Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Rien 07-01-2022

Bestelling geplaatst, zelfde dag telefonisch benaderd i.v.m. tijd van levering , volgende dag keurig op tijd geleverd

Nienke 07-01-2022

Telefonisch goed advies gekregen over het aanschaffen van een product.
Vervolgens kon ik het vlot halen in de winkel

Bjorn 07-01-2022

Zeer goede en deskundige service. Mijn liebherr koel vries combi had maanden vertraging. Gedurende die tijd gratis leen toestel.

Inbouw zeer netjes uitgevoerd.

A.A.Schaareman 07-01-2022

De aankopen bij Electro World Stadhouder in Den Haag verlopen altijd goed. Je krijgt professioneel advies en de service is grandioos.

Coen Raaphorst 07-01-2022

Goed advies, goede service. Er wordt met je meegedacht en je wordt goed geholpen. Wasmachine thuis bezorgd, geïnstalleerd en uitleg gegeven. Oude wasmachine ook weer mee terug genomen. Ondanks de drukke tijd (wasmachine ging kapot in december) werd er snel geleverd. Leuke en betrouwbare mensen!

Maquel Smolders 07-01-2022

Ik vind de service echt uitmuntend.
Stuur je een appje met een vraag, wordt je bijna meteen terug gebeld met vraag en uitleg. En kan daarna het bestelde product meteen in de winkel ophalen. Echt top.

Hooijmaijers 07-01-2022

Snelle levering, goede service. Zat een deuk in de nieuwe koelkast, binnen 1 dag was er een andere geleverd.

Hessel Bakker 07-01-2022

Dichtbij en vertrouwd. Telefonisch besteld en goed geholpen.
Keurig afgeleverd en geïnstalleerd.

Anne Egelmeers 07-01-2022

Snelle service, vriendelijke mensen, bij een vraag nemen ze alle tijd voor je en wordt het voor je uit gezocht . Al je wasmachine kapot is, komt er zsm een monteur, want tja het wassen moet gewoon door gaan.

will hendriks 07-01-2022

Vriendelijke benadering, meedenken en goede service. Er wordt snel gehandeld in het bezorgen en mocht het nodig zijn komt er binnen 1 a 2 dagen een monteur. Al jaren vaste klant van Firma Grootaarts.

Richard 07-01-2022

goede snelle reactie op online offerte vraag en uitstekend opgevolgd

ook kleine probleempjes bij installatie snel en naar tevredenheid uitgevoerd

aanrader!!! buy local

Renee Bolwerk 07-01-2022

Heel goede service. We kregen een leen oven op Kerstavond en daardoor werd het dankzij Electroworld van der Meulen een geweldige Kerstdiner. Goede advisering en ook de installatie ploeg was top! Goede uitleg en tips! Een heel goede prijs kwaliteit verhouding!

Rob 07-01-2022

Vriendelijken en behulpzaam personeel waar advies en service op een hoog niveau is, het is een betrouwbaar adres voor alles met een stekker of accu. Normaal kom ik fysiek in de winkel, nu digitaal geadviseerd over mijn aankopen. Snel en op de afgesproken tijd geleverd en geïnstalleerd.

Sylvia van der Poel 07-01-2022

Klantvriendelijk. Denkt met de klant mee. Doet moeite voor de klant. Snelle levering en perfecte installatie.

Laura 07-01-2022

Snelle levering en installatie. Toen bleek dat de afwasmachine lekte kwamen de monteurs snel terug om dit op te lossen.

Angela 07-01-2022

Prima website. Dat wat ik nodig had kon ik bestellen. Voor alle zekerheid nog even telefonisch contact opgenomen en ook toen werd ik vakkundig en vriendelijk geholpen. Topwinkel met fijne werknemers en eerlijk advies! Ga zo door!

Oosterhof 07-01-2022

Prima service, totaal geen klachten, en altijd klant vriendelijk.
Aan te bevelen

Yvonne 06-01-2022

Deskundig advies bij productkenmerken, snelle levering en plaatsing en uitleg over gebruik. Top dus van advies tot bestelling tot levering.

FL 06-01-2022

Nette winkel, geeft goed advies en duidelijke uitleg.
Kan snel leveren en heeft goeie service en geeft ter plaatste nogmaals duidelijke instructie

Mir 06-01-2022

Een paar jaar geleden miele stofzuiger gekocht en ik hoef mijn postcode en huisnummer maar te noemen en de stofzuigerzakken lagen al klaar! Even opgehaald en door! Super service!

Ak 06-01-2022

Telefonisch n vaatwasser besteld, bij de Barendrecht vestiging, hele aardige mevrouw aan de lijn, meedenkend en helpend. En de monteur die 't kwam brengen en installeren was ook zeer (v)aardig. Over 12 jaar (hopelijk op z'n minst) haal ik de volgende keer zeker weer bij deze tent.

Ruud B 06-01-2022

Op de eerste plaats wil ik de plaatselijke retailer ondersteunen. Daarbij krijg ik door het landelijk netwerk een goede en eerlijke prijs maar het belangrijkste is het persoonlijk contact en de service zoals ik service verwacht. Bij de installatie van de TV met de geluidsinstallatie was het mij niet gelukt. De installateur zorgde ervoor dat het werkte en heeft de bediening ervan uitgebreid uitgelegd. Géén toonbankverkoop maar SERVICE zoals service bedoeld is!

G ter maat 06-01-2022

Of je nu belt voor een storing aan de cv kachel aan voor stofzuigerzakken men is altijd vriendelijk en bereidt te helpen. Onze diepvries werd omgeruild en het vlees en alles meteen netjes overgemaakt door de heren.

Roger 06-01-2022

Ik ga, bij aanschaf van grotere machines, altijd naar Electro Van Kan. De service is zeer goed te noemen en de expertise is ronduit goed.

GOos 06-01-2022

Ondanks de beperkingen van de Corona maatregelen hebben we op een verantwoorde manier een afspraak kunnen maken. Bij levering werden er voldoende voorzorg maatregelen genomen om Corona verspreiding te voorkomen. Dit alles binnen overeengekomen tijd en geld.