Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

klaas veldkamp 03-06-2022

Prima service. Goede uitleg in de winkel door de verkoper en door de monteur bij aflevering van de TV.
Kortom: vriendelijke en kundige medewerkers.

Marco 03-06-2022

Online en bestelling gedaan en volgende dag werd ik gebeld met de vraag wanneer ze konden leveren. Levering ook netjes verkopen.

Dalila Damak 03-06-2022

Zeker een aanrader door hun competentie en degelijk materiaal !
Ben er al jaren klant en ben er al voor beloond.

Hans 03-06-2022

Gekozen voor een plaatselijke winkel die bekend staat om hun goede kwaliteit en klantvriendelijkheid!

Bart K 03-06-2022

Snelle reactie. Op tijd aanwezig. Deskundig. Adequate oplossing. Beleefd. Dit is service hoe het altijd zou moeten zijn.

M.Stienen 03-06-2022

wij zijn al jaren tevreden klant. Dat is voldoende reden om deze aankoop en ook de volgende weer bij Drieenhuizen te doen.

Westrik 02-06-2022

Altijd een prima service bij Hamer in Apeldoorn!!
Snel met advies, reparaties en bestellingen. Voor ons nooit meer een ander.

Rene Luijbregts 02-06-2022

Fijne winkel, heel goed geadviseerd en voor wat ik wilde veel keus. Tevens werd alles keurig netjes thuis afgeleverd en alle apparatuur netjes opgebouwd en aangesloten. Tot slot ook nog uitleg gehad hoe alles werkt.
Heel klantvriendelijk personeel wat alle tijd neemt voor de klant waarbij het niet uit maakt of je nu iets groots of iets kleins koopt.
Ik ken deze winkel al wat langer en kom er om o.a bovenstaande redenen vaker.
Tot slot heel erg blij met alle aankopen.

T. Luijendijk 02-06-2022

Op de website van Radio Vos zocht ik voor een andere wasmachine mijn keus was toen snel gemaakt ,ik ben naar de winkel gereden en de wasmachine stond op voorraad en is doen op de volgende werkdag en tijdafspraak netjes afgeleverd !!!!!
Toch wel fijn als je in de buurt kan slagen !

Miepje 02-06-2022

Goede uitleg ivm mogelijkheden, prijs en levering.
Vandaag besteld en in de namiddag al geleverd.
Alles wat in de oude vriezer lag ,is door Benly overgeplaatst naar de nieuwe vrieskast .
Wat een service

Verkade 02-06-2022

Mijn droger was defect. Meerdere keren hebben ze tevergeefs geprobeerd de droger te repareren en bij aanschaf van een nieuwe droger is hiervan niets in rekening gebracht. In die zelfde week een jura koffie apparaat voor onderhoud weggebracht. Wij kregen van de winkel een vervangend apparaat. Bij terugkeer van onze eigen jura, had het apparaat binnen een week een mankement. De jura werd opgehaald en we kregen weer een tijdelijke jura van de winkel. Een paar dagen later werd onze jura weer keurig thuis gebracht. Kortom een winkel waarbij SERVICE voorop staat en de comminicatie goed verloopt en alles in goed overleg gaat met de klant.

zeker bij iedereen. 02-06-2022

wij wonen nu al 15 jaar in Meppel, dus wij zijn wel wat gewend wat service betreft op de Veluwe, Wij zijn nu al 15 jaar klant bij Electro World in Meppel, en omdat wij al wat ouder zijn gaat er bij ons elke keer wel wat stuk , we melden dit men komt kijken geven dan een goed advies , ze nodigen je uit om rustig wat uit te zoeken en geven ons als oudere mensen altijd een zeer goed advies, ze leveren het en als het ons dan nog niet bevalt dan kunnen we het dan nog altijd weer ruilen, wij voelen ons bij deze mooie zaak zeker thuis , en we hopen er nog vaak te mogen komen, en ook de service monteurs in 1 woord geweldig ook van hun kant altijd meedenken.

Teus Brand 02-06-2022

Snelle en eerlijke service! Goed advies aanrader voor iedereen die kwaliteit en service op prijs stelt!

Jeanette 02-06-2022

In de winkel geweest om weer iets te kopen. Handig is wanneer je het even kan testen of het naar je zin is. In dit geval kon dit. Zeer tevreden over de sevice.

Maart 02-06-2022

Altijd goed, bijna ons hele leven al, goede registratie in hun aankoop systeem, uitleg tegenwoordig willen ze het aangekochte ook nog gratis thuis bezorgen en installeren, gewoon een winkel waar je als Kattuker moet kopen, chapooooo.
Maart.

Bep en Jan H 02-06-2022

Prima informatie en afhandeling/installatie.
Evenals bij eerdere aankopen is alles perfect verlopen.

Electroworld Gulpen 02-06-2022

Wij zijn naar de winkel in Gulpen gegaan omdat daar de specialist aanwezig zou zijn aangaande canal digitaal, grootte van de schotel, tv kijken op campings in buitenland. Op internet werden niet al onze vragen beantwoord. Ernest van Electroworld in Gulpen kon al onze vragen beantwoorden en die vragen die hij niet precies wist daar werd voor gebeld.

Nienke 02-06-2022

Fijne, snelle en goede levering.
Vriendelijk personeel met verstand van zaken.

Nic 02-06-2022

Electroworld Gorinchem is een erg prettige winkel. Het serviceniveau is hoog, en de prijzen zijn prima. Uiteraard niet de goedkoopste, maar dat kan en hoeft ook niet met fysieke winkels. Een winkel als deze gun ik het toch meer dan een massale webwinkel. Online steekt het ook allemaal prima in elkaar, enige tip die ik hier kan geven is de mobiele weergave bij je telefoon in staande positie. Dan zie ik namelijk de volgende pagina's niet.

Edwin 02-06-2022

Ze nemen de tijd om duidelijke uitleg en een advies te geven. Vlotte en kundige levering!

Electroworld Vogel Vlaardingen 02-06-2022

Zoals altijd goed advies,de deskundigheid van de medewerker(s).De levering was al na Twee dagen.
De TV is zeer vlot voorzien van de voet en perfect geinstalleerd.

Job Schasfoort 02-06-2022

Ben niet in de shop geweest maar heb telefonisch besteld ik had geen tijd en ze weten daar heel goed wat we graag willen en dat regelen ze dan ook altijd goed.

poortman oude pekela 02-06-2022

wij gaan altijd naar Poortman oude pekela. want als je belt dat je problemen hebt dan komen ze nog de zelfde dag geweldige service.

Rene 02-06-2022

Super mooie winkel geworden, en zoals altijd goeie service en zeer betrouwbaar.

Marije 02-06-2022

Ik ben heel tevreden met de goede service.
Zowel in de winkel als toen de droger werd bezorgd.