Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Gerrit B 05-10-2022

Prima winkel met kwaliteitsproducten, vriendelijk personeel met kennis van zaken, afleveringen op tijd en behulpzame installateurs.

Marleen 05-10-2022

Prima, beleefd kundig personeel zowel in de winkel als de monteurs.

Buiten schuld van Elekto World Hoogendoorn om, heb ik anderhalf jaar moeten wachten op mijn stoomoven (wereldwijd tekort aan chips) en zij kwamen zelf met een prima, direct leverbaar alternatief.

Prima service. Ga zo door!

Louise 05-10-2022

We worden altijd vriendelijk behandeld, ze luisteren naar je wensen en zoeken daar het juiste artikel bij, service is goed.

N.J. Baas 05-10-2022

Vooral degene die de magnetron bij mij thuis afleverde verdient alle lof. Hij nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden.

Roloff 05-10-2022

De shop was duidelijk in alle omschrijvingen van het product (een koelkast) dat ik bestelde. De bestelling voorliep voorspoedig. Helaas bleek het product niet leverbaar binnen de standaard tijd, maar hier werd ik goed over geïnformeerd, kreeg de mogelijkheid mijn order te annuleren (deed ik niet) en werd tussentijds op de hoogte gehouden over de mogelijk nieuwe levertijd. De bezorgpartner was op de leverdag ruim op tijd en nam mijn oude koelkast mee.

Annemarie 05-10-2022

Goede service komen alle afspraken na en overleggen goed over de tijd van de bezorging

Oude Nijhuis 05-10-2022

Heel klantvriendelijk, weet waar ze het over hebben of het nu om een grote aanschaf gaat of een kleine .

Petra Coppens 05-10-2022

Altijd klantvriendelijk; zowel in de winkel bij aankopen als later bij vragen. Ook een hele kundige en vriendelijke monteur voor reparaties!

tonny 05-10-2022

eerlijk geholpen en netjes de prijs die je betaald is redelijk en mooi dicht bij

Simone 04-10-2022

Heel vakkundig geholpen! Alleen jammer dat we de bezorging en het eventuele draaien van de deur extra moesten betalen bij de aanschaf van een redelijk duur apparaat. Bezorgen en neerzetten: €24,95
Draairichting deur wijzigen € 29,95

fam. van Disseldorp 04-10-2022

heel deskundig en vriendelijk personeel.altijd een eerlijk antwoord op een aanschaf.ze kijken echt wat voor de klant het beste is ook al valt het koperkoper uit

Kim 04-10-2022

Goed en eerlijk advies ontvangen over de mogelijkheden van een nieuwe wasmachine en droger. Daarnaast een snelle levering en nette installatie.

Demi 04-10-2022

Ik haal al mijn witgoed bij Electroworld bij ons in het dorp. Goed persoonlijk advies en zelfs telefonisch advies toen ik mijn soundbar niet kreeg verbonden met de tv. Ze gaan net een stapje verder dan de concurrenten.

Jos.Krawczijk 04-10-2022

altijd correct goede levering gaan netjes met de spullen om goed advies wordt goed uitgelegd hetzelfde inde winkel altijd oké ook bij levering wordt naar de klant gekeken heb je hulp nodig komen ze thuis helpen daarom van Kan in Hoensbroek 👍

Kindzorg Anne 03-10-2022

Super geholpen!! Keurig vlot, behulpzaam en duidelijke instructies bij nieuwe beeldscherm/tv

Nadja 03-10-2022

Deskundig personeel. Nemen de tijd voor advies. Luisteren goed naar je wensen. Kwamen zelf bezorgen. Ook fijn. Hart voor de klant en de zaak.

Gerke 03-10-2022

In de winkel neemt de verkoper de tijd voor je, de monteurs komen op afgesproken tijd en installeren de wasmachine goed. Geven daarnaast een duidelijke uitleg hoe te gebruiken.

Een zeer tevreden klant 03-10-2022

Prima winkel met zeer vriendelijk personeel die kennis van zaken heeft, waar wij al onze witgoed producten en TV al jaren kopen. .
Wordt er prima geholpen, en levering altijd op de afgesproken datum.

Van der Werf-Spronk 03-10-2022

De keuze voor deze winkel heb ik genomen omdat ik al eerder vriendelijk en deskundig ben geholpen met keuzes voor een nieuwe tv, koelkast, etc. Deze keer een inductie fornuis. Ik betaal graag iets meer, maar weet dan wel dat ik een goede service krijg bij bezorging, instalering en meenemen oude fornuis, in dit geval.

Gre Schaafsma. 03-10-2022

Mooie winkel.
Je wordt er goed geholpen, nemen alle tijd voor je.
Komen vrijblijvend bij je langs om de mogelijkheden door te nemen.
Monteur werkte netjes.
Voor nieuw aanschaf van apparatuur, zou ik zeker weer naar Van Hulzen gaan.

W. 03-10-2022

goed advies en uitleg bij bezoek aan winkel voor de aankoop van een warmtepompdroger.
vriendelijk te woord gestaan door verkoopster.
levering binnen 2 werkdagen. installatie en uitleg door bezorger was snel geklaard en oude wasdroger meegenomen.

Piet 03-10-2022

Eerder bij jullie een wasmachine gekocht en met de levering, plaatsing en service zeer tevreden. Ook toen er na enige tijd iets kapot ging aan de wasmachine werd dit goed en kosteloos vervangen. Vandaar dat wij ook graag onze inbouw combimagnetron bij jullie wilden bestellen. Telefonisch besteld en daarna keurig geleverd.

Steenbeek 03-10-2022

Snel geleverd en vakkundig geïnstalleerd. Ontzorgen zoals je als consument wenst maar niet altijd krijgt

Jm 03-10-2022

Ik ben zeer tevreden over de service eerst telefonisch en toen langs gekomen. Helaas is het probleem er nog steeds dus dat is wel jammer maar dat ligt aan het apparaat denk ik. Ze deden er alles aan om me telefonisch te helpen zodat ik geen kosten zou hebben. Dit vind ik echt service. De meeste bedrijven zouden al twee keer langsgekomen zijn en gerekend hebben

Annettr 03-10-2022

Prima winkel. Ik was op zoek naar n slowcooker. Nergens te krijgen. Hier wel. In 2 maten zelfs