Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Shirley 27-04-2022

Snelle service, snelle reactie, ondanks dat ik de verkeerde maat vaatwasser had besteld, heeft antonio toch zijn best gedaan om hem zo netjes mogelijk in te bouwen, heel fijn!

Amanda 27-04-2022

De levering duurde helaas erg lang. Helaas was eerst de verkeerde koelkast geleverd ( andere afmeting)
Maar de meneer die het gei nstalleerd heeft was erg vriendelijk en behulpzaam. Tevens heb ik de gehele periode een vriezer geleend

Hoesstee 27-04-2022

Snelle service
Voorlichting in de winkel goed
Nieuwe machine aangesloten en oude weer meegenomen

j de vries 27-04-2022

We moesten €29.95 betalen voor de stekker in het stopcontact te steken van de koelkast,en voordoen hoe je hem in moest stellen,5 min werk en€24.95 voor de vaatwasser,al s ikzelf niet de magnetron uit gepakt had,was er nog €29.95 bij gekomen,dit was 3 jaar geleden nog allemaal gratis,Dit stond zomaar op de bon,in de winkel werd alleen gezegd over de magnetron,wij vinden dit eijgenlijk geen goede service,de verkoper kon niet voordoen hoe de vaatwasser werkt qa drukknoppen,want hij had een gekneusde duim,terwijl hij wel 2 HANDEN heeft,onwil?

Rodney 27-04-2022

Dit is een service van toppers.
Nemen rustig de tijd voor je nieuwe aankoop. Mede door de diversiteit aan aanbod is de specialist een uitkomst en dat is Arjan en collega’s in 1 woord. Specialist

C. Strijbosch 27-04-2022

Geweldige winkel en geweldige service . Al klant sinds 1970 . Aan iedereen aan te bevelen.

nvt 26-04-2022

levering in orde , doen hun best om naar tevredenheid te helpen.
en bezorgen op afgesproken tijd

Annan 26-04-2022

Vriendelijke mensen, snelle installatie en probleempjes goed opgelost. Aanbevelenswaardig.

Familie Booij te Zwolle 26-04-2022

Wij kozen voor Electro World Wapenveld omdat zij ons altijd uit de brand helpen als er iets stuk is gegaan. Daarom schakelen wij hen ook in als er iets nieuws moet komen. Aan het begin van de middag gebeld om een nieuwe wasmachine en aan het eind van de middag werd deze al geïnstalleerd. Ook onze vaatwasser werd op ons verzoek retour genomen. Wij zijn heel tevreden!

Robert Homsma 26-04-2022

Prima assortiment, echte vakmensen en liefhebbers als winkelpersoneel die kunnen luisteren en een goed advies geven. Ontspannen sfeer en men neemt alle tijd om je vragen te beantwoorden. Een verademing, waren er maar meer van dit soort winkels.

RJ 26-04-2022

lokale ondernemer, goede service, goede adviezen. Zeer vriendelijk personeel

Marcel Noordermeer 26-04-2022

Vriendelijk, deskundig advies in de winkel. Levering en aansluiting volgens afspraak.

L van Duin 26-04-2022

Gebra Electroworld heeft ons zeer snel geholpen aan een monteur voor onze quooker. Super bedankt ! De volgende keer ga ik weer naar deze winkel die weet wat service betekend!

Meindert Krijnsen 26-04-2022

Wij zijn al jaren vaste klant bij Tolner in Vries. Nog nooit zijn wij teleurgesteld. Altijd goed advies. Goede service. Steeds keurig afgeleverd en geïnstalleerd .wij kunnen Tolner in Vries van harte aan bevelen.

Renate 25-04-2022

Opzich zat de winkel dicht, omdat ze aan het verbouwen waren... ik ben naar het magazijn elders gereden, daar hebben ze een foto gemaakt, doorgestuurd naar de winkel... even later werd ik gebeld dat het klaar lag... altijd heel relaxed, en in vertrouwen kun je ook altijd spullen meekrijgen... echt een winkel met nog een persoonlijke touche!!

M 25-04-2022

Omdat we eerder in de zaak artikelen hebben gekocht, hebben we met veel vertrouwen telefonisch besteld, omdat we precies wisten wat we wilden.
Zoals verwacht werd de diepvries goed en snel geleverd, vergeten te vragen of ze het defecte diepvries meenamen was geen punt.

Henri 25-04-2022

Probleem met wasmachine, 's morgens diagnose motor defect, dezelfde middag nieuwe wasmachine geleverd, aangesloten en weer wassen.
Superservice, top geregeld Patrick !!!!

Irma 25-04-2022

Goede prijs voor een koelvriescombinatie. Ik werd gebeld voor het maken van een leveringsafspraak; duidelijk, vriendelijk gesprek en vlotte levering. Levering kwam op tijd en werd netjes binnengezet.

yvonne 25-04-2022

Altijd goed en snel geholpen. Ik vertrouw op hun advies!!! Fijn parkeren voor de deur en genoeg keuze in de winkel.Kortom ik ben dik tevreden en koop graag bij Electro World (Gulpen)

MT 25-04-2022

Mijn afwasmachine stopte er plotsklaps mee. Ik werd goed geholpen, bij de keuze van een nieuwe. Goede en vriendelijke uitleg in de winkel van de medewerker. Er werd al snel een nieuwe geleverd en gemonteerd. De oude werd meegenomen.

R Heijboer 25-04-2022

omdat je er altijd goed geholpen wordt met vragen en aankopen want je volt je er altijd welkom

Bob Vis 25-04-2022

Plezierige communicatie. Bedrijf komt zijn afspraken na. I.v.m. zware werkdruk (ziekte etc.) liepen bepaalde toegezegde data wat vertraging op, maar de communicatie bleef duidelijk en helder. Installatie medewerkers zijn professioneel en vriendelijk. Een bedrijf dat ik zal aanbevelen.

Jet Kroon 25-04-2022

Eerlijke en duidelijke uitleg over aan te schaffen product.
Vriendelijk en deskundig personeel. Bezorging en installatie snel en deskundig.

Jeroen 25-04-2022

Top service. Netjes geïnstalleerd en tijd genomen voor uitleg. Super tevreden!

Diana Bijl 25-04-2022

Wasmachine gekocht. In de winkel super goede uitleg gehad. Paar dagen later thuis gebracht en naar zolder getild. Super super super. Onwijs goede service en superleuke mensen. Wij kopen alles bij Stiphout.