Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Peek 28-10-2021

Prima service daarom kopen we daar alles wat met elektronica en witgoed te maken heeft.

H.J. Börger 28-10-2021

super snel geregeld, deskundige monteurs tevens heel aardig en behulpzaam. Ook het mailcontact verliep goed.

Frank 28-10-2021

Vakkundig geholpen met de reparatie van mijn droger door een vakkundige vriendelijke monteur.

Zelf de afspraak een keer moeten verzetten en was ook geen enkel probleem.

W de Vries 28-10-2021

Heb al meerdere apparaten gekocht bij deze zaak en altijd goed tevreden.Goede service en vakbekwame monteurs.

S Verhoef 28-10-2021

Mijn moeder koopt hier al jaren en de service is altijd goed, ook na de aankoop,. Dat is in deze tijden bijzonder. (Vestiging Amersfoort)
De kennis van producten is ruim.
Koelkast met hulp uitgezocht, ik mocht evt een leen koelkast als de mijne het niet meer zou redden.
De bezorger was ook vriendelijk en behulpzaam.
Als er nog wat was,…ik altijd contact mag opnemen. met de winkel. Pinnen bij aflevering, ook fijn.
Echte service nog!
Hier koop ik binnenkort zeker mijn nieuwe tv.
Erg tevreden!

mevr. Wegerif 28-10-2021

Roks elektro geeft betrouwbaar advies. Meerdere apparaten hier gekocht. Goede service. Dit vind ik belangrijk.

Roy 28-10-2021

Goeie uitleg over het product wat je koopt en goeie service alles is netjes geïnstalleerd en aangesloten in huis

win bellen 28-10-2021

De winkel is prima bereikbaar, het personeel is kundig en hebben de tijd voor je. De afhandeling was snel gedaan...echt een verademing tov andere (grote) ketens....ben zeer tevreden.

c.hijlkema 28-10-2021

ondanks problemen met voorraad en en aanvoer uit China toch de juiste koelkast gevonden

S&S 28-10-2021

LG SOUNDBAR DSP7 besteld.
Netjes geleverd goed product.
Kloppende voorraad.
Vragen worden snel beantwoordt.
Weinig op aN te merken👍🏽 Keep it up.

Cor 28-10-2021

Weliswaar een kleine zaak, maar een goed en gepast advies. De medewerker hield rekening met de samenstelling van het huishouden en kwam met een deskundig advies betreffende de aanschaf van de wasmachine.
De snelle levering vond binnen een dag plaats! Keurig afgeleverd en gemonteerd, met goede wasadviezen. We zijn heel tevreden!
We hebben bewust gekozen voor de fa. Brilman vanwege de uitstekende reviews.

N.c van der Vecht 28-10-2021

Wijn zeer tevreden over deze zaak en kopen daar alles wat nodig is.
Je wordt goed geholpen en de service is prima!

Dirk 28-10-2021

Zeer goede uitleg en oplossing van het probleem. M.i. een zeer professionele monteur en fijn i de omgang

Thomas 28-10-2021

klantvriendelijke mensen en je wordt goed en snel geholpen. ben een tevreden klant

René 28-10-2021

Snel, helder en duidelijk.
Komt afspraken na en zet extra stappen!
Erg plezierig zaken doen

Arnold 27-10-2021

uitstekende communicatie over leverdatum- en tijdstip, bezorgmoment en plaatsing waren conform afspraak, keurige monteurs; bij levering per pin onbewust teveel betaald; voordat ik hier via de factuur achter kwam werd ik al door Electroworld gebeld dat ik teveel betaald had en dat het teveel betaalde bedrag terug gestort zou worden. Klasse!

J. van der Steen 27-10-2021

Wasmachine kapot, nieuwe uitgezocht bleek de levertijd
(voor ons) te lang, 3 á 4 weken. Optie was een ander merk, maar gezien onze ervaring met AEG wilde we dit niet.
Uiteindelijk boden ze ons de wasmachine uit de winkel aan.
Geweldig,! Ons probleem was met een paar dagen opgelost.

André Troost 27-10-2021

Met de service ging Christiaan (monteur, beoogd opvolger in de zaak) tot het gaatje. Wat aanvankelijk moeilijk lukte (vervangen van ovenglas van een oude oven) werd door tijd te nemen en precies te werken toch tot een goed einde gebracht.

Gepke Bijlsma 27-10-2021

Het personeel is altijd zeer vriendelijk, goede service : de artikelen kunnen snel worden geleverd en gemonteerd. Bovendien valt de prijs meestal mee!

Etna combi-oven 27-10-2021

Vriendelijke, kundige klantbehandeling. Vlotte afhandeling van de order: binnen een week na aankoop van oven was hij geïnstalleerd en konden we hem gebruiken . Bravo!

L. 27-10-2021

De benadering is altijd vriendelijk. Bij vragen krijg je een goede uitleg en is er ruimte om door te vragen en legt men zo vaak uit als nodig. Bij problemen staan ze klaar en ook dit gaat vriendelijk en deskundig.

Goof 27-10-2021

Denkt mee bij de aanschaf van onze wasdroger. Een prima voorlichting en goede service. Droger werd netjes geinstalleerd.

C. van Elven 27-10-2021

Prima uitleg, vriendelijk en ook opmeten thuis vond correct en vriendelijk plaats, met goede uitleg over de betreffende zaken

Roel Kin 27-10-2021

perfecte bediening; deskundig en menselijk, niet opdringerig en rustig. Overzichtelijke winkel. gelukkig niet teveel aanbod zodat je snel keuze kunt maken. wij hebben gebruik moeten maken van de reparatieservice en die was ook voortreffelijk.

Arie Timmermans 27-10-2021

Zeer goede service! Winkel ziet er keurig en overzichtelijk uit! Personeel is vakkundig!