Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2974 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

D.Moes 19-12-2022

M. We vinden het een SUPER machine , we hebben nog nooit een droger gehad , en we zijn er HEEL blij mee ,
De kinderen hebben hem meegenomen van uit de winkel en ook zelf geplaatst .

goed advies, persoonlijk op locatie 19-12-2022

alle producten komen hiervandaan vanwege de service. Er volgt na een eerste advies een persoonlijk advies op locatie. Het plaatsen van de aangekochte koelkast, ijskast, inductiekookplaat en afzuiginstallatie gebeurde op kundige manier. Opvallend is ook dat alles schoon achtergelaten werd. De oude installaties werden meegrnomen. Het is een goede ervaring.

Mevr.M.van Soest 19-12-2022

Geweldige service van Otto. Duidelijke en volledige uitleg gehad over de bediening van m,n digitale radiokastje.

Karin 19-12-2022

Goede service. Apparaat is geïnstalleerd en al de bedrading is nagelopen en indien nodig vervangen.

Marc 19-12-2022

Ondanks de onvoorspelbare levertijden van onze oven was er constant contact over de voorgang. Uiteindelijk is de oven van Bosch na een jaar geleverd ook doordat Duynstee continu met Bosch in gesprek was.

Claudie 19-12-2022

Wij waren aan het twijfelen over een nieuwe TV en hadden best wel wat vragen, maar zijn prima geholpen. Top service, hartelijk dank Piedro en Miriam!

Josine 19-12-2022

De goedkoopste prijs, goede communicatie en zeer snelle levering. Geen op- of aanmerkingen.

jan van Nek 19-12-2022

Ik krijg een beoordeling mail toegestuurd terwijl ik nog niets heb ontvangen.

Sj.L.Engelbertink 19-12-2022

Levering was correct en juist afgewikkeld.afspraken nagekomen en nu nog de 75 karakters afwerken.
Goed zo ?

Jan Willem 19-12-2022

Onze samsung oven deed het niet meer. Het zou eigenlijk een garantiekwestie van samsung moeten zijn maar zelfs met coulance was het een duur grapje om te repareren. Ivm eerdere goede ervaring met de monteurs van Witgoed Service Noord contact opgenomen via de website. Snel teruggebeld en afspraak gemaakt. Wel een wachttijd van enkele dagen maar dat is begrijpelijk in deze tijd. Monteur kwam op afgesproken tijd en heeft het probleem snel kunnen achterhalen. Na bestellen van de onderdelen is de oven gerepareerd. Het bedrag viel ontzettend mee, geen hoge voorrij kosten en ter plekke kunnen pinnen. Vriendelijke en kundige monteur met goed advies.

E.H.Dercksen. 19-12-2022

Prettige winkel met een goed assortiment en zowel Leo als Evert zijn kundige medewerkers. dat er niet altijd direct tijd is neem ik voor lief en hoop dat het van voorbijgaande aard is en er weer personele instroom mogelijk is.

G.Bakker-Hulzebos 19-12-2022

We hebben voor jullie gekozen op aanraden van mijn broer.
We zijn heel tevreden hoe we geholpen zijn.
Er was een klein probleem , maar door jullie prima opgelost, geeft een goed en vertrouwd gevoel.
Onze kleinzoon is ook heel tevreden , over de bezorging en uitleg.
Hartelijk dank daarvoor.
Hartelijke groet,
Henk en Grietje Bakker-Hulzebos.

Harry Tutert 19-12-2022

Goede service, uitgebreide keus en vriendelijke medewerkers
De winkel heeft binnen een gezellige uitstraling

AVW 19-12-2022

Het personeel is altijd heel vriendelijk, en geven altijd goede uitleg. Nemen ook de tijd voor je.

Margreet 19-12-2022

Goed meegedacht over de keuze van mijn koelkast. Ik had mij online alvast goed geïnformeerd, maar jullie vonden precies wat ik zocht en wat ik nog niet had kunnen vinden. Ook heel vriendelijk geholpen. En de inbouw is prima gedaan.

Yvonne cannegieter 19-12-2022

Klantvriendelijk persoonlijk duidelijke uitleg zelfde dag nog geleverd top service

Henk-Jan 19-12-2022

Prima service en prijs is ook prima. We hadden per ongeluk de verkeerde maat vaatwasser besteld. Maar was geen enkel probleem. 2 dagen later werd alsnog de juiste geplaatst.

Martin 19-12-2022

Goede en snelle service vanaf aankoop tot en met plaatsing. Vriendelijk en behulpzaam personeel, top!

Pieter-Jan Fledderus 19-12-2022

Prima service, personeel is professioneel en weet veel over de apparatuur. Het installeren deden ze ook goed

Familie Braem 19-12-2022

Goed geholpen met een duidelijk advies . Verder zeer snelle levering en montage. Al met al een prima service

Fam.Poleij 19-12-2022

In telefonisch contact goede informatie over het product en de voorraad in de winkel. Daarna product in de winkel gekocht.

Gerda 19-12-2022

Ze hebben meegedacht toen de koelkast kapot was en hebben er voor gezorgd dat er nog de zelfde dag een nieuwe koelkast werd bezorgt ondanks dat er eigelijk geen tijd en ruimte meer hiervoor was.

E. Van der Linde 19-12-2022

We zijn in de winkel komen kijken voor een nieuwe koelkast, de deur van de inbouw koelkast was stuk. We werden goed geholpen met een nieuwe passende koelkast die weer ingebouwd kon worden. De volgende week werd de koelkast geleverd, ingebouwd en de oude meegenomen. Zeer tevreden over de snelle levering en service.

F.C. Meijer 19-12-2022

Prima advies door de verkoopster.
Komen aflevering en serviceafspraken perfect na.

Antonio 19-12-2022

Goede advisering. Vriendelijk, zorgvuldig en deskundig. Heldere uitleg van bediening en werking van de vaatwasmachine. Wij zijn 100 procent tevreden!