Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Esther 21-11-2022

We zijn zeer goed geholpen en er werd echt naar je geluisterd. Ze helpen je zelfs met het apparatuur in de auto te zetten . Vriendelijk personeel allemaal

Arend 21-11-2022

Brilman geeft goede voorlichting en geweldige service.
Doen nergens moeilijk over en houden zich aan de afspraken.

Voedselbank Heerenveen 21-11-2022

Super meedenken , goede service , fijne winkel overzichtelijk, komen afspraak na , juiste tijd bezorging en het aansluiten zeer vakkundig oog voor de klant met correct duidelijke info.

Ellie 21-11-2022

Goede service, eerlijke informatie over TV, en rustige omgeving!
Niet alle tv 's staan met geluid aan!

Jessy 21-11-2022

Ik heb de service als heel prettig ervaren, van af het eerste telefoon gesprek tot de bezorging van de vaatwasser. Alle tijd voor ons en veel tips om de goede keuze te maken
Ben er heel blij mee

Esther 20-11-2022

Goede service en advies. Doen meer voor je dan gebruikelijk en grotendeels zonder meerprijs.
Vriendelijk en meedenkend. Echt een aanrader!

Jan Dekker 20-11-2022

Ik heb al eerder electronica en onderdelen bij Rookes Rietman besteld. De service bij deze winkel bevalt me wel en ik gun het hun wel.

Addy Janssen 20-11-2022

vriendelijke, vakkundige service. advies op maat, mogelijkheden binnen budget worden aangeboden.

L. De Kok 20-11-2022

Vriendelijk en goed personeel, goede en snelle service. Zeker een aanrader voor andere.

Erik 20-11-2022

Gekozen voor wasmachine bij electro vogel in vlaardingen. Bezorging keurig op tijd, oude wasmachine naar beneden gehaald en nieuwe naar boven gesjouwd en aangesloten. Prima service, niks te klagen.

Bart 20-11-2022

Prima geholpen goed en snel geleverd en op ons verzoek tegen betaling Cooker en vaatwasser geplaatst en alles werkt naar behoren. Zeer tevreden met de verkoper en installateur.

Stork 20-11-2022

Snelle en vakkundige uitleg over de aanschaf van de vaatwasser.
De installatie van de vaatwasser werd door de monteur rustig , correct en deskundig uitgevoerd. Verder werden er nog een aantal tips gegeven over het gebruik van het apparaat.
Kortom hoge kwaliteit levert electroworld Meppel

m. van bentem 20-11-2022

altijd vriendelijk goed advies en betrouwbaar. als je wat nodig hebt wat besteld moet worden komt het altijd goed. ook met inleveren van oude lampen goede hulp om alles in de goede bak te gooien.

Heiligers 20-11-2022

We waren blij dat de laptop gemaakt kon worden. snel, vertrouwd adres en lekker dichtbij.

E. Gross 20-11-2022

Prima winkel, goede duidelijke uitleg inde winkel. Op de afgesproken tijd geleverd en de installatie TV ging
vlotjes met goede instructie.

Robert 20-11-2022

Eerlijke verkopers die graag je vragen beantwoord zien. Dan wordt het bestelde ook nog eens keurig geleverd, zonder mopperen naar boven gebracht. Punten waarin andere winkels nog wat van kunnen leren. Echt bedankt Vogel.

maja 20-11-2022

Goed advies gekregen in de winkel om de juiste keuze te maken. De levering was snel. De monteurs hebben hun werk keurig gedaan en waren mooi op tijd. Zeer tevreden

Tonny Schoonderwoert 20-11-2022

Onlangs zijn bij ons nieuwe meterkast en inductie kookplaat geplaatst. Meer dan tevreden over de monteur: deskundig en zeer klantvriendelijk.

EAM Milder 20-11-2022

Prima voorlichting en advies. Vriendelijke verkoper. Duidelijke uitleg gekochte product (stofzuiger).

nan 20-11-2022

een fijne winkel met persoonlijke bediening en advies.
ook de levering verliep prima.

Martin 20-11-2022

Prima geholpen in winkel, op tijd afgeleverd en prima geïnstalleerd. Monteur was netjes, beleeft en precies.

Franssen 20-11-2022

Goed geholpen. Alles van de Sonos werd gedonstreerd. Hierdoor heb ik goed kunnen zien hoe alles werkt. Ook van dat je gewoon naar de winkel kan gaan te kijken

Postma 20-11-2022

Goede gesorteerde winkel, prettige omgang en goed onderbouwd advies over specificaties en dergelijke. Eventuele andere opties worden primair bekeken vanuit het klantperspectief. Afspraak is afspraak en de service is gewoon goed te noemen!

H. Post 20-11-2022

Het gaat om het aanbieden van een defecte TV:
Het van de muur halen en de bijbehorende communicatie was zeer vriendelijk en terzake kundig.
De werkplaats info een dag later was eveneens zeer vriendelijk en informatief ten aanzien van het defecte euvel.
Gr / Vrouwenpolder

Corien 20-11-2022

Goede service.
Alleen jammer dat we het apparaat op een andere site nog goedkoper zien en voor €49,00 koffie erbij. Dat is dan weer minder!