Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Cor Woudstra 06-06-2022

Goed geholpen en uitleg gekregen bij aanschaf van een wasmachine en warmte pomp droger. Snel en vakkundig geplaatst. De oude wasmachine en droger weer mee genomen.
Dankjewel.

wijers 06-06-2022

Service! Is prima en deskundig. Goed personeel is de reden dat wij daar kopen.

MK 06-06-2022

Hele goede service, heel plezierig personeel. Top winkel, kom al jaren en jaren in deze winkel.

C.V. 06-06-2022

Nadat onze televisie het had begeven moest ik snel op zoek naar een nieuwe. Gehoord van jullie goede service, dus jullie gebeld en een nieuwe uitgezocht. Eén dag later al netjes geleverd.
Een grote aanrader, snelle en goede service!

Wim 06-06-2022

Hele goede service en heel klantvriendelijk. Doen er alles aan om de klant tevreden te stellen.

Peter 06-06-2022

Zeer goede uitleg van het product wat onze keuze makelijker maakte, fijn personeel en erg klant vriendelijk

A. Beeks 06-06-2022

Al eerder een wasmachine gekocht bij Witte Hal Venlo en zeer tevreden. Nu werd er heel veel tijd uitgetrokken voor ons. Duidelijke uitleg in de winkel en ook nog eens snel geleverd ondanks hun drukke programma.

johnny 06-06-2022

goede service , klant vriendelijk ,bekwame verkopers,prettig winkelen. ruim assortiment

Herman Baars 06-06-2022

De winkelmedewerkers dachten echt mee en kwamen welwillend tot goede adviezen.

ik wordt er goed geholpen 06-06-2022

Alles was prima in orde.Ze komen me zelfs thuis nog de t,v, instellen.Daar ben ik ontzettend blij mee!

M.A.M.Gielen-Verburgt 06-06-2022

Zeer klantvriendelijk en altijd alle aandacht. Ze geven goede voorlichting en advies en de service is buitengewoon.
Dat is de reden waarom wij al jaren bij Stiphout ,een begrip in Zandvoort, altijd terugkomen.

Joop 05-06-2022

Over de levering en service met voorgaande producten waren we zeer tevreden, vandaar dat we opnieuw voor dit bedrijf kozen. Helaas was onze laatste aankoop een teleurstelling en zijn we niet tot elkaar gekomen, helaas.Onze posieve kijk op diot bedrijf is niet zo positief meer

Jeroen 05-06-2022

Al meer dan 20 jaar vertrouwen wij onze TV en radio (eerst B&O en nu iets anders) toe aan deze eikel en zijn nog nooit teleurgesteld. Sterker nog: altijd worden we weer verrast door de kwaliteit en service.

Miriam 05-06-2022

Ik ben heel goed geholpen.
Ik heb goede uitleg gekregen over het door mij gekochte artikel . Zeer vriendelijk personeel .

Kim van der Doelen 05-06-2022

Goede en snelle service in de winkel. Zeer vriendelijk personeel. Ook de installateur was op de afgesproken dag netjes op tijd en heeft het plaatsen van de vaatwasser goed en vlot volbracht. Zou zo weer terug gaan naar deze winkel.

KJH 05-06-2022

Al jaren tevreden met de service en klant vriendelijkheid. Ze denken met je mee !

J.P.Modder 05-06-2022

kundig advies over voordelen diverse apparaten. verschillende Soundbars laten zien en horen.

H.van der Veen 05-06-2022

Goede informatie door de verkoper. I.p.v. een wand vol actieve tv-schermen ( kan verwarrend werken ) zette de verkoper enkele televisies aan die antwoorden gaven op mijn vragen ( de zoektocht naar een nieuwe tv ). Uiteindelijk was kiezen uit 3 passende mogelijkheden niet moeilijk. De verkoper hielp ook met het uitmeten van de voetjes . Dit in verband met mijn tv-meubel. Ook dit hielp bij de definitieve keuze van aanschaf.
De levering en installatie ging conform de afspraak. Prima dus.
Ik heb voor deze wijze van aanschaf gekozen, omdat ik in geval van problemen een goed aanspreekpunt wil hebben.

Paul 05-06-2022

Jan Berkvens, Boxmeer. mooie nieuwe winkel.vriendelijke verkopers,deskundig advies,snelle levering. een echte aanrader.

Hans 05-06-2022

Een winkel die ik iedereen aanbeveel. Vriendelijk en zeer kundig! Vakmanschap.

Kees Noya 05-06-2022

Super verkoper, weet waar hij het over had. Vriendelijke gemoedelijke sfeer en nemen ruim de tijd voor je

John Kolle 05-06-2022

Samsung koelvriescombinatie gekocht bij Hartelust. Je wordt er prima geholpen en nemen de tijd voor je. De aflevering was snel en perfect. Heerlijk dat de oude werd meegenomen en ook al het piepschuim van de nieuwe werd meegenomen. Dus super tevreden.

Ton 05-06-2022

Goed advies in de winkel. Korte levertijd, na een dag al geleverd. goed afgeleverd en aangesloten. Oude vriezer mee terug genomen. Al met al een prima winkel, daar koop ik alles al jaren.

J.P. Dobbe 05-06-2022

Super snelle service, fijne winkel en vakkundig personeel. Je kan hier nog "gewoon" binnen wandelen en dan wordt je direct geholpen.

A. Bouwmeester 05-06-2022

Eerlijke informatie en uitleg. Deskundig en betrokken! Vakkundige uitleg en gemotiveerd om die te vertellen.