Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hanita 25-12-2022

Super goed geholpen door medewerker met uitleg van de machine was in voorraad waar door het super snel geleverd en aangesloten kon worden. En medewerker die afleverde geeft daarbij ook nog handige tips van de machine.

Susanne 25-12-2022

Hier koop ik meestal al mijn apparaten vandaan ze hebben leuke en goede dingen gaat lekker lang mee

tuureind bv/ v erp 25-12-2022

goede en snelle manier van verkopen en ook goede voorlichting van de spullen die we er gekocht hebben

H.pronk 25-12-2022

Ik heb mijn nieuwe tv bij wim van leeuwen gekocht in wateringen goed geholpen door de verkoper die had echt verstand van zaken voor twee dagen na aankoop een afspraak gemaakt de tv zou aangesloten worden door de mannen die hem brachten nou op de afspraak waren ze keurig op tijd de tv opgehangen en ingeregeld de oude tv meegenomen en de doos dus ik blij geen rommel in mijn huis
Goed werk elektroworld ga zo door

Jaap 25-12-2022

Koop graag bij een kleinschalig bedrijf, ondanks dat ik wat meer betaal. Verschil moet echter niet te groot worden. Vriendelijk personeel, goed service.

Auke Visser 25-12-2022

geholpen door zeer klantvriendelijk, deskundig en behulpzaam personeel en het bestelde netjes thuisbezorgd.

Frans Dingenouts 25-12-2022

Tot dusver zeer goede service en dienstverlening. Ik kan deze zaak zeer aanbevelen

Melanie 25-12-2022

Als je electro world (hamer) roept komt heel me huis er op af haha
Haal het meeste hier weg
Super fijne mensen
Je voelt je daar welkom
Heb je vragen of iets word je altijd super netjes geholpen
Je word zeker gewaardeerd als klant zijde
Super super super

Kees Dessing 25-12-2022

Snel en vakkundig geholpen met de aanschaf. Installatie zeer goed uitgevoerd.

Roos 24-12-2022

Service gericht, meedenkend en duidelijke informatie, ondanks de december drukte

Andreas Veltman 24-12-2022

Altijd fijne service.

Deze week de vaatwasser laten repareren. Binnen 2 dagen gemaakt. Top. Je krijgt netjes een sms bericht

Ook nog een bluetooth ontvanger gekocht met goede advies.

j.dams 24-12-2022

zeer goede uitleg over de toestellen en een goede afleverservice alles volgens afspraak een dikke plus

Fam. Baron 24-12-2022

Prima geholpen in de winkel, en binnen de afgesproken tijd geleverd oude wasmachine meegenomen en de nieuwe wasmachine snel geplaatst en een goede uitleg van de monteurs wij zijn dik tevreden en niet onbelangrijk, hij wast geweldig

Jacobs 24-12-2022

De Witte Hal in Reuver is de dichts bijzijnde winkel, die een goede naam heeft.
De producten zijn van prima kwaliteit.
De bediening is kundig en vriendelijk.
Wij hebben er een diepvries gekocht.
Door het bedrijf werd gebeld op welke dag deze geleverd zou worden. Onderweg belde de chauffeur, dat hij er binnen 5 minuten zou zijn.
Na 5 minuten werd de diepvries ook geleverd. Wij zijn zeer tevreden over de Witte Hal en zullen er zeker een volgende keer weer naar toe gaan

Tinga 24-12-2022

Meer als 50 jaar klant en altijd tot volle tevredenheid.
Service prima en vriendelijk personeel.

Monique 24-12-2022

Fijn geholpen bij het kiezen van een inbouw oven en heel mooi, op de dag dat de combi oven geleverd werd bij de zaak en dat duurde ook maar een paar dagen, kwamen de monteurs een paar uurtjes later al aan met de oven en hebben hem meteen geplaatst en aangesloten. Dat was helemaal top!

Rita 24-12-2022

Prima winkel. Goed advies. Personeel service gericht. Duidelijke afspraken.
Levering ook volgens planning.

Jan Staal 24-12-2022

De shop is zeer overzichtelijk en klantvriendelijk ingericht
De eigenaar denkt altijd mee en denkt in mogelijkheden en oplossingen .

Grootaarts 24-12-2022

Goed geholpen goede service en alles volgens afspraak geleverd.
wij komen zeker terug bij de winkel van Grootaarts

J.G.Verschoor 24-12-2022

Mooie winkel , goede uitleg en service. We hebben niet zo vaak iets nodig, maar we komen er graag in Veen

Geerts Fransman 24-12-2022

Gekocht in eigen woonplaats , goede voorlichting en service , product te zien in winkel , geweldige service

Toon 24-12-2022

duidelijke uitleg en advies door de verkoper, niet opdringerig, wel zeer behulpzaam en meedenken bij onze aankoop

Cees van der Weiden 24-12-2022

Bellservice is een plaatselijke ondernemer. Wanneer je belt, komen ze nog dezelfde dag.
Vaatwasser defect, binnen een paar dagen is er een nieuwe ingebouwd. Topservice!

Nelly 24-12-2022

Heel goed advies gehad, goedkoper dan verwacht, bezorging was ook prima, ik zou niet weten wat er beter zou kunnen zijn!!!!

H. Boode 24-12-2022

We proberen altijd bij de lokale ondernemer onze artikelen te kopen. Bell Service De Lier staat voor kwaliteit en kwantiteit.
Aardig zijn voor elkaar staat voorop en de service is uitstekend.