Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Cees van der Linde 27-02-2022

Service is altijd een sterk punt geweest voor Passe in Sliedrecht. Daarom zijn wij al heel lang vaste klant. Alles is volgens afspraak geïnstalleerd en we zijn tevreden. Als er nog vragen zijn kunnen we die stellen.

Yvonne 27-02-2022

Nemen uitgebreid de tijd om je goed advies te geven. Als je vragen hebt wordt daar goed op ingegaan.
Zou deze zaak zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Sjors75 26-02-2022

Plaatselijke winkel goede service. Mocht alleen wel iets sneller. Maar dat ligt niet aan de winkel maar aan de toeleveranciers. Erg tevreden

bertil 26-02-2022

komen na wat ze beloven. nette winkel. alles snel besteld en binnen 24 uur geleverd.

comovo 26-02-2022

Deze winkel heeft tijd voor je als klant,
Ook zeer deskundige medewerkers, die met je meedenken

Wilco Hoogendoorn 26-02-2022

Goed advies van monteur; verdacht onderdeel geleverd en na uitleg en advies zelf gemonteerd. Prima te doen.
Vervangen onderdeel, relais, bleek geblakerd, was dus aannemelijke t.a.v. de storing.
Volgende onderdeel na eigen onderzoek drukschakelaar, welke overslag vertoonde ook geleverd.
Beide originele onderdelen tegen schappelijke prijzen geleverd.
Via internet werden ze veel duurder aangeboden, niet origineel of lange levertijd.
Ziet er allemaal goed uit, heeft al twee keer gedraaid.

Henk Versteeg 26-02-2022

Goede service en vriendelijk geholpen
Snelle kevering kan de grote jongens zoals mediamarkt niet aan tippen

Jeannette de Gans 26-02-2022

Al meer dan 40 jaar klant. Altijd tevreden geweest, fijne medewerkers, goeie service, geen lange wachttijden ivm reparaties aan huis. TV installatie thuis plus sonosapparatuur plaatsen is super top verlopen.

Hans 26-02-2022

Wie over de service van Electro World Brinkhuis niet tevreden is, zal nooit tevreden raken. Goede producten, eerlijke prijs en een uitstekende service met heldere uitleg van de producten. Gewoon een top bedrijf!

J. vd Riet 26-02-2022

Perfecte service, we zijn niet anders gewend bij deze winkel. We zijn al jaren klant omdat we een goed advies krijgen bij aanschaf van nieuwe producten, maar ook als we een keer service nodig hebben. Van te voren een duidelijke kosten opgaaf en eventuele snelle reparatie ingepland. Voor dringende benodigde service maken ze meteen tijd en wordt op korte termijn ingepland.

Martin 26-02-2022

Vorige week een wasmachine gekocht bij deze vriendelijke mensen. Ik ben heel goed geholpen in de winkel en de machine is later netjes op zijn plaats gezet en aangesloten. Goede service die ik iedereen zou aanraden.

Gertie 26-02-2022

Persoonlijke benadering met luisterend oor naar je wensen en meedenken welke mogelijkheden ervoor zijn. Top service.

Jansen, 4255 HC 75 26-02-2022

Wij kopen op vrijdag 18 febr. een nwe laptop + software van Office. De verkopende jongen probeert opdat ik zaterdag 19 febr. de laptop kan ophalen. Gewacht tot donderdag 24 febr jl, toen maar eens gebeld. J***** de techneut neemt op en ik vraag naar de status. Ja, u kunt de laptop ophalen. Ik nam bij de aankoop drie verouderde laptops mee om na te kijken. Een van deze laptops was nog ok, de overige twee met advies te recyclen. Thuis gekomen bleek de muis niet te werken. Heeft J***** er wel goed naar gekeken?
Ook vind ik het niet bellen met mij vd verkoper of J**** blijk geven van slecht commercieel beleid.
Op korte termijn hebben wij een koel/vries combinatie nodig en ook een nieuwe tv. We gaan eens kijken bij Expert, terwijl wij altijd alle witgoed kochten bij Electroworld, vh de Harense Smid.

Bas 26-02-2022

Zeer goede info en tevredenheid. Aardig personeel en goed advies en snel gehandeld

Anneke rasenberg 26-02-2022

We zijn heel erg goed geholpen, goede adviezen gekregen. Afgelopen donderdag zijn de oven, koelkast en tv geplaatst. Heel erg blij mee en wat een goede en nette afwerking van de heren. Wij zijn meer dan tevreden!!!!

RenevanS 26-02-2022

Bij van Hattem een nieuwe TV gekocht. Uitermate tevreden en goede, klantvriendelijke service. De prijzen zijn zeker concurrerend en bespreekbaar in vergelijking met de “internetreuzen”. Voordeel nu is dat wij de lokale middenstand ondersteunen en , indien nodig, de service altijd dichtbij hebben.

J de Boer 26-02-2022

Reparatie aan 2.5 jaar oude tv moet toch betaald worden.
Je mag toch verwachten dat een tv langer meegaat dan 2.5 jaar. Als je daar de consumenten contacten bij haalt, zeggen die het zelfde.
Jammer dat Elektroworld daar anders over denkt.

Gemma van Hal 26-02-2022

Fijn om een winkel in ons dorp te hebben. Ze geven goede voorlichting , zijn behulpzaam, ons kent ons

Nancy van Dongen 26-02-2022

Het uithalen en het inzetten van de nieuwe/ oude koelkast ging met zoveel beleid en zorgvuldigheid.
Alle oude materialen zijn mee genomen.
De service wat top.

Jeroen v S 25-02-2022

In de winkel zijn we goed geholpen duidelijk te woord gestaan en niet omgeleid naar een duurder toestel dan wij zochten in de prijsklasse die we aangaven , en ook nog op diezelfde dag bezorgd uit het magazijn helemaal top !

Judith 25-02-2022

Fijne winkel met aandacht voor de klant. Ik heb recent een warmtepompdroger en een combimagnetron aangeschaft en laten installeren. Ik kreeg duidelijke informatie en omdat ik twijfelde tussen enkele modellen werd er contact opgenomen met de leverancier om een goed beeld te krijgen over de verschillen. Daardoor kon ik een goede keuze maken. Beide apparaten zijn netjes en vakkundig geïnstalleerd.

J Vanwersch 25-02-2022

Electroworld Gulpen is een zeer betrouwbare winkel met zeer vriendelijk en deskundig personeel

gm.schrooten 25-02-2022

goede voorlichting , afspraken,prompte levering , installatie en uitleg, retourname verpakkingsmateriaal, ben tevreden

Leonie Zwanenburg 25-02-2022

kreeg goede info,Stadhouder is een begrip voor Den-Haag en is erg goed met de service!

Electro world Vogel in barendrecht 25-02-2022

We zijn echt netjes geholpen bij Electoworld , in Barendrecht .
Aardig personeel