Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Jokie 17-03-2022

Prima service, deskundig en vriendelijk personeel. Onze nieuwe tv werd thuis geïnstalleerd en er werd alle tijd genomen om uitleg te geven. Na een paar dagen werd er een bloemetje thuis bezorgd met een kaartje waarop ze ons veel plezier wensten met onze nieuwe televisie, héél attent!! Zeer tevreden!

Marc 17-03-2022

Is een zeer fijne winkel en met personeel wat kennis van zaken heeft. Wat probleempjes gehad maar deze worden keurig en netjes opgelost.

J.verstraeten 16-03-2022

Heb mijn vaatwasser voor reparatie aangeboden.
Ben uitstekend geholpen en was snel gemaakt en vakkundig weer ingebouwd.

Teuntje 16-03-2022

Electro world van Dijk in Bergschenhoek, top zaak met uitmuntende service ! Ze regelen echt alles om de perfecte machine te krijgen.

Peter van Arkel 16-03-2022

Tijdige en goede bediening/installatie in zowel de winkel als bij het afleveren.

Theo 16-03-2022

Aankoop en installatie quooker. Installateur kwam voor de offerte even langs om een goede installatie te waarborgen. Offerte kwam vlot en installatie werd snel en vakkundig afgewikkeld.

A. v.d. Kamer 16-03-2022

Prima shop. Alleen heel vervelend, dat ze na geleverde diensten een factuur sturen en ook wederom een enquette op je dak.

Klaas Krijnen 16-03-2022

De mannen van Electroworld Schoonderbeek hebben heel goed werk geleverd. Ze werkten netjes, rustig en weloverwogen. Bij oplevering was alles precies zoals we het wilden.

een super goede winkel en je wordt goed geholpen. 16-03-2022

een fijne winkel en hele goede service. Ik heb bij hun spullen uitgezocht voor ons nieuwe huis en afgesproken wanneer alles wordt bezorgt. Daar alle vertrouwen in dat het goed komt.

Kees 16-03-2022

Ben erg tevreden. Lokaal bedrijf. Klantvriendelijk. Je wordt netjes op de hoogte gehouden over de voortgang van de bestelling. Netjes geplaatst en aangesloten. Rommel meegenomen. Keurig. Nette fatsoenlijke winkel. Helemaal goed.

Wim van heek 16-03-2022

Goed geholpen door de medewerker en keurig afgeleverd .
Uitleg van de machine heel goed.

Lies 16-03-2022

Drieenhuizen heeft in mijn buurt een goede naam, kwaliteitsproducten en minstens zo belangrijk een hele goede service. Wat fijn dat er zulke goede vakmensen zijn. Ook heeft de winkel een soepele coulance getoond daar mijn apparaat vlak nadat de garantie verlopen was.

Yvon 16-03-2022

Vriendelijke en behulpzame mensen. Goede en duidelijke uitleg. Zeer tevreden

D. de Jong 16-03-2022

De vriendelijke medewerkers en het meedenken met de klant en natuurlijk de goede producten die ze leveren.

P Peters 15-03-2022

de verkoper maakte een vriendelijke indruk en ging uit van mijn inkoopwens. het bestelde artikel kwam op de afgesproken dag. en heb inmiddels al veel plezier van deze nieuwe aanwinst. PRIMA

Peter 15-03-2022

Lekker dichtbij, gemakkelijk in gebruik en een snelle levering van het product. En het product voldoet heel erg goed.

salverda 15-03-2022

behandeling in de winkel vriendelijk,klantgericht en deskundig.
Aflevering en plaatsing vakkundig.

Marc 15-03-2022

Top Service, snel en vakkundig. Goede advies . Geen gedoe met administratie

Mark van der Pol 15-03-2022

Directe en persoonlijke benadering. Ik heb een koffiemachine gekocht en die werd persoonlijk geinstalleerd met daarbij een goede instructie. Topservice!

Toon 15-03-2022

Goede ontvangst, deskundig personeel, behoorlijk breed assortiment, zeer service-gericht, prettige winkelsfeer. De iets hogere prijs wordt ruimschoots gecompenseerd door hun service.
Installatie door de monteurs: prima op tijd, snel, zorgvuldig. Hartelijke monteurs.

Kooijman 15-03-2022

Heel goed advies over de aanschaf gekregen, vriendelijke benadering, en dat is naast de service inmiddels al vele jaren zo het geval. Ik koop negers anders meer!

R Hendriks 15-03-2022

Ik ben erg tevreden over de service en klantvriendelijkheid van ElectroWorld Hamer in Apeldoorn. Snelle service, denken mee en komen met opties. Handelen op basis van vertrouwen.

Y Horsch 15-03-2022

Als ik iets nodig heb, ga ik altijd naar Kreutz en dat is al menig jaar.
Ik heb vertrouwen in hun vakmanschap, ze zijn vriendelijk en niet opdringerig. Hoog in het vaandel staat hun prima service. Dit is voor mij als alleenstaande heel belangrijk.
De zaak bestaat al meer dan 50 jaar. Dit bereik je niet zo maar.

Cees. 14-03-2022

Ruime keuze en advies bij de juiste keuze, levering volgens afspraak met gebruiksuitleg. Enige dagen later nog uitleg aan huis en daarna nog telefonische begeleiding bij het gebruik 👌☺️

emiel vehof 14-03-2022

Top service. Eerst gekeken naar het probleem van de oude vaatwasser. Helaas vertoonde deze vaatwasser interne lekkage. Dus gekozen voor een nieuwe Bosch. Deze is keurig gemonteerd oude machine terug en een korte uitleg over de nieuwe vaatwasser.
Top service.