Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Looijenga 04-07-2022

Vakkundige levering en montage. Vriendelijkheid in winkel en van de monteurs

Irma 04-07-2022

Goede service, uitleg en - erg belangrijk- vriendelijk en professioneel personeel.

G. Winkel 04-07-2022

Een hartelijk welkom nog voor de officiële openingstijd van 9.00 uur. Heel vriendelijk geholpen bij de aankoop van een scheerapparaat.
Onlangs wilde ik een telefoontoestel kopen omdat de oude telefoon niet meer oplaadde. De meneer in de winkel vroeg eerst of ik wel oplaadbare batterijen in het toestel had gedaan. Nee dus. In plaats van een nieuw toestel naar huis gegaan met een setje batterijen. Dat noem ik nou goede service.👍🏻

Esther 04-07-2022

Top zaak !!
Netjes geholpen in de winkel, keurige levering, mooie producten.

Joke 03-07-2022

Duideilijke informatie, vriendelijk personeel en snelle reactie/advies op vragen. Levering van kookplaat snel geregeld.

M. Schop 03-07-2022

Ook voor een klein artikel
doet de verkoper Super zijn best !!
En kom daarom graag terug in deze fijne winkel.

Anja 03-07-2022

Goede service en zelfs korting omdat een apparaat ergens anders goedkoper was

Michael 03-07-2022

Ik heb uitstekend advies gehad van verkoper bij de aanschaf van een wasmachine. Ik heb de wasmachine nu een paar dagen in gebruik en hij is stil, zuinig en maakt goed schoon.

Luuc Mulder 03-07-2022

Snelle en goede vakkundige adviezen. Een probleem met de installatie was na een dag verholpen.

Katja 03-07-2022

Sowieso gehoord van iemand over de goede service en daarom zelf een kijkje gaan nemen. Geslaagd voor alles wat ik nodig had. Goede uitleg en service. Geholpen door John, een man met plezier in zn werk en hart voor zn vak. Bovendien help je er de weinige ondernemers die er nog zijn mee. Kan All White Center aanbevelen.

Netty Lebbink 03-07-2022

Wij kiezen bewust voor Hamer in Apeldoorn. Het bedrijf is klantvriendelijk, stipt en zorgvuldig.
De medewerkers die de apparatuur afleveren zijn deskundig en vriendelijk.
Kortom: topbedrijf!

Daan van Breda 03-07-2022

Snelle en deskundige service, met behulp van de verkoper heb ik snel een goede keuze kunnen maken (voor een nieuwe wasmachine)

Linda Roze 03-07-2022

Goed advies in deze winkel! Persoonlijke begeleiding in divers aanbod maakt keuze makkelijker.. blij dat ik toch naar de fysieke winkel ben gegaan voor mijn keuze! Super blij mee!

Cvan Es 03-07-2022

Altijd uitgebreid advies vriendelijk .
Koop regelmatig bij Hoppenbrouwers
Prima service

Diny Janssen 03-07-2022

Vriendelijk mensen.Mijn moeder kocht ook altijd bij jullie .Dat geeft wel vertrouwen .En lekker dichtbij…

roelie 03-07-2022

alons witgoed kwam/komt bij de Harense Smid/Electroworld vandaag omdat we iedere keer goed te woord worden gestaan, met vragen terecht kunnen en een perfecte service wordt verleend.

Hans Barkhuysen 03-07-2022

- Keuze shop is gemaakt op basis van goede ervaringen van onszelf en anderen.
- Het aanbod is zeer ruim en de prijsvoering is gunstig.
- Verkoopgesprek alsmede serviceverlening bij aflevering is uitstekend.

Klaasientje 03-07-2022

Zeer tevreden fijne bediening en advies . Afspraak mbt thuisbezorgen keurig gemaakt en volgens de afspraak op tijd bezorgd.

Johan 03-07-2022

Vriendelijke en deskundige voorlichting in de fysieke winkel.
Snelle levering en plaatsing van de vaatwasser door een vriendelijke en deskundige servicemonteur.
Alle lof voor de firma Rinze Hofman uit Heerenveen

Electroworld voor mij wereldwinkel ! 03-07-2022

Vakkundig geholpen door John vanwege advies meer gekocht dan het plan was! Wasmachine ,ijskast/diepvries combinatie, telvisie en koffiezet apparaat.(krijg na mijn aanmelding en registratie nog 50 euro cash back!

Marianne van Heerde 03-07-2022

Het stoomstrijkijzer voldoet prima. Dit apparaat was niet op voorraad, maar de volgende dag kreeg ik al een telefoontje dat ik het op kon halen in de winkel.
De uitleg was prima evenals de vriendelijke benadering.

Frans Slaats 03-07-2022

Goede service , snelle levering , denken bij de aankoop met je mee , kopen hier al jaren , mijn ouders kochten hier ook al hun wit en bruingoed 👍👍👍

Jolijn 03-07-2022

Heel professioneel, maar ook klantgericht geadviseerd. Goed aangevoeld wat onze wensen waren!

Aad donck 03-07-2022

De ervaring en deskundigheid is hier perfect, en denken altijd met je mee. Top mensen, kan ook niet anders met zover jaren ervaring 👍🥲

A.Timovski 03-07-2022

Goed servis, ik kan niet schrijven in Nederlandse taal bedankt voor begrip.
Met vriendelijke groet.