Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Willem 01-11-2021

Top winkel goede service en de mensen die er werken hebben verstand van zaken

Ans 01-11-2021

Prima advies. Namen alle tijd om ons te helpen en dacht met ons mee. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Willem 01-11-2021

Prettig info gesprek waardoor we al snel besloten om de inbouwkoel/vries kast te kopen. Moesten wel een tijd wachten tot levering, maar ja, coronatijd en nog zo wat. Heel reëel allemaal. Levering nog weer wat verlaat met onze instemming wegens drukte. Al met al zeer goed geholpen en uiterst tevreden.

Peter de kroon 01-11-2021

Krijgt rustig de tijd om eerst rond te kijken.geen opdringerige verkooptechnieken. Vakkundig
personeel , correct. Prettige winkel om te shoppen.

Ook de bezorger verdient een pluim, goede uitleg nieuwe apparatuur en adviserend bovendien.
Correct en nette afhandeling.

H.J.Stegink 01-11-2021

Vriendelijk geholpen, alleen kreeg ik de verkeerde boutjes mee voor de muurbevestiging.

D.E. 01-11-2021

TV gekocht. Netjes uitgepakt, opgehangen en geinstalleerd. Tevreden met de goede service.

J. Kervezee 01-11-2021

Eerst de site bezocht. Vervolgens in de winkel persoonlijk advies. To the point. Droger binnen twee dagen op een voor mij passend tijdstip bezorgd. Heel prettig!

Reinskje Brandsma 01-11-2021

Goed, laptop ter reparatie. Goede prijs indicatie geven over de kosten van de reparatie. Zeer duidelijk uitgelegd gekregen welke opties er waren.

Sandy van den Hoeven 01-11-2021

Bij Electro World krijg ik altijd goede service, snelle service en als iets niet meteen geleverd kan worden, wordt er meegedacht en een oplossing aangedragen. vriendelijk personeel.. ik ben erg tevreden.

Kindercentrum Wollewaps 01-11-2021

Zeer tevreden, we hebben zo langzamerhand met onze kinderopvang alle apparaten via Hofman Electro World.
Goede service en goed advies!

Annet 01-11-2021

Zeer vriendelijk en servicegericht personeel. Mooie overzichtelijke winkel. Gratis parkeren voor de deur. Goed advies.

Annemieke 01-11-2021

Prettig zaken doen, nauwkeurige en precieze installatie, wij zijn heel tevreden!

Winnifred 01-11-2021

Vriendelijk en gekwalificeerd personeel. Nemen de tijd voor je. Prettige bijeenkomst is dat het personeel is wat niet telkens wisselt.

Anke 01-11-2021

Snelle levering van de droger. Deze is netjes op zijn plek gezet en aangesloten. Daarna een duidelijke uitleg gekregen over de verschillende functies van het apparaat.

Mo 01-11-2021

Bijzonder vriendelijke en kundige medewerkers, die met je meedenken en met oplossingen komen, de bezorging hetzelfde, werd keurig op de plek gezet, stickers verwijderd, zeer vriendelijk en op het afgesproken tijdstip! al met al "the Place to be"

Caroline 01-11-2021

Zeer vriendelijk, klantvriendelijk, en service gericht, met snelle ondersteuning.
Een wasmachine aangekocht, en een droger gerepareerd. Heel erg bedankt!

A de lange 01-11-2021

Gewoon al vele jaren goede ervaring met deze firma. Prima service en vriendelijke bediening

Paul Gelijsteen 01-11-2021

Goed info aan de telefoon en het product was gereserveerd met onze naam en adres zodat we het direct konden meenemen.

Ton 01-11-2021

Persoonlijke behandeling, aandacht en snelle service. Het betrof een reparatie van onze vaatwasser.

Willem 01-11-2021

Zeer vriendelijk en kundig geholpen. Er is ook ruim de tijd genomen om alles uit te leggen

Ilsa 01-11-2021

goede service en alles volgens afspraak geleverd.
product voldoet aan de verwachtingen.

Mathijs 01-11-2021

gewoonweg een top zaak wij hebben hier onze eerste wasmachine en droger gekocht! levering geschied op het moment dat het ons uitkomt de installatie gebeurt door vakkundige mensen en je krijgt gelijk uitleg over de werking van de machines. het bleek dat er een actie was bij miele voor gratis wasmiddel hier hebben wij niks voor hoeven doen. van de Poel heeft alles ingediend en wij hebben het wasmiddel opgestuurd gekregen. het is gewoon een top zaak met top service

H Bolink 01-11-2021

Zeer vriendelijk en snel geholpen bij het aanschaffen van een Miele wasmachine door de firma Rookes Rietman. Mede hierdoor en de service laat deze firma een zeer betrouwbare indruk bij ons achter.

wendy 01-11-2021

Goede service, voor een zorgorganisatie is er door Stiphout onderzoek gedaan naar de mogelijkheden.
Goed geïnformeerd, mooi voorstel gedaan, prima levertijd.

Fred Boonen 01-11-2021

Klantvriendelijke behulpzame medewerkers. Geven nuttig advies en nemen de tijd voor jouw.