Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2927 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anita Vermeeren 03-12-2022

Fantastische service. Personeel denkt goed mee over de keuze van aanschaf. en wat ik prettig vind is dat wanneer er iets mis zou zijn ze direct bij je langs komen om het probleem te kunnen oplossen . Zeker een aanrader.

Hans Gradusssen 03-12-2022

Top, persoonlijke benadering en goed advies. Ook goede humor, dat is ook wel belangrijk.

Martin 03-12-2022

We zijn al heel lang klant ,en willen ook graag als het kan lokaal kopen , en vinden het ook een prettige winkel en zeker de nieuwe winkel.
Ook altijd tevreden over de kennis van de medewerkers en de service van J***

MAJVK 03-12-2022

Professionele en zeer bekwame medewerkers. Hele goede sortering. Uitstekende keuze.

Theo Janssen 03-12-2022

Ik ben zeer tevreden met onze laatste aankoop.
Vorig jaar gekocht maar door leveringsproblemen van Bosch moeten wachten. Prima opgelost door tijdelijk één alternatief in bruikleen te geven 👍
Hierdoor de keuken “gewoon” kunnen gebruiken zoals bedoeld was.
Berkvens heeft ook de nodige moeite gedaan om de oven geleverd te krijgen.
Nogmaals zeer tevreden ****** Elektroworld

Guido 03-12-2022

Erg vriendelijke medewerkers die meedenken. Het plaatsen van de vaatwasser ging vlot en netjes. Ik ben erg tevreden over Brilman!

R.valkhof 03-12-2022

Betrouwbaar en goed advies ruim assortiment aan apparatuur winkel goed bereikbaar.

H. ten Ham 03-12-2022

Ik ben een dorpsgenoot van owen en jorgen en ken ze al wat langer.Echter ik heb totaal geen verstand van koelkasten en vriezers en ben afgegaan op hun deskundige kennis.Bovenal prefereer ik het dat als ik ergens niet uitkom je ze altijd om advies kan vragen en ze onmiddellijk bereid zijn dit telefonisch te geven of even langs te komen.Fijne feestdagen.

Simone 03-12-2022

Vriendelijk en geduldig te woord gestaan.
Duidelijke uitleg gekregen en met het plaatsen van de wasmachine ook goede instructies gekregen.

Al met al een aanrader.

RoS1961 03-12-2022

Snelle en goede service, goed advies en meedenken met de klant. Ga zeker terug bij volgende aankoop.

Silvio van de Ven 03-12-2022

Zeer klantvriendelijke klantenservice, daar kunnen veel grote ketens een voorbeeld aannemen.
Het een product gekocht, wat achteraf overbodig bleek. Het retour brengen ging zeer soepel en ook de creditering was een fluitje van een cent.

Kortom zoek je nou echt een winkel waar de service nog zeer in hun vaandel zit, moet je echt bij Electro World Wout van Vlerken zijn

Huizinga 03-12-2022

Ter zake kundig personeel met veel inzicht, ook wat reparatie betreft.
Bij reparatie nadat onderdeel binnen was snel gerepareerd.

Fiona Hol 03-12-2022

Goed advies in de winkel, ik wilde eigenlijk een andere machine maar kwamen meteen met een goed alternatief en netjes en snel afgeleverd.

J. Blankestijn 03-12-2022

Wees loyaal, koop lokaal. De persoonlijke benadering en perfecte service vind je niet bij een ander.

Fam. v.d. Ouweland 03-12-2022

Wij komen al ruim 30 jaar bij Van Amelsvoort in Oisterwijk voor witgoed en kleine elektrische huishoudelijke spullen. Deze winkel en personeel staan voor persoonlijke aandacht en een prima service. Afgelopen week hebben we nog vele tips van de monteur van de wasmachine mogen ontvangen, die we goed kunnen toepassen. Ga zo door!

Anna Teuben 03-12-2022

Ben zeer tevreden over de service 👍 en de werknemer die de wasmachine heeft gebracht en geïnstalleerd
Mocht ik in de toekomst één of ander elektronisch apparaat nodig hebben dan weet ik jullie te vinden

T.Timmer 03-12-2022

Goede uitleg in de winkel waardoor we bewuste een juiste keuze voor ons konden nemen voor aankoop van een wasdroger.
Daarnaast werd de wasdroger exact volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd 👍🏻

P.Gommers 03-12-2022

Prettige ruime winkel. Attent en vriendelijk personeel. Bezorging was aangekondigd en op tijd. Apparaat werkt prima.

Jeroen 03-12-2022

Eerlijk advies
Na komen van afspraken
Eenvoudige installatie van de producten
Fijne communicatie

Ton Tromp 03-12-2022

De monteur heeft de Soundbar keurig geplaatst en aangesloten.
Een duidelijk uitleg gegeven mbt bediening en mogelijkheden van de Soundbar.
We zijn er blij mee.

Lucie 03-12-2022

Eerst ging van alles mis. Had betaald online via Ideal. Maar kreeg orderbevestiging met betaallink. Toen eenmaal artikel er was moest ik het afhalen in de winkel.
Uiteindelijk is het goed gekomen en het artikel is afgeleverd.
Dus toch een 8.

Cornelis 03-12-2022

Ava is al jaren de zaak waar wij vriendelijk en goed worden voorgelicht bij onze aankopen. Van stofzuiger, witgoed ,tv, en audio apparatuur, bij elk van deze aankopen zijn wij zeer goed geholpen. Ook zeker prijstechnisch is AVA Electroworld absoluut aan te bevelen.

Marjan 03-12-2022

Stofzuiger die voor onze vloerbedekking niet de juiste was kunnen omruilen en op advies een betere kunnen omruilen die wel iets duurder was maar doet het goed

Martin 03-12-2022

Goed en eerlijk advies. Prima bezorging. Echt een aanrader! Lokaal winkelen!

Geke 03-12-2022

Het personeel neemt de tijd om samen een goede keus te maken.
Levering en installatie is heel netjes uitgevoerd!