Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Familie Dozeman 23-11-2021

In de winkel zijn we heel aardig en profesioneel geholpen.
Goede en eerlijke advies nette levering en zeker vriendelijk
Nu alles staat en hangt is het zeker de moeite waar en geen woord gelogen van het winkelmedewerker.
Zou zeker vaker naar de winkrl gaan omdat persooonlijk advies en servis hoog bij hun is vaandel staan.

Super bedankt Medewerkers

Bart 23-11-2021

Netjes geholpen.
Nette prijs in goed overleg.
Thuis bezorgt op de gemaakte tijd.

A.J.M. Klijsen 23-11-2021

Geweldige service. Zeer vriendelijk. Komen de afspraken na.
De nazorg was ook formidabel

Rowoma 23-11-2021

Je wordt hier heel goed geholpen en goed geadviseerd.
Er wordt ook extra service gegeven als je daar om vraagt.
Prettige winkel voor elektronica aankopen.

Jannie 23-11-2021

Vriendelijk personeel met verstand van zaken. goede service als je er niet uitkomt wordt je goed geholpen.

Tineke Wiewel 23-11-2021

Wat fijn is het toch, dat er een winkel in de buurt is, Electroworld Hagedoorn, die mij prettig geholpen heeft. Ik kon via de computer op de Miele site, niet vinden de kapotte onderdelen die ik nodig had, voor mijn oude stofzuiger. Gelukkig ben ik goed geholpen, en had ik snel de juiste onderdelen, Heel blij nu, en ik kan ons huis weer stofzuigen.

J.w. Van Beveren 23-11-2021

Wij hebben voor Electroworld gekozen, omdat wij zeer content zijn over deze winkel in Barneveld. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Goede, en fijne aflevering aan huis van onze nieuwe TV.
Zeer tevreden.

Rosita 23-11-2021

Het produkt wat we hebben gekocht ziet er mooi uit en ben er erg blij mee, alleen vond ik het niet prettig dat de monteur zo laat kwam. De Koelkast moest erin gezet worden en dat koste veel tijd voor de monteur, de planning was niet goed. Had gebeld naar jullie omdat ik al een vermoeden had dat dit veel tijd ging kosten. De monteur zou in eerste insatnantie tussen 13.00/ 14.00 uur komen maar werd uiteindelijk 16.30 uur.
Hopen doen jullie wat met deze feedback. De monteur heeft netjes en goed gewerkt. Ben tevreden hoe hij te werk ging.

Ard 23-11-2021

Prettige service. Rustige en duidelijke voorlichting. Ligt centraal in het dorp Baarn, goed bereikbaar

Fysik 23-11-2021

Personeel veel kennis van zaken en goede service. Veel op voorraad., anders bestellen ze voor je.

Zeer tevreden klant! 23-11-2021

Lokale winkel, met goede prijs! uitstekende service! Ik kom zeker terug voor alle andere elektrica.

Janny 23-11-2021

De winkel is meer dan oke, goede service en kennis van zaken, maar vooral eerlijk advies.
Is iets niet goed, dan kan het altijd terug.
Een vertrouwd adres.

Gert 23-11-2021

Probleem met TV afstandsbediening. Bij eerste bezoek geholpen hoe de afstandsbediening opnieuw te registreren en meteen een reserve afstandsbediening meegegeven. Opnieuw registreren is niet gelukt en bij mijn tweede bezoek is er een nieuwe afstandsbediening besteld. Nieuwe afstandsbediening is inmiddels geleverd en werkt uitstekend.

Geweldige service en uitleg! 23-11-2021

Geweldig goed geholpen en geadviseerd bij aanschaf inbouwvaatwasmachine!
Snelle levering en plaatsing van de machine! Super!

Nick 23-11-2021

Snel en deskundig geholpen! Bovendien de black friday korting al een week eerder gekregen dus zeer netjes.

Aly Pannen 23-11-2021

vriendelijk winkel personeel dicht bij huis en de installateur was kundig en geeft goede uitleg en ik kan op loopafstand naar de winkel

S. L 23-11-2021

Gewoon goed. Geen gezeur, geen gesoebat en afspraak is afspraak. Keurige afwerking. Zeer tevreden

a.seijkens 23-11-2021

goede service en uitleg ,de bezorging en installatie door de monteur was uitstekend en vriendelijk en met een goede uitleg.

Wil Zuijderduijn 23-11-2021

Goed geadviseerd bij aankoop nieuwe wasmachine. Omdat de machine niet op tijd geleverd kon worden heb ik een duurdere wasmachine zonder bijbetaling gehad. Bovendien is hij öok dezelfde dag geplaatst. Prima service van Electroworld Peursum te Katwijk.

Fam. Dobber 22-11-2021

Een van de weinig electrashops en dicht bij . Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

TdK 22-11-2021

Niet de goedkoopste, wel een goede installatie service van filiaal Druten.
Na defecte afzuigkap snel een haalbare oplossing gevonden Denkt mee met de klant.

Maartje 22-11-2021

We werden goed en eerlijk geadviseerd in de winkel. Goede service en afspraken zijn netjes nagekomen. 2 apparaten gekocht, 1 apparaat kon snel geleverd worden andere apparaat zit nog levertijd op. We zijn zeer tevreden over de levering .

DCT 22-11-2021

Prima en vriendelijk geholpen in de winkel. Ben teruggebeld over de mogelijke opties. Levring volgens afspraak.

Bob Frankk 22-11-2021

Ik heb iets besteld dat niet op voorraad was, uiteindelijkmijn geld terug gekregen - het hele proces ging makkelijk en mijn interactie met de klantenservice was prettig

Marleen 22-11-2021

Superzaak! Geweldige service en ondersteuning. Duidelijke uitleg en fijne know-how. Daar krijg je geen apparaat in een doos mee naar huis!