Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Goede kennis van zaken.
Klantvriendelijk personeel.
Geven betrouwbaar advies.

Richard 22-01-2022

Ik werd goed geholpen door aantal medewerkers van Hoppenbrouwers Electroworld in Etten-Leur. Ze waren geduldig en legden goed uit. Ook toen ik voor de 2e keer terugkwam. Ook bij het leveren van de wasmachine en de droger werd ik goed geholpen door 2 medewerkers. Ze legden alles uit en ze stelden op prijs dat ik echt moest vragen als ik iets niet begreep.

Ingrid 22-01-2022

Omdat mijn aankoop niet voorradig was mocht ik even langs komen in de winkel. Hier werd ik super geholpen en ben ik uiteindelijk tot een andere keus gekomen.
Het enige puntje was dat we hadden afgesproken dat ik met ideal zou betalen maar dit was bij levering niet bekend.
Verder prima service.

Yolande Groothuis 22-01-2022

Bestelling geplaatst deze was de volgende dag al binnen! Super service ga zo door!

Corry Veltman 22-01-2022

Ik ben al jaren klant bij Pol Winsum, 100% tevreden. Altijd goed advies en ze denken met je mee voor de meest goede producten voor jou. Altijd vriendelijk en hulpvaardig.

Frank Jansen 22-01-2022

Super goede uitleg gehad in de winkel en het plaatsen gebeurde ook zeer goed met goede service.

Klaas Jilderda 22-01-2022

Geweldige winkel met vriendelijk personeel.
Kwaliteit hetzelfde als uit die M loodsen.
Maar betere uitleg en service en ze komen hun afspraken altijd na.

Gerrit van Veenendaal 22-01-2022

Uitstekende service. Zeer klantvriendelijk en toen onze bestelling gewijzigd moest worden werd daar zeer flexibel mee omgegaan.

Yolanda 22-01-2022

Ondanks de drukte was er genoeg personeel, zodat het niet lang duurde voordat we goed geholpen werden.

John vd Linden 22-01-2022

Donderdag gebelt, vrijdag ochtend geleverd super! Monteur heeft mijn wasmachine aangesloten en deze werkt perfect! Zeer tevreden, een winkel waar ik zeker terug ga komen voor advies en aanschaf van elektrische producten.

R Moors 22-01-2022

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling. Medewerker erg vriendelijk aan de telefoon.

Plugers Peter 22-01-2022

Keurige winkel , netjes te woord gestaan, klantvriendelijk, afspraken volledig nagekomen,
keurige levering volgens afspraak.
Prijs kwaliteit verhouding prima.
Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en beveel deze winkel ten zeerste aan.
Heel positief gevoel over gehouden.

Peter 22-01-2022

Het personeel was zeer klantvriendelijk, alleen de levering heeft heel lang geduurd, maar daar kon de winkel niets aan doen.

Gerwin 22-01-2022

Goed advies en de winkel neemt de tijd voor je.
Netjes personeel
De oude machines zijn netjes meegenomen

Hagendoorn meppel 21-01-2022

Perfecte service en erg vriendelijk en behulpzaam
Snelle service en als er vragen zijn worden die gelijk beantwoord of kwamen gelijk langs om te kijken wat het probleem was of is.
Echt super bedrijf

piet 21-01-2022

Fijne winkel, goede service. Telefonische goed geïnformeerd, en juiste keuze kunnen maken.

martin 21-01-2022

Goede service aan huis , tv geplaatst en 1 opgehangen in slaapkamer. Goed werk geleverd door de monteur.

W. Schutte 21-01-2022

Nette winkel met vriendelijk personeel dat verstand van zaken heeft. Ondanks de drukte tijd genomen om gekozen product van heldere uitleg te voorzien.

John 21-01-2022

De informatievoorziening in de winkel was uitstekend. De aflevering van wasmachine en droger op zolder verliep soepel, plezierig en vakkundig. Alle personen die wij hebben gesproken waren vriendelijk. Er is helaas weinig ruimte voor korting, maar hopelijk staat daar tegenover dat de service uitstekend is. In dat geval hebben wij dat er graag voor over.

Heidi 21-01-2022

Mijn droger werkte niet meer goed, na een onderzoek of deze nog te herstellen was heb ik besloten om een nieuwe droger aan te schaffen. Ik ben niet in de winkel zelf geweest heb deze besteld nadat ik er 1 had uitgezocht via hun website. Ze hebben mij goed geholpen en ondanks de drukte hebben ze de droger toch nog snel kunnen leveren en netjes geplaatst op de plek waar ik hem hebben wou, nog alles uitgelegd hoe de droger werkt en waar ik op moet letten om te zorgen dat ik lang van de droger kan genieten. Top bedrijf dus.

Jörgen 21-01-2022

Komt afspraken na. Prima communicatie en aflevering.
Geen idee van after sales service.
Nog niet nodig gehad :)

Owens 21-01-2022

Het is een mooie ruim winkelpand en ze hebben volop aanbod, mijn product was helaas niet aanwezig en werd besteld. Mijn product werd besteld en kon de volgende middag al worden opgehaald.

mw. P.C.Janssen 21-01-2022

Al haast 30 jaar ben ik klant bij Electro World Stiphout en altijd tot volle tevredenheid. Bij een probleem wordt er alles aan gedaan om deze op te lossen., wat in mijn geval altijd is gebeurd.

Wouters 21-01-2022

Heel klantvriendelijk personeel. Met kennis van zaken en zeer vlotte hulp en keurige installatie van het apparaat.

René 21-01-2022

Goede informatie, goede service (inclusief bezorging tot op de juiste plek in huis) én een eigen reparatiedienst - die bovendien op de afgesproken tijd komt. En dat alles tegen een heel redelijke prijs. Zulke winkels bieden toegevoegde waarde en moeten vooral blijven bestaan!