
Prima vaatwasser maar slechte service.

Hans Schaap 15-09-2022

Ik ben een voorstander van lokaal kopen. Wout van Vlerken is zo'n leverancier waar ik graag kom. Altijd nette prijzen en, wanneer nodig prima nazorg van de (eigen) servicedienst.

Wim Krijnen 15-09-2022

De keuze voor deze winkel is dat hij bij mij in de buurt is, en dat je door het personeel heel goed geholpen wordt en men alle tijd voor je heeft. Prijs/ kwaliteit is ook goed.

Simpel 15-09-2022

Erg prettig dat je achteraf kunt betalen. De bezorgers waren erg vriendelijk en zelfs bereid om vragen over andere producten te beantwoorden. De telefonische klantenservice is ook dik op orde. Ik kon ruim nadat de koelkast was bezorgd het geld overmaken.

Cees 15-09-2022

Er wordt goed meegedacht met de klant. Altijd beschikbaar voor vragen en zelfs voor opvolging kleine problemen staat men snel klaar. Goed project management. Nette werkers.

Dick de Kok 15-09-2022

Deskundig en klantvriendelijk geholpen. De wasmachine keurig thuisgebracht.