Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Frieda Rummens 22-12-2021

Zeer vriendelijk onthaal, professionele uitleg, goede afspraken voor de levering die stipt werden nageleefd,
In een woord zeer tevreden over gans de lijn.

Ans uit Helmond 22-12-2021

door chiptekorten over heel de wereld hebben we wel even moeten wachten op onze inbouwapparatuur .uiteindelijk zeer netjes
en vakkundig geplaatst door Maurice van de firma van vlerken

R Roelofs 22-12-2021

De medewerker die bij ons was heeft zichzelf overtroffen, in correctheid, uitleg en installatie. Eindelijk geen bedrijf dat alles vlug vlug afrafelt.

HS 22-12-2021

Goede service, met veel uitleg over de wasmachine.

Oosterhof Steenwijk staat al jaren bekend om zijn service, productkennis, vakmanschap en klantvriendelijkheid.

Roy en Laura 22-12-2021

Snelle levering en super geholpen om de systemen thuis af te stemmen bij de nieuw aangesloten Philips Ambilight.

Latimnm 22-12-2021

Duidelijkheid, snelle service en mooie actie. Persoonlijk advies en uitleg over dit produkt.

Bernard 22-12-2021

Kleinschalig familiebedrijf, vlotte prompte levering. Deskundig advies, eigen reparatiewerkplaats.

Hetty 21-12-2021

Vriendelijke medewerkers, goede adviezen, snelle levering en heel goede service!

buntinx 21-12-2021

Altijd goede service, en doen veel moeite om de wensen van de klant te vervullen

Marion Beimer 21-12-2021

grote klasse de service die dit bedrijf geeft, je kunt altijd op deze mensen rekenen!

Marijke 21-12-2021

Deskundig, vriendelijk, behulpzaam - kortom: echte vakmensen met verstand van mensen en zaken!

Ralph 21-12-2021

Dekkers in Waalwijk is betrouwbaar, vertrouwd en snel met reparaties of levering van aangekochte artikelen.

Constant 21-12-2021

Wat een ongelofelijke service.
Wij zijn wat ouder en daarom is het zo fijn dat ze alle tijd voor ons genomen hebben.
We hebben zonder spijs alles door ze laten installeren
Allemaal TV s en een complete Sonos installatie.

Mike 21-12-2021

Op advies van velen anderen ben ik aantal maanden geleden de winkel ingestapt om een wasmachine, droger, koelkast, tv en soundbar te kopen. Allereerst werd ik zeer goed en vriendelijk geholpen door twee verkoopmedewerkers. Vervolgens is er een scherpe aantrekkelijk offerte voor ons gemaakt. En uiteindelijk zijn de levering en installaties van alle producten op een kundige professionele manier uitgevoerd. Het contact met alle medewerkers was erg prettig. Al met al in zijn geheel zeer tevreden.

Lamper in Kapelle in Zeeland 21-12-2021

Vanwege de klantvriendelijkheid goed en eerlijk advies en de uitmuntende service!

John Heemskerk 21-12-2021

Bij Stadhouder Electro World wordt je fantastisch geadviseerd. Er worden specifieke vragen gesteld zodat het product precies past bij jouw wensen. Daarnaast komen ze de boel thuis bij jou instaleren en gaan past weg als alles werkt. Je hebt er totaal geen zorgen aan. Ik heb laatst een was-droogcombi en een nieuwe vaatwasmachine aangeschaft. Ik ga nergens anders meer heen.

C van Leeuwen de bruijn 21-12-2021

Klantvriendelijk en vakkundig en snelle levering Netjes geplaatst en gemonteerd.

Ans 21-12-2021

Bij ElektroWorld Weiden in Weerselo is de klant gewoon nog koning! Men staat altijd voor je klaar en denkt goed met je mee.
Ze verlenen een top service! Mensen, blijf lokaal uw aankopen doen! Deze service krijgt u echt niet bij een grootwinkelketen! Dit soort bedrijven moet blijven bestaan! Doe derhalve bij deze lokale winkeliers uw inkopen, hoe klein of groot ook!

Ineke 21-12-2021

Wij zijn heel tevreden over het advies voor een nieuwe oven en daarbij een gaskookplaat.
De levering en plaatsing waren vlot en goed uitgevoerd.
Dit alles voor een scherpe prijs, wij zeggen: Electro World - TOP!

Patricia 21-12-2021

Electroworld Vogel al sinds jaar en dag mijn winkel voor alles wat ik in huis nodig heb. De service is perfect en ook de naservice.
Personeel in de winkel is zeer klantvriendelijk en denkt altijd mee.
Kortom voor mij de perfecte electro winkel.

Peter 21-12-2021

Vriendelijk personeel die weten waarover ze praten als u een vraag heeft over al wat ze verkopen in de winkel.

Marieke Ruiter 21-12-2021

Supergoed advies over alle apparatuur voor in nieuw huis. Ook zeer tevreden over de vriendelijke service en perfecte manier waarop alles zo goed is ingebouwd, ondanks dat de keuken nog niet helemaal klaar was.

Ton 21-12-2021

Ik ben heel vriendelijk en vakkundig geholpen en geadviseerd en zodoende een goede keuze kunnen maken. Ook de monteur die de TV kwam installeren was zeer vriendelijk en nam rustig de tijd om het een en ander uit te leggen. Mocht ik weer een apparaat nodig hebben dan ga ik zeker naar Electro World De Bilt!

Simonelut 21-12-2021

Zeer vriendelijke geholpen. Kreeg duidelijke uitleg en antwoord op mijn vragen. De droger zou een lange levertijd hebben, maar bleek onverwachts al met 2 weken geleverd te kunnen worden. Hoe fijn is dat!
Netjes geleverd en gemonteerd.

jeroen 21-12-2021

leveren volgens afspraak, op tijd en netjes opgeruimd achtergelaten, machine goed uitgelegd dus we kunnen weer wassen