Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Janneke 23-11-2022

Wasmachine kapot, binnen 24 uur monteur, binnen 3 dagen nieuwe machine! op en top geïnstalleerd en wel 2 hoog! Enorm blij met de hele fijne service en t advies! Thxs

Rob 23-11-2022

vriendelijke mensen werken schoon en netjes en alles gedaan volgens gemaakte afspraak

Pedro 23-11-2022

Voldoen niet aan op website genoemde lever dagen. Arrogante telefonische benadering. 11 dagen na iDeal betaling als nog faktuur sturen met betaalknop. Kortom nooit geen Vogel meer

Go Wammes 23-11-2022

Brenkman heeft al tientallen jaren, van vader op zoon, een topservice (op zondag en maandag na, dan zijn ze niet bereikbaar) en is ook al di jaren lang al onze huisleverancier van alles waar een steker aan zit, betere leverancier kunnen we niet bedenken.................

Marco 23-11-2022

Als altijd een uitstekende service!! Complimenten aan het hele team van EW/ WITTE HAL in Venlo!!

J.de Boer 23-11-2022

betrouwbaar en komt de afspraken na, zoals levertijd en technische kennis en vraag bereidheid

Sarah C 23-11-2022

Erg goede service, vriendelijk en duidelijk. Ik kwam voor een nieuwe TV maar ging weg met een nieuwe verbindingsset, mijn probleem lag waarschijnlijk niet aan de tv maar aan de verbinding. Netje dat ze je dan niet toch een nieuwe tv aanpraten, wat uiteraard veel duurder is. Keurig geholpen.

Nicole 23-11-2022

Super service!
Super team!
Dit soort bedrijven met zo’n hoog service nivo en klantvriendelijkheid raakt helaas uitgestorven!
Hopelijk blijven ze nog heel lang in de regio! Grote aanrader!

Fam. van der Veen 22-11-2022

Vriendelijk geholpen, deskundig advies, snelle levering, prijs kwaliteitverhouding prima

Ronald 22-11-2022

Deskundige informatie tijdens de koop en installatie thuis met uitleg uitstekend helemaal top

J.Weers 22-11-2022

Vriendelijke en deskundige voorlichting. Koelkast op afgesproken tijd en zonder problemen afgeleverd. Na lezen van gebruikers handleiding bleef bij mij een vraag over waarop ik een duidelijk antwoord kreeg. Prima

Miguel Rodriguez 22-11-2022

Heel duidelijk vanaf begin tot einde. Mijn tv kon gerepareerd worden maar helaas waren de kosten te hoog. Dat zeiden ze al voor dat ze de onderzoek hadden gedaan. Mij heel fijn op de hoogte gehouden. Ik kom zeker terug! Super leuk personeel!

Maarten Binnendijk 22-11-2022

Heel fijn geholpen in de winkel met het maken van de juiste keuze voor nieuwe koelkast en vaatwasser in bestaande keuken.
Montage verliep vlot en perfect.
Beetje klunzig dat wij de waterkraan die tijdens montage kapot ging apart moesten afrekenen (Euro 15,15) bij een aanschaf van ongeveer Euro 3800,- ....

Frits 22-11-2022

Een winkel met persoonlijke aandacht weten waar ze het over hebben en een goede service denken met jou mee.

Wout van Vlerken 22-11-2022

De man heeft g oed uitgelegd wat de vaatwasser allemaal kan. Hij heeft og enkele andere vaatwassers laten zien.
We hebben toch de 1e vaatwasser gekocht.
Wij zijn fijn geholpen in deze zaak.
De vaatwasser heeft al goed gewerkt.
Wij zijn er heel blij mee.

R.van Westen 22-11-2022

Prima winkel nu weer een vaatwasser gekocht en eerder al een wasmachine en een droger en verschillende reparaties aan de vaatwasser laten uitvoeren en nu dan toch maar een nieuwe gekocht. Prima service en jullie komen de gemaakte afspraken goed na, geen klachten.

Koppejan 22-11-2022

Fijne hulp bij het maken van een keuze, duidelijke omschrijving op de website en goede service

Karin 22-11-2022

Altijd vriendelijk, op tijd en goed advies.
Ook als er wat is kan je bij Kortmann binnen lopen voor advies.

Kuiper 22-11-2022

Altijd goed en kundig advies bij Rick en Anja Poortman, goede en snelle service!

Ton Lauckhart 22-11-2022

Zeer vriendelijke en deskundige medewerkers. Het gevraagde werd heel snel geleverd (volgende dag al!) en voldoet aan de verwachtingen.

Jeroen - Noordwijkerhout 22-11-2022

Wat een ontspannen en betrokken team!

Vooraf komen kijken thuis om alles goed af te spreken waar wat komt te hangen en te staan. Goede afspraken - heel netjes geïnstalleerd en slimme oplossingen vinden voor het beste resultaat. Alle geduld met uitleg en service.

Heel blij met de beeld- en geluidsapparatuur! Heel blij met de kwaliteit van het team.

Marloes van Dijk 21-11-2022

Vriendelijk en klant gericht geholpen .mer goede adviezen .
De service is buiten gewoon goed .

Wim Borgstein 21-11-2022

Een van oudsher een goede winkel, voortreffelijke service, veel verstand van zaken en meedenkend personeel.
Het is altijd gezellig en vriendelijkheid in de winkel.

Rene 21-11-2022

Snelle reactie voor offerte en keurige monteur die alles vakkundig heeft gemonteerd

Herman 21-11-2022

Fijne winkel, goed advies en nette service met installatie thuis voor een redelijke prijs.