Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Ron 24-11-2022

Je wordt goed geholpen en personeel heeft flink verstand van wat ze verkopen.

Dormans 24-11-2022

Goede service en snelle levering
Inductiekookplaat is kwalitatief en wat betreft prijs een aanrader

Jo 24-11-2022

Goede prijs / kwaliteitverhouding. Levering was correct en geheel conform afspraak.

gjdj 24-11-2022

Ik ga graag naar Bas Baake in Delden, men is daar bijzonder klantgericht. Geen moeite is te veel om de klant goed te helpen.

Joost 24-11-2022

Prima service en doen wat ze beloven en hebben het netjes en correct aangesloten

Ruud 24-11-2022

Al tientallen jaren hebben wij goede ervaringen met Van Vlerken en blijven hen daarom trouw. Zo ook bij de laatste aankoop van een afzuigkap. De gemaakte afspraken werden precies nageleefd zodat de werkzaamheden totaal geen oponthoud opleverden.

Tamara Hoogerwerf 24-11-2022

Goed geholpen in de winkel, werd meegedacht en verschillende opties laten zien.
een snelle levering en aansluiting

Erwin Steenbergen 24-11-2022

Goeie adviezen voordat we tot koop overgingen. Geen druk van hun kant. Inductie kookplaat werd goed en prima geplaatst. De oven die wij hadden uitgezocht was niet meer leverbaar. Als vervanger kregen we de nieuwst oven aangeboden voor de prijs van de originele, top.

Marleen 24-11-2022

Snelle levering, goede service, prima vakmensen, kortom een winkel waar we graag kopen

Sjaak en Lies Swinkels 24-11-2022

A: de vriendelijkheid van het personeel, B: vakkundige uitleg, C: de tijd voor je nemen.
Keurig netjes naar de klant bij het plaatsen van het bestelde materiaal, kundige uitleg.
Ik ben fantastisch goed geholpen en kom zeer zeker terug in deze winkel.
Dit is een echte aanrader.

Elly de Rooy 24-11-2022

Keurige rustige vriendelijke bediening, nette winkel, heel vriendelijk bij het bezorgen

NvD 23-11-2022

Prima service. Duidelijk advies. Snel bezorgd en geïnstalleerd en ook nog lekker dichtbij

m.j.duijnker 23-11-2022

Een prettige en open entree en vriendelijke mensen achter de toonbank. Door een minder goede ervaring bij een andere winkel deze voor het eerst binnengelopen, en geen spijt gekregen.

S.Last 23-11-2022

Vak-zaak met interesse voor de klanten. Goed advies van de verkoper. Aflevering van de TV was door de 2 mensen van Schoonderbeek perfect .
Wij zijn een zeer tevreden klant van Schoonderbeek

Marjo Blaasse- van As 23-11-2022

Prima winkel, klantvriendelijk, geeft goede uitleg over het artikel dat je wilt kopen.
De korting die ik kreeg was de aanleiding dat ik voor deze winkel heb gekozen, ook staan ze bekend om de goede service.

Hans Remijn 23-11-2022

Prettige ontvangst, goede voorlichting, vriendelijke afhandeling.
Administratie niets op aan te merken, kortom goed.

Eric 23-11-2022

Klantgericht, duidelijk en goede service, snelle levering ondanks de drukte! Top!

Leo en Griet Wiersma 23-11-2022

Wij zijn bij Electroworld Talsma geweldig geholpen in hun prachtige winkel in Dokkum. De service is ook geweldig...de monteur heeft onze soundbalk prima aangesloten....en nam er alle tijd voor en ons er in betrekken. Ook bij de koelvries-combinatie die wij eerder kochten zijn wij goed voorgelicht, en is keurig afgesteld...onze hartelijke dank...en tot de volgende keer...Alvast fijne feestdagen...hartelijke groeten van Leo en Griet Wiersma Wâlterswâld

Jan 23-11-2022

In de winkel vriendelijke, deskundige voorlichting over de verschillende producten.
Aflevering nieuwe droger en afkoppeling/afvoeren oude ápparaat , vervolgens installatie werden vakkundig uitgevoerd.
Vriendelijke monteurs.
Al met al een uitstekende koop bij een fijne winkel in je eigen gemeente!

M.J. van Breenen 23-11-2022

Fijn advies in de winkel, goede service, weinig wisseling van personeel, prettig contact met medewerkers, wij zijn hier al ongeveer 20 jaar klant.

Annemarie 23-11-2022

We hebben opnieuw voor ava electro gekozen vanwege de klantvriendelijkheid en proffesionaliteit. Bij de aanschaf van wasmachine en droger werd uitgebreid tijd genomen om de voors en tegens van verschillende apparaten uit te leggen. Is er wat mis met 1 van de machines; even een belletje en ze staan zsm voor de deur. Monteurs zijn vriendelijk,kundig en werken snel.

Gerrit en Sietske 23-11-2022

Het begon met een bezoek van een technicus die uitlegde dat ons apparaat niet gerepareerd kon worden. Vervolgens werden we in de winkel uitermate prettig ontvangen. Goede en vakkundige uitleg. De verkoper nam alle tijd en showde verschillende modellen. Daarna een snelle levering en een prima installatie.
Oude apparaat werd meegenomen.

Priscilla 23-11-2022

In de winkel vriendelijke en fijn geholpen, maar ook de meneer die langs kwam om de apparaten te brengen en installeren en heel vriendelijke en fijn. Top service!

Kamphuis 23-11-2022

Bekwame en vriendelijke verkoop.
Snelle en accurate levering.
Technisch goede en vakbekwame montage.
Zeer goede service.

A. Beisterveld 23-11-2022

Mijn beoordeling is een tien. Kan niet anders zeggen, dat de geboden serves bij onze aankopen optimaal zijn !
Vanzelf zijn en blijven wij een vaste klant, dit is al jaren zo.