Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Turnonoc 13-06-2022

Goed advies gekregen door de verkoper in het filiaal Hulst. We zochten naar een vriezer die in een schuurtje kon staan.
Uiteindelijk een keus kunnen maken en de vriezer besteld met onze wensen/eisen. Na 3 dagen werd deze geleverd aan huis.
Ook over het eventueel later ophalen van de oude vriezer doen ze niet moeilijk. Je hebt maar te bellen en ze komen erom.
Echt top service!

Miranda 13-06-2022

Na 15 jaar was de koelkast echt aan vervanging toe.
De online winkels adverteren genoeg maar een heel groot deel kan de apparaten momenteel niet leveren maar zijn hier niet altijd eerlijk of duidelijk over.
Daarnaast is Elektroworld een lokale ondernemer welke ik ook graag wil steunen. De winkeliers hebben al zoveel last van online concurrentie.
Bij een online winkel kun je een product misschien wat goedkoper vinden maar dan mis je toch het persoonlijk contact, gratis levering en meenemen van het oude product. Kortom, een hele goede service.
Vanwege eerdere aankopen bij Elektroworld ben ik direct naar de winkel gegaan en werd erg goed geholpen.
Het contact in de winkel en telefonisch verliep prettig en duidelijk. Door leveringsproblemen was de 1e keus uiteindelijk niet leverbaar. Ook dit werd eerlijk en snel doorgegeven. Op advies van de verkoper een andere uitgezocht welke direct geleverd kon worden.
De koelkast is gratis bezorgd en uitgepakt. Het afval is ook meegenomen zodat ik niet naar een vuilstort hoefde te rijden om dit soort grote verpakkingen weg te brengen. Deze verpakkingen passen natuurlijk niet in een normale kliko.
De koelkast kon ook tegen een laag tarief gemonteerd worden.
Ik ben erg tevreden hoe deze aankoop is verlopen.

Allaerts 13-06-2022

We hadden afgesproken om het machine aan te koppelen.
De heren zijn geen 3 minuten binnen geweest.
Alles hangt achter het machine los,
We hebben wel 30 euro betaald.
Dit kan echt niet

Wendy 13-06-2022

Vriendelijke maar vooral eerlijke service. Snelle levering en prima montage!

Jeroen 13-06-2022

Goede service
Ze helpen je altijd netjes en hebben verstand van wat ze verkooen

Jelenic 13-06-2022

Heel tevreden met deze zaak.
De medewerkers zijn snel deskundig en vriendelijk.
Wij blijven vaste klanten van jullie

Joep de Boer 13-06-2022

Komen er al meer dan 20 jaar, altijd goede voorlichting, eerlijke prijzen en meer dan uitstekende service. Voor dit soort artikelen hebben wij echt geen webshop nodig!

Patrick 13-06-2022

Het aanmelden via de website ging erg gemakkelijk. Conform aankondiging werd telefonisch contact opgenomen en een afspraak gemaakt. Dezelfde dag kwam een monteur langs en was de storing gerepareerd.

Wim 13-06-2022

Vaste leverancier voor al onze elektrische apparaten, dat komt door de goede en snelle service, ondanks dat je elders wel eens goedkoper kan kopen gaat onze voorkeur uit naar de goede service van Balsters. Alle apparaten worden keurig geïnstalleerd en met een goede uitleg erbij.

Jan van Ewijk 13-06-2022

Zeer goede en bekwame mensen die alles tot in de puntjes installeren,al jaren klant in maarssen ga nooit naar andere grote winkels te on persoonlijk,bij Elecktro world is de klant koning

Nel Schaftenaar 13-06-2022

Goede service, goed bereikbaar. Ook telefonisch. Zeer Behulpzaam..
Altijd meedenkend.
Bram66 16-06-2022

Je heb toch recht op teruggave als het je niet bevalt ?

E.leenen 13-06-2022

Geweldige service, onze diepvries had het begeven, redelijk vol, binnen 12 uur een nieuwe geleverd en geplaatst

Hans 13-06-2022

Vriendelijke en informele benadering van de klant. Zeer deskundig advies en goede kennis van zaken van de producten. De klant wordt "op maat" geholpen!

RB 13-06-2022

Soms is het lastig om online een product te beoordelen. In de winkel prettig geholpen om de juiste beslissing te kunnen nemen.

Francine van den Boorn 13-06-2022

Super snelle levering, binnen 1 uur stond er een nieuwe wasmachine bij ons thuis. Werd meteen geïnstalleerd en duidelijke uitleg gegeven.
In 1 woord geweldig, een echte aanrader!

E de Graeve 12-06-2022

Super vriendelijk geholpen in de winkel, zij hebben echt kennis van zaken daarom kopen wij graag lokaal.

Installeren ging wat lastiger maar voor de heren is geen uitdaging te gek.

Wij kunnen deze winkel aanbevelen.

Richard 12-06-2022

Aantal jaren gelden TV besteld met een ouderwetse service. Betalen kan later wel i.p.v. eerst betalen en dan leveren. Perfect geregeld!
Vertrouwen.
Nu ook weer alles volgens afspraak.
Zeer tevreden klant!

R. Roeland 12-06-2022

We moesten vrij lang wachten op offerte, maar kregen daarna goed advies en ook de installatie van de quooker en het waterfilter verliep heel goed door kundige en vriendelijke installateurs.

J. Voogt 12-06-2022

Alles keurig volgens afspraak. Nog een vrijblijvend aanbod gekregen om tijdelijk een vervangende koelkast te brengen. Vriendelijk personeel.

Charlotte 12-06-2022

Duidelijke afspraken die ook nagekomen worden. Snelle en prima service. Vriendelijk personeel.

Notenboom 12-06-2022

Je wordt goed en adequaat geholpen en je krijgt goed advies. De prijzen zijn redelijk.

L.V. 12-06-2022

Altijd goede service van Electro World Hamer. Door een klein dingetje nu een 8, anders zeker hogere score.

Diana 12-06-2022

Geweldige service, bezorging aan huis, installeren tot in de puntjes goed geregeld en mocht er wat zijn ik kan altijd bij de Firma Hoppenbrouwers terecht, mannen ga zo door jullie zijn toppers met een dikke welverdiende 10 👍

Henk Dolstra 12-06-2022

Artikelen naar wens geleverd en op de juiste plaats gezet . betrouwbaar .. prettig zaken doen .

Hagedoorn meppel 12-06-2022

Super alles is gegaan zo als gezegd
Alles netjes op de plaats geleverd naam gevlotenen
De gene die heeft gebracht super aardig
Dit alles ik ben zeer te vreden