Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Anna Janssen 17-01-2022

De Electroworld had de koelkast die ik wilde kopen voor de laagste prijs op voorraad, volgens de website.

Omdat de aankoop dringend was, heb ik toch maar even met het hoofdkantoor gebeld. Daar bleken ze me te kunnen vertellen waar bij mij in de buurt deze koelkast waarschijnlijk op voorraad was, waarop ik dit filiaal gebeld heb en ze hem nog dezelfde dag zijn komen leveren.

Dat vind ik uitstekende service, en de medewerkers waren ook heel vriendelijk, mijn complimenten!

Wanneer je koelkast zoals die van mij het begeeft, en je per direct een nieuwe nodig heb, omdat het eten in de vriezer ontdooit, raad ik aan om wel eerst te bellen met de winkel, zodat je zeker weet of hij op voorraad is en snel geleverd kan worden

Angelique Olierook 17-01-2022

Super fijne winkel.

Persoonlijk, nemen de tijd en de kwaliteit staat hoog hier. Eerlijk advies.

Voelt je gezien en welkom.

Anton 17-01-2022

Prettig, deskundig en onafhankelijk advies met een goede service.
Ik denk hierbij aan onder andere thuisbezorging, deskundige installatie en niet te vergeten de keurige afvoer van verpakking materialen.
Kortom GOED.

Jaap zuidema 17-01-2022

De service is altijd ongeëvenaard, snel reageren en goed advies omtrent de verschillende mogelijkheden van de apparatuur en dat vergemakkelijkt de keuze. Ooit met Balster in contact wegens de aanvraag voor een reparatie. Overal lange wachttijden maar werd voor de feestdagen snel geholpen. Installatie altijd perfect en zoals de laatste keer was de inbouw van de vaatwasser dramatisch omdat de keuken scheef was maar de monteur heeft pracht werk afgeleverd. En weer vlak voor het weekend begeeft zich vaatwasser het en 2.5 later zat jij is in. Prijsniveau op de landelijke adviesprijzen. Wellicht moet de slogan gekopieerd worden " ik Koop bij de plaatselijke ondernemer; ik ben toch niet gek 11

Abigail 17-01-2022

Behulpzaam aan de telefoon als bij de bezorging. Denken goed mee bij extra diensten en geven goede uitleg bij het apparaat. Professionele maar fijn persoonlijk contact.

marcel meijers 17-01-2022

je hoeft maar te bellen en zij staan altijd klaar gmet een goed advies en fijne service

Jeroen 17-01-2022

Goed advies en uitleg over de verschillende type stofzuigers.
Waardoor we de juiste keuze hebben kunnen maken

Marc 17-01-2022

Goede service en prima ingespeeld op actuele prijzen. De klantcontacten zijn goed en het vertrouwen is hoog.

Alex 17-01-2022

In de lockdown periode contact gehad met de medewerkers van vestiging Spijkenisse. Na wat heen en weer gemail zijn we uiteindelijk tot een mooie oplossing gekomen en zijn de heren in de winkel ook nog bereid om de zaak voorlopig in opslag te houden zolang bij ons thuis de verbouwing nog in volle gang is. Ik wilde persé een lokale partij onze bestelling gunnen maar Electroworld was eigenlijk te duur (duurder dan de fabrikant zelf op dat moment in combinatie met een partnerschapskorting) maar ze hebben enorm hun best gedaan om samen tot een voor ieder prima voorstel te komen. Iets duurder dan de soms belachtelijke online prijzen maar dusdanig goed dat ik lokaal kon shoppen. Zij blij, ik blij....iedereen blij.

Ruud Kwint 17-01-2022

Bij deze winkel word je altijd vriendelijk geholpen en de service is ook uitstekend, ik koop hier wel vaker.
De installateurs aan huis zijn ook bekwaam, behulpzaam en vriendelijk dus daarom heb ik ook hier mijn nieuwe Panasonic 50 inch tv gekocht.

A. Huisjes 17-01-2022

De aandrijfriem van onze droger was gebroken en dit is op een zeer vakkundige manier (ter plaatse) gerepareerd;

H.Rosendal 17-01-2022

Goede advies bij aanschaf Nilfisk-stofzuiger, geen Miele -stofzuiger geleverd vanwege leveringsproblemen (had onze voorkeur)

Natasja Kolenbrander 17-01-2022

De service is altijd goed en vriendelijk personeel en goede uitleg over apparatuur wat je wilt kopen.

Richard 17-01-2022

Zakelijk een televisie , soundbar en uitgebreide koffiemachine gekocht, het verkoopgeaprek was duidelijk en zonder onnodig gepush. Klare taal en duidelijke uitleg. Keurig netjes bezorgd en geïnstalleerd . Leuke vriendelijke mensen en echt service gericht

A.C. Van Dommelen-van Dongen 17-01-2022

Goede voorlichting. Snelle levering , keurig nette installatie en duidelijke uitleg over het gebruik van het gekochte apparaat.

Dielissen 17-01-2022

Snel telefonisch contact ! daarna binnen 3 dagen monteur aan huis voor advies en meteen een afspraak gemaakt voor levering vanuit voorraad. Heel flexibel bij de afspraak voor levering wat betreft dag en tijd. De vaatwasser is heel kundig en nauwkeurig ingebouwd in de bestaande keuken.
Veel aandacht en tijd aan besteed. Na afloop nog duidelijke uitleg over het gebruik . Bovendien vriendelijke monteurs. Kortom zeer tevreden!Nee

Joep 17-01-2022

Open en eerlijke productadvies, waarbij echt naar mijn klantwens werd geluisterd. Én binnen 2 uur stonden ze op de stoep met mijn nieuwe tv!

Paul 16-01-2022

Zeer snelle en goede service. Duidelijk uitleg over aanschaffen apparaat en het gebruik daarvan. Prijs/kwaliteit ook goed.

Rita Mouwer 16-01-2022

Ik vind de service super goed. Onze koffiezet apparaat was stuk. Overleg was goed. Ook even een zwaar apparaat tillen naar de auto, die best ver weg stond, is geen probleem. Nette afhandeling.

Hendrikx 16-01-2022

Super geholpen. Goede uitleg over het product ruime keuzemogelijkheden. Super snelle levering en deskundige aansluiting en uitleg van het apparaat . Service met een glimlach. Een 9+

Boers 16-01-2022

Vriendelijk personeel,vakkundig en luisteren naar je wensen en denken met je mee.TOP!!

Kristian 16-01-2022

Alles volgens verwachting, prima pannen en de set was er nog eerder dan verwacht.

TL 16-01-2022

Super service!! Snelle levering, kortom perfect. Wij komen zeker terug!

Hans Brinkhuis. 16-01-2022

We gaan altijd naar Brinkhuis, goede service. Goede uitleg over het aan geschafte artikel. Hij zit bij ons in de buurt. Zeer tevreden.

van Kervinck 16-01-2022

goede service maar zou het op prijs stellen dat bij aflevering thuis er een mondkapje gedragen zou worden