Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Marco 22-08-2022

Geweldig goed geholpen door ervaren medewerkers die weten waar ze het over hebben. Zeer vriendelijk en ze hebben een mooi stuk maatwerk geleverd!

Dorothe Derks 22-08-2022

Tja , waarom zo een hoog cijfer? Dat komt omdat het werkelijk een echt familiebedrijf is met nu al de derde generatie aan het roer. Klantvriendelijkheid is er gewoon met de paplepel in gegeven. Dat ervaar je aan alle kanten als klant . Het bedrijf is echt hun eigendom en niet dat van ‘anderen’. Dat wezenlijke onderscheid kan ik waarachtig voelen. Mijn ouders hadden ook een winkel aan huis. Als kinderen groei je dan op met de wetenschap dat het geld wel verdiend moest worden door de verkoop in die winkel. Die vanzelfsprekende in de opvoeding mee gekregen klantvriendelijkheid is top. Je merkt het zelfs bij het installeren van de aankoop de zorgvuldigheid tot in het detail geeft veel vertrouwen in dit familie bedrijf. Dat is deze tijd met toch wel veel onpersoonlijke groot winkelbedrijven echt een grote pré.

Corrie 22-08-2022

Geweldig goed geholpen met het uitzoeken van er wasmachine.
Snelle uitstekende bezorgen , keurig aangesloten.

Vd Voorn 22-08-2022

Diverse keukenapparatuur aangeschaft.
Monteurs kwamen netjes inmeten zodat er een passende offerte gemaakt kon worden.
Deze in de winkel doorgenomen en volgens afspraak alles netjes en keurig geïnstalleerd.
Heel tevreden.

c.e. smallegange 22-08-2022

Heel deskundig personeel. Ruim assortiment en goede afspraken en service. Kunnen altijd terecht met onze vragen.

Tom en Ann Mulder 22-08-2022

Goede zaak met prima uitleg en service , de monteur is vriendelijk en heeft de inbouw koelkast vakkundig geïnstalleerd.

erwin 22-08-2022

snelle service en goed advies gegeven voor de aanschaf een nieuwe wasmachine van miele

Mark 22-08-2022

Goed geholpen, online tv besteld en later opgehaald in de winkel. Advies gekregen over ophangbeugel en deze ook gelijk maar gekocht.

Tv hing binnen een halfuur geïnstalleerd aan de muur.

Paul en Anita 22-08-2022

Hele goede en snelle service. Zij hebben verstand van zaken en kunnen goed antwoord geven op onze vragen en geven je een goed advies. Wij zijn vriendelijk geholpen, wij blijven klant!

Installatietechniek Vlogman BV te Vorden 22-08-2022

Goede ervaringen met dit bedrijf toen het nog een andere naam droeg. Altijd prima en snel geholpen wanneer er problemen zijn op ICT gebied. Ter zake kundige mensen in de buitendienst.

jvanessen 22-08-2022

van aarts gebeld over slecht beeld tv zelf alles geprobeerd lukte niet monteur heeft het met een oogopslag gezien wat het euvel was met één woord geweldig bedrijf zeer aan te bevelen en je wordt daar nog heel menselijk behandeld

Fam Crijns 22-08-2022

Vriendelijk personeel, vakkundige in installeren en meedenken. Goede service en aftersales.

Franca 22-08-2022

Goede uitleg en demonstratie .
Voordeel voor ons dat de winkel dicht bij is.

Victor Wiegant, Beusichem 22-08-2022

De service van Brenkman is snel, ter zake , deskundig, effectief, beleefd en vriendelijk.
Echt uitstende service!
Na melding van een probleem met onze wasmachine kwam er dezelfde dag nog een monteur, een offerte voor reparatie, en na ons besluit het 14 jaar oude apparaat te vervangen, werd de nieuwe de volgende dag al afgeleverd en geïnstalleerd met uitleg over de werking.
Top!

Aankoop TV 22-08-2022

De winkel vonden wij op internet. We zijn erheen gegaan en onze ervaring was zeer goed. We hadden snel een besluit genomen en de prijs van de TV viel ons erg mee.
Na de levering heeft een zeer aardige werknemer de TV geïnstalleerd. Hij ging niet weg voordat alles werkte.
Dat is ook zo gebeurd.
Alle lof voor deze winkel en het personeel!!!!!

Raymond 22-08-2022

Goed geholpen in de winkel met specifiek en duidelijk advies over verschillende modellen. Installatie thuis verliep perfect, keuken is weer in keurige staat opgeleverd.

Ben 22-08-2022

had per direct een monitor nodig. winkel gebeld, zeer vriendelijk en professioneel geholpen

MAttie 22-08-2022

Het maakt niet uit wat je hebt, je wordt vriendelijk te woord gestaan en er wordt een oplossing gezocht. En die oplossing werkt en er wordt snel, vriendelijk en zorgvuldig gewerkt

Peter Rodenrijs 21-08-2022

Offerte aanvraag snel gereageerd. Het plaatsten van de koelkast is goed verlopen. Alles weer netjes opgeruimd.

F.Offerhaus 21-08-2022

Heerlijk weer menselijk contact, gewoon telefonisch afspreken wanneer het apparaat geleverd kan worden en dan ook precies op afgesproken uur brengen! En met zorg neergezet👌Dan achteraf rekening die ik snel betaald heb.

P.J.M. Hamers 21-08-2022

Betrouwbaar familiebedrijf met enthousiaste kundige medewerkers.
Installatie inbouwvriezer met uiterste precisie en vlot gedaan!

Monique 21-08-2022

Vriendelijke mensen. Denken mee! Uitstekende service!
Dit gaat om de winkel electro world Putten.
Prijs komt alleen niet overeen met de prijs op de website van Inventum

Tjibbe 21-08-2022

goed geadviseerd in de winkel en product (wasdroger) werd de volgende dag al bezorgd en geinstalleerd. Na installatie werd de droger getest en volgde een korte uitleg. Zeer tevreden.

Gerard Hilvarenbeek 21-08-2022

Eerlijk advies. Snelle levering van onze TV. vakkundig geinstalleerd en duidelijke uitleg.

Wil 21-08-2022

Aflevering en montage volgens afspraak en prijs concurrerend inclusief montagekosten.