Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Jo 19-06-2022

Bij firma spreek je met iemand met "verstand van zaken" die met je meedenkt , goed adviseert en goed luistert naar jouw wensen. Aangekochte artikelen worden bedrijfsklaar aangesloten en na goede uitleg wordt alles netjes achter gelaten.
Inmiddels aangekocht, Vaatwasser, Kookplaat , afzuigkap Combimagnetron, ijskast, laptop, Smart-TV en Geluidsinstallatie. En ook onze Kruimenveger is Van Balter.
En geeft onze wasautomaat van inmiddels 12 jaar oud de geest, wordt de volgende ook eentje .

Frans van der Gouw 19-06-2022

De firma Dekkers uit Waalwijk blinkt structureel uit in vakmanschap en service.

Tettero 19-06-2022

Mooie overzichtelijke winkel, vriendelijk personeel, personeel weet goed uitleg te geven over de verschillen van de apparaten.

Kris 19-06-2022

In de winkel goede uitleg, deskundige uitleg, en dan de bezorging . De man was de rust zelf, alles perfect aan gesloten, goede uitleg een zaak zeker aanbevolen,

Lars 19-06-2022

Prima, contact via marktplaats en mooie Dyson set onderdelen besteld. Snel geleverd.

Bruijsten 19-06-2022

Prima service, bij t kopen en het plaatsen van het door ons aangeschafte witgoed en lampen

Ad de Waard 18-06-2022

Kom al jaren bij Passe voor de aanschaf van een wasautomaat, koelkast, t.v. enz kortom alles op het gebied van Electrabel en witgoed
De reden hiervan is een klantvriendelijke uitleg over hetgeen je koopt of zoekt
Voorts is de service bij eventuele storingen uitstekend geregeld
Afspraken hieromtrent worden op zeer korte termijn ingepland en de klacht wordt opgelost
Kortom ben uitermate tevreden en kan iedereen aanraden bij Passe een aankoop te doen

Mij 18-06-2022

Misleidend, slecht advies, veel te duur, geen duidelijke communicatie,
onkunde, niet open voor kritiek, plaatsen alleen goede revieuws andere niet!,
Geen nazorg bij apparaten die stuk zijn moet zelf uitzoeken bij leverancier.
Zeggen ook een reparatie afdeling te hebben, heb deze geprobeerd,
ze kwamen er niet uit want er zat geen stekkertje waar ze het op aan konden sluiten
zodat de computer kon zeggen wat er stuk was!
Onkunde ? Vreselijk amateuristisch.

Linda de Frankrijker 18-06-2022

Al 27 jaar bestel ik met plezier!!
Al jaren wordt ik heel goed geholpen.
Al jaren krijg ik goede service.
Al jaren is er een goede uitleg!

Peter struijk 18-06-2022

Altijd goede service en klantvriendelijk
Personeel geeft zeer goed advies.

Marjan van Meesen-van der Wouden 18-06-2022

Altijd vriendelijk, behulpzaam en kundig. Snelle service ! Kom hier al meer dan 25 jaar!

Fam Visser. 18-06-2022

De bediening en kennis is altijd vriendelijk en goed. Moet er gekozen worden, dan luisteren wij vaak naar het advies,
Uiterst klantvriendelijk in alles.
Geen idee, hoeveel jaar wij al klant zijn. Verhalen over ergens anders goedkoper, tellen voor ons niet, service is veel langrijker!!

D. J. Stegeman 18-06-2022

Levering van de TV was keurig op tijd volgens afspraak en het plaatsen en instellen was snel gebeurd.

Hans 18-06-2022

Ik vind deze winkel in een woord top!
Levering en installatie volgens afspraak. Bij het installeren bleken extra kabeltjes nodig. Geen probleem, even terug naar het bestelbusje en ja hoor gewoon op voorraad. In een oogwenk aangesloten.
Pas toen alles naar genoegen werkte ging de monteur
de deur uit.

Ook de nazorg is geweldig. Zo werd mij de aanvraag voor een cashback actie uit handen genomen, nadat gebleken was dat ik niet geheel aan de actievoorwaarden kon voldoen.

JR 18-06-2022

Electroworld Brinkhuis te Dedemsvaart waar je nog als persoon benaderd/behandeld wordt. Altijd de juiste aandacht, juiste prijs en eerlijk advies.

berry 18-06-2022

prima service , ook voor kleine bestelling is Berkvens goed uitgerust en personeel vriendelijk en behulpzaam

M. Evers 18-06-2022

Een zeer deskundig advies over een combimagnetron. Duidelijk uitgelegd wat ik ervan verlang. En verschillende optie's kreeg ik voorgelegd. Uiteindelijk een hele goede keuze kunnen maken. En perfect thuisbezorgd en geinstaleerd en een perfecte uitleg.

G . L. Bastiaans 18-06-2022

Uitstekende advisering bij vervanging koel-vtiescombinatie.
Alle afspraken stipt nagekomen en levering en montage uitstekend verzorgd.

GvEeden 18-06-2022

Vriendelijk en deskundig personeel, goede service. Ruim assortiment. In de buurt.

Jo Delil 18-06-2022

Verstand van zaken, vind je niet veel meer!
Gratis Installatie service, op een super manier. Iedereen krijgt de tijd om de uitleg te snappen.
Ook na het afrekenen staan ze nog klaar.
Prima prijsniveau

Trgovcic 18-06-2022

Een winkel om met plezier naar toe te gaan.personeel heel vriendelijk en behulpzaam,kom hier al heel lang .Als je iets nodig hebt wordt het besteld ,geleverd en geinstalleerd.Zeker die 10 waard.

Gizmo 18-06-2022

Goede vaklui. Weten waarover ze praten en zijn ook in staat om een goede deal te maken voor de klant. De aflevering van het witgoed was perfect en er werd een goede uitleg gegeven. Alle medewerkers waren (klant)vriendelijk en bovenal hadden ze plezier in een werk hetgeen aanstekelijk werkt. Was een mooie dag.

H.Rademaker 18-06-2022

Deze shop heb ik gekozen omdat zij ook alle installatie werkzaamheden in eigen beheer hebben.
Bovendien zijn wij op een hele prettige wijze geholpen adviseur Joop.
De montage van de kookplaat verliep ook op rolletjes en werd uitgevoerd door, Bennie, een zeer deskundig en vriendelijke. monteur.

Hego 18-06-2022

Zeer deskundig advies en prima service ! wij kopen hier al onze elektro apparatuur.

Harun Duman 18-06-2022

-Veel keuzes mooie prijs
-Klantvriendelijke werknemers
-Ze staan altijd voor je klaar
-Ze verkopen goede kwaliteit