Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Els 25-08-2022

We winkelen hier al jaren en zijn altijd zeer tevreden over het meedenken en de goede service.

Toorn 25-08-2022

Prima winkel goed personeel en vriendelijk hebben alle tijd om je vragen te beantwoorden levering prima en snel en goede service zal deze winkel zeker aanbevelen wij zelf kopen hier al jaren met goede tevredenheid

J de boer 25-08-2022

Goed luisterende verkoopster, erg geduldig vriendelijk en niet opdringend. Ik vond haar erg klantgericht.

Marlies 25-08-2022

Vriendelijk personeel, mooie winkel op een super locatie. We komen al jaren bij Hagedoorn en de service is altijd perfect.

R.K. Lode 25-08-2022

Een zeer vriendelijke en deskundige monteur die het probleem met de muziekinstallatie heeft opgelost. Daarna had ik nog een probleem met de weergave op de iPad en ben naar de winkel gegaan. Ook daar uiterst vriendelijk geholpen. En ook daar werd het probleem goed opgelost.

Bart 25-08-2022

Onze oude koelkast (een Bauknecht) maakte een vreselijke herrie. De borden in de kast trilden mee en tot op zolder konden we 'm horen. De leverancier en de fabrikant wezen naar elkaar. En dus werd er niets opgelost.

Na bezoekje aan de winkel van Hamers Electroworld in Vught, afspraak gemaakt dat monteurs eerst keken naar de huidige situatie. Ze hebben de koelkast opnieuw ingebouwd, recht gezet etc. Dat hielp niet. Uiteindelijk nieuwe (Bosch) besteld bij Hamers. Die werd netjes geleverd en keurig ingebouwd. We hebben voor de extra service niet meer betaald. Dus goede service, afspraak die worden nagekomen: een dikke 9!

Van Noppen 25-08-2022

Super bedrijf. Netjes en snel geleverd. Goede informatie verstrekt . Aardige lui !

Willy Diepeveen 25-08-2022

Bij Brilman is het altijd goed kopen. De klantvriendelijkheid en de service is gewoon goed. Zij komen hun afspraken na en de monteurs installeren het gekochte op een correcte wijze

Brilman klant H H Cordes 25-08-2022

Koelvries combinatie gekocht en snel geleverd en aangesloten ,heel prettig dat de oude koelkast mee ging voor verwijderen
prettige zaak om te kopen en advies
eerder een kookplaat,combimagnetron,en wasdroger gekocht bij brilman
zeer tevreden over deze zaak

Wil vergauwen 25-08-2022

Super netjes behandeld
Nieuwe wasmachine gekocht binnen 2 uur geplaatst
Zo snel top
Bedankt van der poel 👍👍

Els 25-08-2022

Wij zijn zeer tevreden , Ruime keuze in apparaten ect Het winkel personeel altijd vriendelijk en behulpzaam .
De service is zeer goed
kortom wij gaan altijd naar deze winkel omdat we zeer tevreden zijn .

Nicole Dirar 25-08-2022

Geweldige winkel, persoonlijk advies, keurige levering en aansluiting apparatuur, beleefd personeel!

Hany Saad 25-08-2022

The delivery was on time and properly packed, Thank you so much for this great service and product.

Hannah 25-08-2022

Keurige service! Ze zijn gratis extra komen kijken of de koelkast bezorgd kon worden. Goed op de hoogte gehouden, en snel geleverd.

Van Olst 25-08-2022

Goede service en erg klantvriendelijk. nemen de tijd om alles voor je uit zoeken en te informeren. In Heerde

Alida 25-08-2022

Ik werd heeel vriendelijk geholpen, kreeg goed advies.
Ga voor al me witgoed aankopen naaar deze winkel!

AHAD 25-08-2022

Deskundig en vriendelijk. Voor ons alleen jammer dat zoveel apparaten na zoveel jaren stuk gaan en vervangen moeten worden !!

Fam van der plas 25-08-2022

Rob heeft werr goed werk afgeleverd .
We komen al jaren bij jullie, dus het vertrouwen is wel ok👍

Van Hasselt 25-08-2022

Het is een prettig familie bedrijf, waar we al decennia lang uitstekend geholpen worden en waarin we alle vertrouwen hebben!

Nico 25-08-2022

Fijne winkel. Werd prima geholpen met goede uitleg over het product.
Levering en inname oude koelkast werd prima geregeld

wedenheyer 25-08-2022

Het aandachtig luisteren van de wensen, het bekijken ter plekke wat/wel/niet kan! De montage en daarna het resultaat is geweldig!
Top vakmensen netjes, schoon en een geweldige service ook na het plaatsen betalen!
Zeker een aanrader Electro World!
Heel veel dank!

Daniëlle GB 25-08-2022

Erg netjes geholpen zowel in de winkel als bij het installeren thuis. Ik raad deze winkel zeker aan.

Anouk Evers 24-08-2022

Op zoek naar een nieuwe koelkast (onze oude was stuk) liep ik Electro World Gorkum binnen. Hier komen we al zo'n 10 jaar. Ook deze keer werd er meteen goed meegedacht: we kregen dezelfde middag een leenkoelkast geleverd. We kregen per mail een aanbod van verschillende modellen die pasten in onze wensenlijst. We kozen een model. Die werd snel geleverd en geïnstalleerd. Prettige mensen in de winkel en de buitendienst. Communicatie verloopt top. Ga zo door ;-)

Breederveld 24-08-2022

Ik vind vogel een goede winkel je word er goed geholpen ze geven goede adviezen en kom al jaren bij de winkel

J.W.Nijhof. 24-08-2022

Wij zijn mensen die in de plaats kopen, je kent de bedrijven en weet waar je aan toe bent.
De fa Leneman is een bedrijf wat goed bekend staat en een goede service geeft.